View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
chaso
Joined: 30 Oct 2005 Posts: 12
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 11:40 pm Post subject: Nasoala faza cu exp per turn :(( |
|
|
S-ar putea totusi dezactiva exp per turn?
Sa explic putin ...
Cu cat ai nivel mai mare cu atata e mai greu ... eram multumit de nivelul meu iar acum ma vad fortat sa fac lvl pentru ca fac research. Si nu vad sensul ... adica eroului din orice mmorpg ii creste nivelul atunci cand se bate nu pentru ca taranii din oras fac pe cercetatorii.
Ar trebui sa fie un fel de academie pentru eroi, il antrenezi daca vrei, daca nu, nu ... altffel se duc dracu' toate fermele pe care le aveam daca fac lvl prea rpd.
Sper sa iei in considerare ceva din ceea ce am zis mai sus.
Deja nu mai stiu ce sa fac cu taranii ca i-am pus la research iar acuma nu-mi mai convine. |
|
Back to top |
|
 |
chaso
Joined: 30 Oct 2005 Posts: 12
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 11:51 pm Post subject: |
|
|
Intrebare daca nu se ia in considerare propunerea mea ... cum fac sa reduc la minim exp per turn |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 12:55 pm Post subject: |
|
|
dar totusi nu vei putea trece nivelul doar din exp per turn
si nici daca te ataca cineva si vei castiga si vei lua exp defensiva
doar tu alegi daca treci nivelul printr-un atac victorios
ca sa reduci exp per turn trebuie sa ai armata sau mercenari pentru ca ei reduc foarte mult din exp per turn |
|
Back to top |
|
 |
nightwolf
Joined: 24 May 2005 Posts: 146
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 9:08 pm Post subject: |
|
|
pai ideea e sa nu joci cu ferme; iar logica pentru experienta/turn e in felul urmator: stabilitatea si nivelul unui regat nu consta NUMAI in puterea militara. mai degraba nivelul oricarei societati este dat de tehnologia de care dispune si economia pe care o are. In cazul jocului nostru ideea e sa avansezi cu regatul, nu cu eroul (cel putin eu asa am inteles). Ca un exemplu, gandeste-te cum avansezi in AOE.
Eroul isi are si el contributia lui (poti sa il consideri ca un lider daca vrei) dar nu numai el e cel care trebuie sa avanseze.
Iar ca sa cobori experienta/turn: cu a zis bashar: fa'ti armata mare. |
|
Back to top |
|
 |
dorazdu
Joined: 17 May 2005 Posts: 193 Location: Bucuresti
|
Posted: Fri Jul 14, 2006 10:43 am Post subject: |
|
|
io cred ca aici e ceva gresit.
plec de la premiza ca exp./ turn e un fel de evaluare a nivelului tehnologic la care am ajuns. Acest nivel este constant indiferent de vreme si anotimp.
Deci nu-i normal sa am vara o val. a exp./turn si iarna alta, in conditiile in care nu se schimba alte date.
Ca food variaza e una si e logic, mineritul nici el nu ar trebui sa fie afectat, dar sa zicem ca se ingreuneaza transportul ... insa experienta nu ar trebui.
PS: vreau StorageYard si Granary sa construiesc bucata cu bucata... _________________ n
=> ?
(k!)
k=0 |
|
Back to top |
|
 |
nightwolf
Joined: 24 May 2005 Posts: 146
|
Posted: Sat Jul 15, 2006 3:05 am Post subject: |
|
|
exp/turn variaza in functie de starea "regatului", nu numai de nivelul tehnologic (adica tine cont si de productia de food, gold, de cat de multa populatie ai pe la sanatate, etc.) si asa ar fi si logic ...
(sa ma corecteze bashar unde gresesc) |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Sat Jul 15, 2006 1:18 pm Post subject: |
|
|
nu tine cont de anotimp, an
dar acestea influenteaza indirect exp/turn cum zicea si nightwolf prin faptul ca iarna mai putin food production, gold production etc |
|
Back to top |
|
 |
dorazdu
Joined: 17 May 2005 Posts: 193 Location: Bucuresti
|
Posted: Mon Jul 17, 2006 7:58 am Post subject: |
|
|
pai aici e buba .... ....
nu ar trebui sa varieze ... Voi luati rezultatele finale si nu e bine.
Io pot gandi si asa ... Faptul ca este iarna ar trebui sa-mi aduca mai multa experienta pt ca nu produc atata hrana si aur { variabile } dar totusi supravietuiesc.
In fine ~ asa vad io problema.
Exp(const, variab) = C1*Const+C2*variab
unde :
1. const sunt sanatate, religie, armata {plec de la premiza ca sunt destul de dibaci sa le asigur hrana}. Pe parcusul unui unui an daca nu modific nimic componenta asta e constanta.
2. variab sunt aur, food. Pe parcursul unui an valorile lor variaza {legile naturii } insa componenta experientei nu ar trebui sa se modifice, pt ca depind de altcineva. Sau mai brut asa Nu sunt mai prost pt. ca e iarna afara.
Mai logic ar fi sa creasca { adik io gandesc verde } _________________ n
=> ?
(k!)
k=0 |
|
Back to top |
|
 |
dorazdu
Joined: 17 May 2005 Posts: 193 Location: Bucuresti
|
Posted: Mon Jul 17, 2006 8:21 am Post subject: |
|
|
Nu am mai dat edit ... ...
Atacul de ce trebuie sa-l dau la final...?
Io pot f bine sa dau 2-3 atacuri la inceput si apoi sa astept linistit sa trec lvl. .{poate fi o strategie .... unu la sf si unu la inceput .. }
Si n-am fost atent, insa experienta asta nu-i o marfa care sa fie limitata.
Ar trebui sa fie adunata in continuare desi io nu am trecut lvl ....
Am doar optiunile de la lvl x nu si experienta.
Ai putea baga un Ce [coef experienta].
sa presupunem ca produc 10 puncte exp / turn sunt lvl 3 [Cl] ca am exp 98 iar la 100 trec lvl 4 [Ml], insa nu am lupta data.
io raman lvl 3 insa exp se duce in sus...
dl = Ml-Cl =1;
la exp 150 trec la lvl 5 [Ml] dar continuu sa evit confruntarea si raman la lvl 3.
dl = 2;
pana acum primeam maxim de exp insa de aici [dl=2]incep sa calculez
Ce = exp*(1-(Ml-Cl-1)/Cl);
Mai exact incep sa pierd procente din experienta cu cat diferenta dintre lvl la care stau si la care as putea fi creste.
La un moment dat Ce devine 0 sau ia valori negative =>
Ce = max(0,Ce);
Adik Dumnezeu iti da dar nu-ti baga s-in plasa. _________________ n
=> ?
(k!)
k=0 |
|
Back to top |
|
 |
nightwolf
Joined: 24 May 2005 Posts: 146
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 9:56 am Post subject: |
|
|
stii expresia aia: "keep it simple"?
eu vad lucrurile asa: avansezi cat avansezi, dar la un moment dat te plafonezi. cercetatorii nu mai gasesc solutii, nivelul de trai ramane constant sau scade, etc. deci ar fi nevoie de ceva nou, care, in cazul nostru, este exact atacul pe care il dai la sfarsit (ca sa treci nivelul).
Odata trecut nivelul, ajungi intr'o alta faza de dezvoltare, iar experienta incepe din nou sa creasca, pana la urmatorul nivel.
Ca exemplu in real-life: ciclul economic  |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 10:42 am Post subject: |
|
|
dorazdu wrote: | pai aici e buba .... ....
nu ar trebui sa varieze ... Voi luati rezultatele finale si nu e bine.
Io pot gandi si asa ... Faptul ca este iarna ar trebui sa-mi aduca mai multa experienta pt ca nu produc atata hrana si aur { variabile } dar totusi supravietuiesc.
In fine ~ asa vad io problema.
Exp(const, variab) = C1*Const+C2*variab
unde :
1. const sunt sanatate, religie, armata {plec de la premiza ca sunt destul de dibaci sa le asigur hrana}. Pe parcusul unui unui an daca nu modific nimic componenta asta e constanta.
2. variab sunt aur, food. Pe parcursul unui an valorile lor variaza {legile naturii } insa componenta experientei nu ar trebui sa se modifice, pt ca depind de altcineva. Sau mai brut asa Nu sunt mai prost pt. ca e iarna afara.
Mai logic ar fi sa creasca { adik io gandesc verde } |
am modificat exp turn sa nu mai depinda de anotimp sau an in nici un fel
am scos si bonusul de 30% pt inactivitate pentru a nu incuraja acest lucru
despre exp_turn limitare:
1. chiar daca aduni in continuare exp fara sa treci levelul tot o sa fie o plafonare pana la urma(deci cam cum este acum daor ca esti level 39 si sari la level 40 cu ceva exp in plus fata de 0 cum este acum)
2. in caz ca nu ar exista aceasta plafonare pentru ca tot timpul ai lua 1 exp per turn ai acumula prea mult si conturile inactive ar putea sa o ia razna daca cineva se gandeste sa revina si pac super level |
|
Back to top |
|
 |
chaso
Joined: 30 Oct 2005 Posts: 12
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:43 am Post subject: |
|
|
nightwolf wrote: | stii expresia aia: "keep it simple"?
eu vad lucrurile asa: avansezi cat avansezi, dar la un moment dat te plafonezi. cercetatorii nu mai gasesc solutii, nivelul de trai ramane constant sau scade, etc. deci ar fi nevoie de ceva nou, care, in cazul nostru, este exact atacul pe care il dai la sfarsit (ca sa treci nivelul).
Odata trecut nivelul, ajungi intr'o alta faza de dezvoltare, iar experienta incepe din nou sa creasca, pana la urmatorul nivel.
Ca exemplu in real-life: ciclul economic  |
This is borring, un atac de kkt in care omori 10 oameni si ai trecut nivelul cand tu ai nivel urias este stupid. Ar trebuii sa trebuiasca sa omori un anumit numar de trupe ca sa meriti sa avansezi. Altfel nu are nici o noima ca eroul sa avanseze pentru ca invata taranii si cercetatorii pentru el ) LOOL.
Oricum e cam stupida ideea ca eroul avanseaza cand de fapt satul avanseaza |
|
Back to top |
|
 |
dimebag
Joined: 31 Jul 2006 Posts: 8 Location: Bucharest
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 2:03 pm Post subject: |
|
|
mie mi se pare o idee buna si pentru cei avansati in nivel si pentru cei cu un nivel mai mic. prima parte a explicat-o nightwolf iar la a 2-a e foarte simplu: atacati pana ajungeti la ceva de genul 100 exp till new level si atunci va bagati banii in case, armata, cercetatori si spioni si asteptati cat vreti pana la urmatorul nivel(asta in caz ca nu sunteti atatcat) _________________ nimic |
|
Back to top |
|
 |
|