View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
stanley13ro
Joined: 12 Feb 2006 Posts: 42
|
Posted: Thu May 18, 2006 4:51 pm Post subject: POLITIE.... |
|
|
Era vorba candva (si n-am mai stat sa caut unde..) sa se faca politie..
mie mi s-a parut o idee buna!
Ar putea sa existe niste chestii in plus gen anger%of population sau ceva de genul...iar chestia asta sa conteze la experienta primita pentru pacifisti. Daca te razboiesti, populatia sa se revolte, sa pierzi research-uri, sa produca mai putini bani,mancare... sa fie ceva naspa, foarte naspa...si sa-i linistesti cu politia (jandarmeria..)
Cred eu ca atunci ar fi mai putine atacuri si jocul ar fi mai aproape de un builder![/b] |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Thu May 18, 2006 5:27 pm Post subject: |
|
|
da
mi-ar place si mie lucrul acesta
sa facem unrest si sa stabilim ce poate sa genereze nemultumirile(health scazut, zei suparati, infrangeri multe in defensiva, atacuri esuate, unemployment mare) ca sa aiba politia ce sa linisteasca |
|
Back to top |
|
 |
turboshadow
Joined: 10 Feb 2005 Posts: 55 Location: I am the Shadow beneath you! I will allways follow you!
|
Posted: Mon May 22, 2006 7:02 am Post subject: |
|
|
intrebarea mea pentru tine este: de unde sa mai scoate populatie ca sa-i angajam politisti? Deja eu ma chinui cu religia, cu health, cu estates si in ultima vreme cu research. Pai daca pentru Politie mai trebuie sa scot inca 2-3 K populatie trebuie sa scot de la una din alea de mai sus si nici una nu-i full cu workers. Pana nu se schimba ceva cu modul de a achizitiona case nu stiu ce se poate face.
@bashar: de unde unemployment mare  _________________ From beyond the grave I shall watch you my little minions!!!!! Muahahahahah!!!!!
 |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Mon May 22, 2006 9:30 am Post subject: |
|
|
turboshadow wrote: |
@bashar: de unde unemployment mare  |
tare
cu politistii mai trebuie vazut |
|
Back to top |
|
 |
stanley13ro
Joined: 12 Feb 2006 Posts: 42
|
Posted: Mon May 22, 2006 8:33 pm Post subject: |
|
|
din armata....
in loc de soldati cu care sa faci razboaie pui politie care sa-ti linisteasca oamenii....
eu la asta ma refer ca ar fi un lucru bun: mai putini soldati mai putine razboaie builder...nu crezi? |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Mon May 22, 2006 11:07 pm Post subject: |
|
|
pai mai mult ca sigur ca o sa fie si politistii in joc
ziceam ca mai trebuie vazut alte chestii inainte cum ar fi sa trebuiasca sa platesti si angajatii de la health si religion ca sa putem pune baza nemultumirilor(salarii mici=nemultumire, mizerie=nemultumire, zei suparati=nemultumire) |
|
Back to top |
|
 |
fireburn
Joined: 14 Jun 2006 Posts: 6
|
Posted: Fri Jun 23, 2006 4:27 pm Post subject: |
|
|
si atunci de ce sa ne mai facem armata? chestia cu politia nu mi se pare ft buna... |
|
Back to top |
|
 |
stanley13ro
Joined: 12 Feb 2006 Posts: 42
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 11:44 pm Post subject: |
|
|
pana la urma cum a ramas cu politia asta?
mie chiar imi place ideea si de-aia intreb...
eu cred ca jocul asta e frumos prin nu neaparat complexitate, dar prin multitudinea de optiuni si variante de al juca si chestia asta cu politia ar mai aduce ceva in plus...
poate faci (bashar) un vot or something pe tema asta. |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Wed Aug 09, 2006 12:58 am Post subject: |
|
|
va fi dar in mod sigur nu acum pentru ca am prea multe de rezolvat(cheateri, rankings, aliante + de facut ajustari la anumite formule)
sa rezolv intai probleme astea si apoi o sa adaug lucruri noi |
|
Back to top |
|
 |
dorazdu
Joined: 17 May 2005 Posts: 193 Location: Bucuresti
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 8:29 am Post subject: |
|
|
Se poate gandi asa.
Fiecare om din regat are nevoie de siguranta. Siguranta i-o poti asigura prin armata si/sau prin politie.
Sa presupunem ca ai 50.000 populatia. si fiecare locuitor are nevoie 1 punct siguranta => 50.000 PnctSig.
Eu pot asigura un maxim de 50% prin armata si restul doar prin politie.
Un politai genereaza sa zicem 50 PnctSig => 1000 politai. Daca nu ai armata sau un minim de 500 politai daca armata poate asigura restul de siguranta.
NeedSigOras = Nr_locuit*Sig_fiecarui_locuit;
{pot fi duiferentiate functie de joburi . Un preot[religie] are nevoie de 1.5, un medic[healt] de 1.25 .... }
SigPol = Nr_pol*50;
Siguranta armatei este calc. astfel
SigArmTot = Sum(nr_trp_x*CoefSigTrp_x);
SigArm = Min(SigArmTot,NeedSigOras/2);
SigOras = SigArm + SigPol;
Iar in functie de SigOras se pot face multe.
Nu mai fac alt post.
Citisem pe undeva ceva legat de cai. Ideea de a avea o cladire "Stable" care sa produca "horses" e buna, mai ales ca pot pune conditii de genul
fiecare politai are nevoie si de cal sau in cazul aliantelor : Donatiile sunt limitate de numarul caravanelor pe care le pot sustine. iar o caravana are nevoie si de cai.
Si legat de aliante si caravane : numarul caravanelor depinde de lvl ambasadei pt fiecare jucator. lvl mai mare inseamna caravane mai multe.
Caravanele au nevoie de :
cai & oameni {functionare} + resurse {doar cand le faci} + aur {plata}+ armata{pt. a le pazi};
transporta un numar limitat de resurse{upg caracvane } si face un anumit timp pana la "CentrulAliantei"{2-3 turn dus su 2-3 intors.}.
CentrulAliatei e un loc special care trebuie cucerit de catre membrii aliantei si doar de acolo pot ataca alte aliantei. Mai aberez despre aliantei mai incolo .....  _________________ n
=> ?
(k!)
k=0 |
|
Back to top |
|
 |
stanley13ro
Joined: 12 Feb 2006 Posts: 42
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 2:16 pm Post subject: |
|
|
ma bucur ca e cineva care sustine ideea...
Vroiam de fapt sa aprob chestia cu caii...foarte tare!
Si apropo...unde au disparut butoanele de "attack again" si "spy again" ???? |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 2:23 pm Post subject: |
|
|
pai am fost convins si eu de voi si chiar m-am apucat dar deocamdata sunt prins in examenele astea la scoala
cum termin sesiunea o sa fac cu unrest, rascoale, sa ai nevoie de armata sa pastrezi ordinea in oras(asta in caz ca populatia e nefericita) |
|
Back to top |
|
 |
stanley13ro
Joined: 12 Feb 2006 Posts: 42
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 2:24 pm Post subject: |
|
|
okay
Pai ce sa zic...
BAFTA MULTA LA EXAMENE! |
|
Back to top |
|
 |
wisher
Joined: 31 May 2006 Posts: 20
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 11:03 am Post subject: |
|
|
cred ca ar fi mai simplu decat sa pui cai si sa mai creezi inca o cladire sa mai faci o functie pt oameni "cei care au grija de aprovizionare siguranta si de toate cele in locul tau, iar tu sa poti pleca linistit la lupta sau acasa" si agricultori si armata sa aiba nevoie de ei, iar daca agric nu au destui din astia sa produca mai putin si eventual sa plece din regat, iar armata sa aiba offensiva respectiv defensiva mai mica. Bineinteles aici trebuie calculat cam de cati e nevoie pt un taran respectiv militar! |
|
Back to top |
|
 |
stanley13ro
Joined: 12 Feb 2006 Posts: 42
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 11:16 am Post subject: |
|
|
nu-i rea ideea, dar n-ar strica si o cladire si sa conteze pt nr de oameni pe care poti sa ii aloci, ca la research center...
si ma mai gandesc ca la inceperea jocului cand vor fi aliante n-ar fi rea ideea cu cladirea asta (io zic sa fie stables) si sa fie necesara pt caravane(transport produse intre regate).
iar o alta idee ar fi crearea cavaleriei (pt razboinici...eu unul sunt pacifist)
ideea e ca mie imi place jocul prin complexitate si de-aia sustin creerea cat mai multor chestii...sa poti sa-l joci si ca warrior si ca scientist si ca fermier...fara sa te plictisesti... |
|
Back to top |
|
 |
|