FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
 
 
 
cum sa evolueze jocul dupa lvl 70

 
Post new topic   Reply to topic    raceconflicts.com Forum Index -> Suggestion Report
View previous topic :: View next topic  
Author Message
geopop65



Joined: 25 Oct 2005
Posts: 10

PostPosted: Sat Dec 06, 2008 9:59 am    Post subject: cum sa evolueze jocul dupa lvl 70 Reply with quote

Se pune problema ce e bine de facut atunci cand se atinge nivelul maxim practic (in teorie am aflat ca se poate merge pana la lvl 126).
Poate ca solutia e sa-l facem ciclic, adica de la nivelul 70 sa se treaca inapoi la 10,20,30,40 (in functie de rangul primit la respectiva `absolvire`).
De asemenea, pentru conlucrarea intre cei cu titluri si cei fara, ar trebui sa fie eliminate progresiv obligatii low level si introduse elemente de high-life Smile. De exemplu sarcinile de administrare materiala a regatului sa fie incredintate unor angajati (ceva similar cu spionii comandanti), cele de parte spirituala sau sanatate unor preoti (disparand astfel administrarea directa a numarului de oameni incadrati in temple, spitale etc.), iar pentru armate pot sa apara generali, care pot fi recrutati eventual dintre jucatorii de rang minim 40(?! interesant, nu?).
In cazul acesta se pot defini standarde de viata pentru fiecare rang nobiliar (ce tipuri de `scutiri`, ce tipuri de angajati sa aiba etc.), ecuatii individuale cu variabila aleatoare sau bioritmica) de indeplinire a sarcinilor pentru diversi functionari ai regatelor ai caror conducatori au titluri, ca si pentru randamentul actiunilor acestora.
Mai recomand ca subiect de studiu posibilitatea persoanjelor cu titluri de a obtine gradual un range mai mare in care sa poata influenta (temporar si in mica masura, poate si reciproc) eficienta celor de ranguri inferioare la diverse capitole.
Ca sa existe o deschidere pentru asa ceva, ar trebui ca luptele sa devina din simple comparatii matematice niste procese care sa dureze mai mult (cateva ore/zile in termenii jocului) si a caror durata sa depinda de potentialele care se intalnesc si care sa aiba mai multe alternative prin care sa abordeze/organizeze viata regatului.
Poate ar trebui sa fie initial un simplu teritoriu, apoi sa parcurga 1-40 de nivele pentru a atinge un prim nivel nobiliar, sa zicem cavaler/feuda, apoi 10-50 ca sa-l obtina pe al doilea, sa zicem duce/ducat, 15-55 pentru urmatorul si asa mai departe, ca in final sa se ajunga la rangul de rege, iar teritoriul respectiv -regat.
Se poate pune un nivel de experienta (directa + indirecta) necesar pentru a obtine echivalarea cu un regat a unui teritoriu sau a unei uniuni de teritorii (cum se fac si cum se desfac, asta e alta problema, dar poate ar fi bine de facut dinamic chestiile astea - fara resetarea jocului).
De fapt, daca se abordeaza jocul din perspectiva ca fiecare teritoriu (fiecare erou) sa poata oferi in jur - pana la o limita - serviciile la care este suficient de bun, numarul de asocieri intre jucatori ar creste si jocul ar deveni un playground mai interesant. De exemplu, un erou este foarte bun la atac/aparare - poate fi general al unui regat, statul de functii al unui regat poate fi definit intro anumita masura, iar pentru realizarea asocierilor se poate infiinta o bursa.
Chestia cea mai suparatoare este aparent incetineala/plictiseala crescanda cu care se succed scenele vietii; poate ca ar trebui sa introducem diversitatea aceea, de care vorbeam mai sus, care sa aduca asocieri temporare intre jucatori, semn ca jocul a devenit mai atractiv, nu?
Back to top
View user's profile Send private message
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Mon Dec 08, 2008 2:32 pm    Post subject: Reply with quote

Si eu as fi pt cum zici si tu pt un ciclu gen level 70 sa te intorci la level 10-20 cu un nobility title si cateva facilitati in plus. Dar multi cu care am mai vb pe tema asta nu sunt de acord pt ca nu ar vrea sa piarda si sa revina la inceput tot ce au muncit si plus ca lucrul asta ar face jocul muuult mai simplu mai ales pt ei care deja stiu ce sa faca sa obtina eficenta maxima. Pe langa asta un boost cu nobility title ar fi overkill.
Eu sunt de acord si mi-ar place ca la level 70 sa te intorci la level 1 cu un titlu si ce bonusuri o sa mai implementez pt acel titlu.(Bine jucatorul alege daca asta vrea, daca nu vrea poate sa ramana la level 70)

Poate totusi ar merge sa iti vinzi ceva experienta + ceva puncte de skill si de research pt obtinerea unui titlu nobiliar si astfel sa poti sa iti sacrifici 20 nivele sa ajungi de la 70 la 50 dar cu un titlu si niste bonusuri permanente.
Astfel este cum zici tu fara sa te intorci la level 1.

In angajarea anumitor jucatori umani pt a se ocupa de anumite aspecte eu ma opun.
Sunt pt infintarea Advisorilor in anumite domenii si astfel treaba sa se faca automat in functie de ce targeturi dai. Ex. la religie sa ii spui ca zeii sa fie exalted si atunci gifturile, alocarea oamenilor sa se faca automat.
Advisorii sa fie available numai cu Nobility titles si numarul lor cati poti sa ai angajati in acelasi timp sa creasca in functie de ce nobility title ai.

Restart nu o sa mai dau vreodata.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    raceconflicts.com Forum Index -> Suggestion Report All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group