View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
chaso
Joined: 30 Oct 2005 Posts: 12
|
Posted: Tue May 30, 2006 5:10 pm Post subject: Angajatii de la research. |
|
|
A devenit prea complicata treaba cu research-ul. Butoanele SET, SET MAX, SET MIN nu prea isi au rostul.
Ce rost ar avea sa nu platesc bine oamenii de stiinta si sa lucreze sub eficienta maxima? Am observat ca numai cei platiti contribuie la punctele de research. Mai bine ii scot si ii trimit la munca pamantului ca tot nu fac nimic pe acolo. Eu zic cred ca ar trebui din start ca fiecare om de stiinta sa aiba salariul FIX pentru ca se incurca inutil interfata si mintea cu butoane. |
|
Back to top |
|
 |
bele
Joined: 27 Apr 2005 Posts: 103 Location: Timisoara
|
Posted: Tue May 30, 2006 5:16 pm Post subject: |
|
|
Eu cred ca e destul de bine. Nu e chiar asa complicat.  |
|
Back to top |
|
 |
chaso
Joined: 30 Oct 2005 Posts: 12
|
Posted: Tue May 30, 2006 6:10 pm Post subject: |
|
|
Reformulez, e vorba ca e inutil, nu complicat sa ti cercetatorii prost platiti sau sa ii platesti cu 0. Sau poate ca pe viitor va folosi la ceva si asta ...
ASA CUM E ACUM JOCUL:
Atunci cand vreau sa imi pun oamenii la cercetat un numar fix de puncte dupa ce ii angajez trebuie sa dau un click in plus pe SET MAX si crede-ma ca am mutat de multe ori oameni de la Estate la Research si inapoi ca sa reglez castigul de pe pamanturi, cu costurile cercetarii, (nu poti tine mai multi cercetatori decat pot fi platiti de cei care lucreaza pamantul). SET MIN nu vad de ce as apasa vreodata ca sa ii platesc cu 0. SET iar nu are rost din cauza ca exista SET MAX.
Last edited by chaso on Tue May 30, 2006 6:11 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Tue May 30, 2006 6:10 pm Post subject: |
|
|
eu am vrut sa las loc pt mai multe strategii si in viitor o baza pt nemultumirile cauzate de salarii prea mici |
|
Back to top |
|
 |
dorazdu
Joined: 17 May 2005 Posts: 193 Location: Bucuresti
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 12:18 pm Post subject: |
|
|
nu poti face ceva pt capacitatea de stocare.
un research care sa creasca capacitatea...
ma gandesc la "Economy Improvments" poate fi pus un asemenea research.... care sa afecteze stocurile, si ma refer si la wood &stone dar si la arme.
Adik la lvl 1 pot avea 25.000 arme total, si cu fiecare lvl >>>>>
la food lvl0:100mil
lvl1:110 mil ....{no reserch limit.} _________________ n
=> ?
(k!)
k=0 |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 12:36 pm Post subject: |
|
|
merge
eu asta ma gandeam daca sa fie limitare direct in functie de nivel sau sa construiesti granary si warehouse-uri si cladirile acestea sa fie limitate de level.
Iar research-ul sa le ofera capacitate de stocare mai mare
Cred ca cel mai bine asa |
|
Back to top |
|
 |
|