FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
 
 
 
Exp. pe turn

 
Post new topic   Reply to topic    raceconflicts.com Forum Index -> Suggestion Report
View previous topic :: View next topic  
Author Message
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Mon Nov 27, 2006 10:28 pm    Post subject: Exp. pe turn Reply with quote

Bashar, e ca pasta cu experienta pe turn (asa cum e acum). Ca sa pot sa imi mentin nivelul, trebuie sa ingras conturile altora ... Sad

Ideea originala era ca experienta aia pe turn sa se calculeze in functie de starea regatului, nu de productia de gold ...

Starea regatului inseamna gold, food, health, religion, research, land, populatie, army si acum, unrest. Fiecare din astea sa aiba o anumita pondere in calculul experientei.

(mercenarii nu intra in calcul, dar suma platita pentru ei afecteaza experienta finala)

Iar experienta asta in nici un caz sa nu depaseasca experienta pe care o poti acumula prin atacuri. Ideea era sa fie sensibil apropiate, pentru ca jucatorii carora le place sa construiasca si nu sa poarte razboaie, sa poata urca si ei, la fel ca cei ofensivi.


O sa revin si cu un exemplu (cand o sa mai am ceva timp liber, ca de vreo saptamana ma tot chinui sa scriu postu' asta ... Sad )
Back to top
View user's profile Send private message
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Tue Nov 28, 2006 4:25 pm    Post subject: Reply with quote

da dar acum daca vrei exp per turn mare trebuie sa te si risti sa iti pui aurul la bataie.

daca nu vrei sa te risti tot iei exp per turn dar mai putin.

Quote:
Starea regatului inseamna gold, food, health, religion, research, land, populatie, army si acum, unrest. Fiecare din astea sa aiba o anumita pondere in calculul experientei.


se tine cont si de lucrurile acestea mai putin de land.


idee sa iei mai multa exp daca iti tii gold-ul la bataie este ca totusi sa nu mai stea toata lumea cu income 0 si sa isi ia exp per turn.

Oricum astept exemplul poate ai o idee mai buna.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
dj_maryus



Joined: 16 Apr 2005
Posts: 189
Location: Buzau

PostPosted: Tue Nov 28, 2006 4:35 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Ca sa pot sa imi mentin nivelul, trebuie sa ingras conturile altora ...


Pai nightwolf , toti ar vrea armata 0, venit 0 si experienta cu caru ... si asa experienta per turn incurajeaza clar inactivitatea .

Cum e acu experienta per turn - e ca sa incurajeze sa si produci ceva, nu sa te afli de forma pe camp Razz

Quote:
Starea regatului inseamna gold, food, health, religion, research, land, populatie, army si acum, unrest. Fiecare din astea sa aiba o anumita pondere in calculul experientei.


Poate asa e logic, dar nu tot ce e logic face si bine jocului
Cum era inainte : fie ca aveai oameni in health, religion, reasearch, era unu si acelasi lucru , tot experienta aia era .. indiferent in ce foloseai oamenii , iar cum populatile totale ale jucatorilor sunt foarte apropiate , atunci la toti venea cam aceeiasi experienta per turn , indiferent la ce foloseai oamenii ,si cam cine a prins un loc .. pe ala a ramas pana acu , si daca se continua dupa formula aia, o sa ramana aceleasi locuri si 2 ani de acu incolo , chiar dc nu joci deloc aia 2 ani Rolling Eyes

Quote:
Ideea era sa fie sensibil apropiate, pentru ca jucatorii carora le place sa construiasca si nu sa poarte razboaie, sa poata urca si ei, la fel ca cei ofensivi.


Asa e .. e mult tare de construit Razz Bag 3 reasearchiuri si nu mi am treaba o saptamana Razz
Trebuia formulat ceva de genu : .. jucatorilor care nu le place sa atace ca nebunii , sa poata urca si ei, chiar mai mult ca aia care ataca, stand degeaba Razz


Poate nici acu formula nu e perfecta, oricum e mai buna ca inainte ...
Totusi ar trebui facut in asa fel incat sa castigi mult mai mult din atacat decat din stat ... si pastrata oarecum si formula actuala ...

Eu vad asa : sa se cam injumatateasca cata experienta e acu ( dar pastrata ac formula ) .. si atunci sunt 3 variante :
1. Ai armata , si e sacrificiul cel mai mare ( ca nu produci food , bani ) si tre sa fii activ -> dar asa faci experienta cea mai mare
2. N-ai armata , dar ai venit , tot sacrifici ceva in schimbul la experienta
3. N-ai armata, bani nimic ... atunci cel mai de pierdut

Sincer asa imi pare cel mai logic, chiar dc nu e teoretic corect ...
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    raceconflicts.com Forum Index -> Suggestion Report All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group