FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
 
 
 
spy
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 
Post new topic   Reply to topic    raceconflicts.com Forum Index -> Suggestion Report
View previous topic :: View next topic  
Author Message
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Wed Jul 26, 2006 10:46 am    Post subject: Reply with quote

Pai eu vad lucrurile asa:
cand un spion fura ceva, acel ceva sunt anumite informatii (proiecte, desene, etc), adica parti din programul de cercetare. in joc trebuie sa cuantifici cumva programul ala de cercetare si stadiul in care se afla, iar bashar a gasit solutia cu "research point". deci cand spionii pe care ii trimiti fura o parte din proiect, in joc se traduce ca au furat xxx.xxx..... research point Wink

Dup ace ai furat o parte, ori furi si restu', ori pui cercetatorii tai sa faca restu' (cel mai bun exemplu in "real life": scandalul concordsky (nu stiu cum se scrie exact Smile ); pentru cine nu stie: spionii rusi (pardon, sovietici) au furat o mare parte din planurile avionului "concorde", iar ce nu au reusit sa fure au facut cercetatorii lor; rezultatul: un avion mai bun decat concordul Smile )

iar la faza cu spionii si anti spionii: daca ar fi "face 2 face" e adevarat ca n'ar avea sanse; dar munca de spionaj nu presupune confruntarea directa intre spioni si anti-spioni Wink
Back to top
View user's profile Send private message
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Wed Jul 26, 2006 2:31 pm    Post subject: Reply with quote

mda.....
problema pt. mine e atunci alta .... cum ma apar?

nu are nici un sens sa bag bani si sa blochez aur in antispy atata timp cat desi io am regatu plin de cantrainformatori 50-100 spioni tot ce vor fac.

As vrea sa stiu nivelul maximul la care se ajunge la spionaj si antispionaj si cat de mult influenteaza comandatul lupta efectiva.
_________________
n
=> ?
(k!)
k=0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Wed Jul 26, 2006 3:22 pm    Post subject: Reply with quote

si uite ce nu inteleg .......
Code:

(succes)     x     spy     Tech Raid    day     3 days 16:58:24 ago
(succes)    x    spy    Tech Raid    day    3 days 16:58:28 ago
(succes)    x    spy    Tech Raid    day    3 days 16:59:22 ago
(succes)    x    spy    Tech Raid    day    3 days 16:59:26 ago
(succes)    x    spy    Tech Raid    day    3 days 16:59:31 ago
(succes)    x    spy    Tech Raid    day    3 days 16:59:46 ago
(succes)    x    spy    Tech Raid    day    3 days 16:59:50 ago
(succes)    x    spy    Tech Raid    day    3 days 16:59:54 ago
(succes)    x    spy    Tech Raid    day    3 days 17:00:23 ago
(succes)    x    spy    Tech Raid    day    3 days 17:00:29 ago

10 din 10 NICI macar un rateu ..... am vrut sa vad ce are prin regat si supriza ....
Code:

........................
Mercenary level 0
Monster Slayer level 1
Spy Offence level 2
Spy defence level 1
Spy Missions Research level 1
Monster Scouting level 2
Mining level 3
Agriculture level 3
Trading level 11
...................

poti observa ca lvl offensiva spion e 2 si cerede-ma lvl spy def. al meu e cu mult mai mare decat offensiva lui.
Acu` indiferent cat de "inteligent" o fi comandantul ala tot trebuia un rateu[exista un random pe aici pe undeva .... Wink ....].{de asta vreau sa stiu cat de mult influenteaza comandantul lupta directa si cat de mult spy def ... }.
Comandantul meu pe spy e mai slab ....Crying or Very sad insa nu cred ca asta influenteaza atat de mult ..... e vb de un maxim de 10% dat de comandant , mult prea mic pt. a trece de lvl def spy la care am ajuns ...
Apoi e adevarat ca avea multi spioni in regat{suicide a mers la greu si au fost cu sutele omorati } insa misiunea se desfasoara cu numar limitat de spioni si de aici nelamurirea mea.
E adevarat ce spui tu, cercetarile sunt furate bucata cu bucata, insa la mine au fost unele furate complet, si toate de lvl mare, si am tras concluzia ca diferenta dintre atacul lui si defensiva mea e enorm ... si sincer matematic nu-mi iese de nici o culoare.....
_________________
n
=> ?
(k!)
k=0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Wed Jul 26, 2006 4:32 pm    Post subject: Reply with quote

o sa ma uit si o sa postez exact

daca defence-ul tau mai mare ca atacul lui indiferent de comandant nu ar trebui sa reuseasca

poate este un bug

o sa ma uit si o sa postez exact formulele sa le discutam
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Wed Jul 26, 2006 6:33 pm    Post subject: Reply with quote

Smile
Tu ai spionat pe maiev, care nu are nici un anti spion, de asta nu ai avut nici un rateu.

Daca ai sa te uiti prin posturile de la spy (nu mai stiu exact care) , o sa vezi ca la un moment dat am intrebat ceva asemanator iar raspunsul a fost cam asa: se tine cont de spy offence al celui care ataca si de spy defence al celui care se apara. Cu cat ai mai multi spioni, creste spy offence, iar cu cat ai mai multi spioni creste spy defence. Cercetarea pentru spy offence adauga +x% la offence total iar comandantul mai contribuie si el cu ceva. In cazul lui maiev, comandantul e lvl 10, iar spionii sunt multi Smile. Rezultatul, ma gandesc, ca este un spy offence mai mare decat spy defence pe care il ai si de asta misiunile au succes. Cum te aperi? angajazi mai multi anti spioni.

50-100 de spioni sunt trimisi in misiune, dar spy offence si spy defence depind de numarul de spioni. (poti sa privesti spy offence ca pe niste spioni mai bine antrenati, pentru ca fiind mai multi invata unii de la altii Smile )
Back to top
View user's profile Send private message
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 8:37 am    Post subject: Reply with quote

nightwolf wrote:
Smile
Tu ai spionat pe maiev, care nu are nici un anti spion, de asta nu ai avut nici un rateu.

De unde stii ca l-am spionat pe maiev ???? eu n-am pomenit nici un nume
Shocked
de fapt stiu .... Laughing .... si banuiam ca nu are antispioni ...

nightwolf wrote:
Smile
Daca ai sa te uiti prin posturile de la spy (nu mai stiu exact care) , o sa vezi ca la un moment dat am intrebat ceva asemanator iar raspunsul a fost cam asa: se tine cont de spy offence al celui care ataca si de spy defence al celui care se apara. Cu cat ai mai multi spioni, creste spy offence, iar cu cat ai mai multi spioni creste spy defence. Cercetarea pentru spy offence adauga +x% la offence total iar comandantul mai contribuie si el cu ceva. In cazul lui maiev, comandantul e lvl 10, iar spionii sunt multi Smile. Rezultatul, ma gandesc, ca este un spy offence mai mare decat spy defence pe care il ai si de asta misiunile au succes. Cum te aperi? angajazi mai multi anti spioni.

50-100 de spioni sunt trimisi in misiune, dar spy offence si spy defence depind de numarul de spioni. (poti sa privesti spy offence ca pe niste spioni mai bine antrenati, pentru ca fiind mai multi invata unii de la altii Smile )

l-am gasit, insa exprimarea e generala rau de tot, nu specifica daca e vb de spionii trimisi in misiune sau spionii totali.
Daca ceea ce spui tu este adevarat atunci eu cred ca-i gandit destul de prost, pt. ca nu are nici o importanta cati spioni am eu acasa, important este ca spionii trimisi in misiune sa reuseasca.
PS: greseala este si faptul ca antispionii astia nu crapa in urma confruntarilor.
Ce spui tu acolo este echivalent cu o afirmatie de genul : Daca Romania vrea sa devina putere in spionaj angajeaja toata populatia in SRI si trimite 1-2 dintre cei 22 milioane de spioni, de preferinta mai iute de picior, si de aici succesele curg lant. Nu conteaza ca jumatate sunt supraponderali ca z% sunt batrani ca y% habar n-au sa citeasca....

si in raportul ala mai era ceva ce nu am inteles

UN RESEARCH LVL 2 IN DESFASURARE CU 1 CERCETATOR ....

Nu avea nici o logica .... pana cand mi-am amintit de asta

bashar wrote:

- ca sa poti sa furi research points trebuie sa ai un research in curs de dezvoltare iar victima sa aiba acel research ori cercetat ori in curs de cercetare
sansele de failure ale acestei misiuni chiar daca indeplinesti toate conditiile sunt extrem de mici (inexistente la comandantul care are specializarea spy);
- ca sa furi un research full victima trebuie sa fie mai dezvoltata ca tine si sa ai mare noroc
(teoretic este posibil cu orice fel de comandant dar practic trebuie sa ai comandantul cu specializarea primara spy ca sa mearga)
cu cat diferenta dintre spy offence si spy defence este mai mare cu atat cresc si sansele de reusita


si sper sa n-am dreptate, insa ..... daca eu pun mana pe un comandant cu lvl 10 spionaj, si sunt destul de dezvoltat pt a sustine cateva mii de spioni nu mai am nevoie de nici un research. Eu pot foarte bine sa dau un reserch de care nu am nevoie , pun un singur cercetator la lucru si voi avea tot timpul conditiile indeplinite, pt ca eu mereu fur cu totul alt research decat cel cercetata de mine. Este ieftin si nici n-am nevoie de research point
De cauza asta sustin io ca trebuie ca acel comandant sa plece de la lvl 1 si doar prin misiuni sa-l ridic la lvl mare.

Si ar mai fi ceva in lagatura cu research pointurile furate. De fapt nu sunt franturi de informatii ci munca cercetatorilor mei. Tu furi informatia insa trebuie sa ai si capacitatea de a prelucra acea informatie.
Mai exact, pt a putea dispune de o tehnologie trebuie :
1. sa ai de la cine fura informatiile {alt jucator care sa fi cercetataq deja acel research}
2. sa poti fura {sa dispui de spioni}
3. sa poti prelucra acele informatii {sa ai cercetatori care sa prelucreze informatiile}.
Cu cat o tehnologie este mai avansata cu atat este mai bine pazita si mai greu de furat. deci ar trebui sa fie o limita si aici, sa nu poti fura un research lvl 25 cu spioni ce au off lvl 5.

Eu unul trag urmatoarea concluzie :
a) trebuie bagat un research la cercetatori [Scientist lvl ...], care sa fie limita maxima pana la care se poate face un research, indifenet care este el, pt. a trece mai departe trebuie sa ridic mai intai lvl cercetatori. Si este valabil in in cazul tehnologiilor furate. n-o sa pot fura niciodata o cercetare lvl 10 daca cercetatorii mei sunt lvl8.
b) Pt a putea dispune de un research furat trebuie ca eu sa am cel putin x*Crp research point. Adica trebuie sa am un procent de punte de cercetare si eu , este de fapt munca cercetatorilor mei.
Crp = cost research point pt research respectiv la lvl la care il fur.
c) Logic ar fi sa fur doar tehnologia pe care eu o am in curs de cercetare.
In felul acesta nu mai am nevoie de pnct-ul b) pt ca oricum cheltui resurse si research point cand incep cercetarea. Si banuiesc ca nu sar de la lvl 5 la lvl 10.
_________________
n
=> ?
(k!)
k=0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 9:24 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
De unde stii ca l-am spionat pe maiev ???? eu n-am pomenit nici un nume

Pentru ca tot contul meu e, dar plecat pe o alta varianta Wink. Iar logurile de acolo se potriveau perfect cu ce descrii tu.

Quote:
De cauza asta sustin io ca trebuie ca acel comandant sa plece de la lvl 1 si doar prin misiuni sa-l ridic la lvl mare

De acord cu tine aici. Dar mai poate interveni o chestie: comandantul ala e mercenar, deci s'ar putea foarte bine sa se fi specializat deja in alta parte ...

Quote:
Cu cat o tehnologie este mai avansata cu atat este mai bine pazita si mai greu de furat. deci ar trebui sa fie o limita si aici, sa nu poti fura un research lvl 25 cu spioni ce au off lvl 5

Aici intervine anti-spy.

Quote:
trebuie bagat un research la cercetatori [Scientist lvl ...], care sa fie limita maxima pana la care se poate face un research, indifenet care este el, pt. a trece mai departe trebuie sa ridic mai intai lvl cercetatori. Si este valabil in in cazul tehnologiilor furate. n-o sa pot fura niciodata o cercetare lvl 10 daca cercetatorii mei sunt lvl8

De acord ... si nu prea. Logic ar fi un research la cercetatori (de fapt ceva de gen "learning", ca nu poti sa'i spui research), iar timpul in care se realizeaza proiectul se scurteaza ...
Nu vad nici o legatura intre nivelul cercetatorilor si nivelul research'ului furat ... (rusii cand au furat planurile concordului erau total pe langa tehnica zborului supersonic in domeniul civil ...)

Quote:
Logic ar fi sa fur doar tehnologia pe care eu o am in curs de cercetare

nope. de obicei furi tot ce poti Wink

Quote:
si in raportul ala mai era ceva ce nu am inteles

UN RESEARCH LVL 2 IN DESFASURARE CU 1 CERCETATOR ....

Nu pot avea un research daca nu am cel putin un cercetator. Daca nu am "research in progress", nu pot fura tehnologie de la altii Wink

Mi'a placut faza cu Romania Wink ; dar din aia supraponderali, batrani sau care nu stiu sa citeasca, intotdeauna se va gasi cineva care sa aiba o idee cum sa faca o anumita treaba in cele mai bune conditii. si fiind 22 mil de capete care numai la prostii se gandesc si numai pentru situatii care numai comune nu sunt se antreneaza ... as paria pe aia 1-2 spioni trimisi Wink

Quote:
si sper sa n-am dreptate, insa ..... daca eu pun mana pe un comandant cu lvl 10 spionaj, si sunt destul de dezvoltat pt a sustine cateva mii de spioni nu mai am nevoie de nici un research. Eu pot foarte bine sa dau un reserch de care nu am nevoie , pun un singur cercetator la lucru si voi avea tot timpul conditiile indeplinite, pt ca eu mereu fur cu totul alt research decat cel cercetata de mine. Este ieftin si nici n-am nevoie de research point

Yeap, ai dreptate in prima parte. In a doua nu. Te asigur ca nu e deloc ieftin. Este foarte rapid, dar si foarte scump. fa un mic calcul (ca tot iti place matematica). Tine cont ca suma pe care o platesti pentru a fura tehnologie creste pe masura ce creste nivelul eroului.
Iar in ceea ce priveste research-ul pe care il ai tu "in progress", daca cel de la care furi are un nivel mai mic decat al tau, misiunea esueaza. Nu ai incercat sa furi pana acum tehnologie? se intampla cam asa: furi o parte din cercetarea pe care o are celalalt, iar daca ai noroc (chestia asta e total random) mai poti fura un research complet din alta tehnologie.
uite un exemplu de log:
Quote:
Spies stole 14.720 research points from Spy Missions Research level 2
(aici era "in progress" Missions Research" lvl 2)
Quote:
Spies stole Monster Scouting level 2


Spies stole 3.680 research points from Spy Missions Research level 1
(aici era "in progress" Missions Research" lvl 1)

In concluzie, trebuie sa ai pornit research'ul pe care vrei sa'l furi. Nu poti avea unul de care nu ai nevoie.
Back to top
View user's profile Send private message
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 11:18 am    Post subject: Reply with quote

Ok haideti sa zic exact ce se intampla:


//stabilim bonusurile pentru specializari in functie de tipul de misiune
//daca camandantul are specializarea 1 la tipul respectiv de misune vin niste bonusuri, daca misiunea este de specializare 2 la comandant vin niste bonusuri mai mici etc.
Code:
if($mission_specialization[$mission_type]==$specialization1) {$commander_bonus_offence=30; $commander_bonus_death=60; $commander_succes_bonus=50;}
if($mission_specialization[$mission_type]==$specialization2) {$commander_bonus_offence=10; $commander_bonus_death=30; $commander_succes_bonus=40;}
if($mission_specialization[$mission_type]==$specialization3) {$commander_bonus_offence=0; $commander_bonus_death=0; $commander_succes_bonus=30;}


apoi calculam spy offence-ul atacatorului si spy defence-ul victimei

later edit: offence-ul si defence-ul sunt cele globale ale regatului pentru spy unde sunt aplicate intai toate bonusurile de vreme, noapte etc la care se adauga noi bonusuri

Code:
$rand1=rand(0,10); //random pt bonus-ul victimei la spy defence intre 0-10%
$spy_defence=floor($spy_defence*(1+($rand1/100))); //se aplica bonusul de mai sus

$rand1=rand(0,$commander_bonus_offence); //random intre 0-$commander_bonus_offence% pt offence in functie de specializare
$spy_offence=floor($spy_offence*(1+($rand1/100))); // se aplica bonusul


acum avem stabilite spy offence-ul si spy defence-ul

mai departe:

Code:
$rand1=rand(0,100); //random pentru total failure
//in caz ca ataci cu un comandant de level 1 ai sanse de 10% sa esueze misiunea, daca ataci cu level 10 cammander ai sanse 0% de total failure

if($rand1>(10-$level)&&$spy_offence>$spy_defence) //se aplica ce am zis mai sus + se compara offence-ul si defence-ul pt ca offence-ul sa fie mai mare ca defence-ul


daca acest if este indeplinit se continua mai departe cu misiunea:
se mai stabileste inca o variabila:

Code:
$procent_offence_vs_defence=round(100-($spy_defence*100)/$spy_offence);

$bonus_points_pt_spy=20; //bonus bagat din burta standard
$commander_succes_bonus+=round($bonus_points_pt_spy*($procent_offence_vs_defence/100));
//aici se adauga la $commander_succes_bonus venit de la specializarea comandantului + un bonus care poate sa fie maxim 20($bonus_points_pt_spy)


in concluzie comandant cu specializarea primara ca misiunea are:
- $commander_succes_bonus=50+intre(0-20) in functie dintre diferenta dintre offence si defence=70


acum avem stabilita $commander_succes_bonus care variaza in functe de diferenta dintre offence si defence si in functie de pecializarea comandantului

acum vor incepe misiunile propiuzis:


misiunile importante toate au o sansa de total failure unele mai mari unele mai mici
Code:
$rand_m=rand($commander_succes_bonus,100);
if($rand_m<65) - total failure



acum sa vb despre research:

pt research steal :
Code:
$rand_m=rand($commander_succes_bonus,100);
if($rand_m<75) - total failure



pt research sabotage :
Code:
$rand_m=rand($commander_succes_bonus,100);
if($rand_m<50) - total failure


Last edited by bashar on Thu Jul 27, 2006 11:54 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 11:23 am    Post subject: Reply with quote

dorazdu wrote:


Si ar mai fi ceva in lagatura cu research pointurile furate. De fapt nu sunt franturi de informatii ci munca cercetatorilor mei. Tu furi informatia insa trebuie sa ai si capacitatea de a prelucra acea informatie.
Mai exact, pt a putea dispune de o tehnologie trebuie :
1. sa ai de la cine fura informatiile {alt jucator care sa fi cercetataq deja acel research}
2. sa poti fura {sa dispui de spioni}
3. sa poti prelucra acele informatii {sa ai cercetatori care sa prelucreze informatiile}.
Cu cat o tehnologie este mai avansata cu atat este mai bine pazita si mai greu de furat. deci ar trebui sa fie o limita si aici, sa nu poti fura un research lvl 25 cu spioni ce au off lvl 5.


cu asta sunt deacord sa creasca sansele de total failure cu fiecare research cercetat peste standardul tau

dar cum stabilim acest prag ?

intre doi jucatori level 40 sa zicem care vor ca unul sa ii fure altuia house research level 30 ?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 11:29 am    Post subject: Reply with quote

Banuiam ca esti tot tu, insa nu cred ca a fost bine sa spui aici asta.
Insa io pot trage si alta concluzie pot dezv un cont specializat in furt de tehnologie, slab in aparare lor si contul principal il specializez in spy def.

Comandant mercenar
Tocmai de asta io cred ca nu-i bine cum e acum. Avantajul este mult prea mare. Eu am luat un comandant de la lvl 4 spy si l-am adus la lvl 7 si stiu cat de greu este sa urci un comandant in lvl. Este adevarat ca m-am oprit insa nu toti or sa stea 24h/ 24h sa dea misiuni de spy.
Fa un mic calcul, ia diferenta de lvl intre 7 si 10 la experienta comandant, imparte la 100 sa vezi de cate misiuni reusite ai nevoie si apoi vezi ce suma de aur si cat de multe accese la spy ai nevoie. Mai tine cont ca intre timp mai urci ceva lvl cu eroul ...... si ..... cred ca o sa-mi dai dreptate.
Un comandant la lvl 9 era ~ 60.000.000 aur.{asa tin io minte dar s-ar putea sa gresesc.} - iar suma asta e mare doar pt lvl mici deja cred ca peste lvl 25 nu mai este o preblama suma asta.
Apoi mai intervine ceva, cine dumnezeu antreneza un comandantpana la lvl 10 si apoi il concediaza?

antispy
Atata timp cat faci un calcul de genul
nr_spioni*ceva vs nr_antispioni*altceva nu prea intervine antispionaju.
Insa ai dreptate, nivelul cercetarii furate nu depinde de nivelul spionului, de el depinde doar reusita misiunii.

lvl cercetare vs lvl furaciuni
Exista o legatura intre nivelul cercetatorilor si nivelul research furat.
Poti presupune ca 2 state vecine cu urmatoarele nivele de dezvolatare :
unu deabia a descoprit focul si arcul {A} iar celalalt deja cunoste bomba nucleara, zboruri cosmice {B}....
statul {B} Poate sa le dai de buna voie cercetarile ca statul {A} acesta nu va intelege nimic, doar va stii ca asa ceva exista si probabil va avea o linie de urmat insa va dura o vesnicie pana va fi capabila sa inteleaga si mai ales sa le puna in practica .

Romania Spy
numarul mare de spioni poate influenta lvl mici de cercetare pt. cele avansate tot calitatea spionului conteaza.
ar fi interesant ceva de genul :

Spy_off = (nr_spy*P_off_1spy)/lvl_research_furat + nr_spy_on_mission*P_off_spy_on_mission*Spy_off_lvl*%Comandant;
AntiSpy_def = nr_antispy*lvl_def*%comandant/lvl_research_furat;

asa pt. lvl mici va conta numarul spionilor insa pt lvl mari calitatea lor.
si sa nu uit.... lipseste ceva esential => o cladire care sa-mi cazeze spionii si antispionii astia, pt ca altfel tot numarul conteaza.

matematica asta .... Mad
pai sa o luam asa .... 100.000.000 comandantul + 1.000[1spy]*25.000[nr]
paraca la baza era 1000 gold costul unui spion, cred ca 25.000 spioni sunt destui .
rezulta vreo 125.000.000 la care mai pun sa zicem 25.000.000 cu plata lor vreo cateva turnuri cat caut clienti + 50.000.000 misiunile => 200.000.000
daca am luat 2-3 research de lvl 25-30 m-am scos. si n-a durat decat cateva turnuri.
sa vedem si asta
un lvl 39 la mine acu costa ~ asta.
gold:2,340,000 wood:3900 stone:3900
points:78,000,000
turns needed:173.
eficienta 91%.
inmulteste cu vreo 2.100.000/ turn cat cheltui cu cercetatorii si vezi ce iese, mai pune un sabotaj sau 2 am avut parte si de alea pe la inceput...... ar trebui sa mai pui si cheltuieli cu antispy, dar si asa .....
probabil ca turnurile alea ar scadea la 150 daca as avea eficienta maxima dar si asa tot eu cheltui mai mult.
Nu scrie nicaieri ca trebuie sa fie mai ieftin sa spionezi si sa furi tehnologii, bine e valabil si invers, insa pricipalul avantaj este altul si este numit TIMP.
Io stau zeci de turnuri blocat in cercetare pe cand daca il furi in cateva turnuri ai terminat ...

Nu prea am inteles fazele cu ex. alea de research, insa cred in continuare ca nu exista leg intre ce ai in cercetare si ce urmeaza sa furi.
Si de ce?
1. intre atacurile alea sunt 4 secunde, si nu ai fi avut timp sa te duci dupa ce ai spionat sa pornesti un alt research, sa bifezi banca si sa revii la mine. Stiu ca exista browsere ce permit ferestre multiple si am jucat si razboi.ro unde viteza era esentiala.... insa ceva nu se leaga.
PS: nu ar trebui permisa folosirea ferestrelor multiple.
2. Daca ai furat un research lvl 25 trebuia pt urmatorul sa pornesti lvl 26 si sa vii apoi la mine sa-l furi. Deci trebuie sa-l platesti si asta costa
Bine la lvl la care suntem nu-i o problema insa in alta parte e problema.

Banuiesc ca se imparte costul de research point la cat produc cercetatorii si rezulta numarul ce turnuri. Corect pt cel ce face cercetarea nu si pt cel care o fura. Pt el lipseste partea de aprofundare, de implementare a tehnologiei furate.

@bashar : O sa ma uit peste formule si revin.
_________________
n
=> ?
(k!)
k=0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 11:55 am    Post subject: Reply with quote

Nivelul cercetatorilor poate fi un prag.

El obliga jucatorul care fura sa faca cel putin un research.
Plus ca este usor de pus o limita de genul :
Lvl_cercetatori - min(lc1,lc2,...) < prag && lvl_cerc>=max(lc1,lc2,....);
ex: prag = 7;
adik nu pot sa fac lvl 19 la cercetatori daca am cel putin o cercetare de lvl 12. Cel ce fura va fi obligat sa fure toate tipurile de research-uri nu doar anumite.
{adik furi tot ce-ti cade in mana dupa cum spunea nightwolf.}

Cand discutam teoretic despre cercetare vorbeam de legaturi intre diferite tipuri de research. Legaturile astea pot fi alte praguri.
_________________
n
=> ?
(k!)
k=0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 7:29 pm    Post subject: Reply with quote

cu maiev am incercat un alt stil de joc (pe vremea cand am facut contul nu exista reset la erou). nu cred ca deranjeaza pe cineva. oricum, dupa reset o sa raman cu un singur cont ... pana atunci ... testing Smile

Comandant mercenar:
Quote:
Apoi mai intervine ceva, cine dumnezeu antreneza un comandantpana la lvl 10 si apoi il concediaza?

Poate s'a certat cu sefu' si si-a dat demisia Very Happy. dar oricum mi-ai dat o idee.
Pt. Bashar: am mai vorbit odata de niste bonusuri date spionilor ... un fel de plata din ce fura, sa zicem odata pe luna, iar daca nu ii platesti sa se supere si sa plece ... mai ales comandantul ar trebui stimulat cu asa ceva. si sa aiba si el stari ceva de genul: multumit, indiferent,sictirit Smile iar starilea astea sa vina in functie de stimulentele pe care i le dai; iar cu cat e nivelul mai mare, stimulentul sa fie mai substantial. sa zicem ceva de genul 10-30% din ce fura (valoric).
Deocamdata stimulentul pentru spioni este plata/tura, dar cred ca ar fi mai realist si un bonus ... Sa nu fie obligatoriu, dar de el sa depinda eficienta in misiunile urmatoare.

Anti-spy: nu am inteles exact la ce te referi (am o vaga idee, dar ... e doar o vaga idee).

Quote:
Poti presupune ca 2 state vecine cu urmatoarele nivele de dezvolatare :
unu deabia a descoprit focul si arcul {A} iar celalalt deja cunoste bomba nucleara, zboruri cosmice {B}....
statul {B}

greu de crezut. in joc, doua regate cu nivel asemanator, presupun ca au cat de cat cunostiinte apropiate si ca sunt in stare sa foloseasca tehnologia furata. de asta exista limita aia de +/-6 lvl.

Quote:
Spy_off = (nr_spy*P_off_1spy)/lvl_research_furat + nr_spy_on_mission*P_off_spy_on_mission*Spy_off_lvl*%Comandant;
AntiSpy_def = nr_antispy*lvl_def*%comandant/lvl_research_furat;

interesant. am vrut sa spun ca nu are nici o treaba lvl research cu spyOff si spyDef, dar "on a second tought" ideea e chiar faina. cu cat e mai sus nivelul de cercetare, cu atat e mai bina pazit (cum ai zis intr'un post anterior).
Numai ca aici trebuie o mica corectie: ar trebui sa apara atunci nr_antispy_involved si pus in locul nr_antispy, pentru ca altfel niciodata 100 de spioni nu o sa treaca de 1000 de antispioni, ciar daca eu am la baza 10000 de spioni antrenati Wink
bashar? ce zici?

pe aceeasi idee s'ar putea merge si la categoriile de research: adica unele sa fie mai bine pazite decat altele.

buna si ideea cu casele pentru spioni.

Matematica:

Mai adauga si ce pierzi ca tii cercetatorii blocati in loc sa produca food si gold Wink
Ai dreptate. Nu am calculat pentru nivele asa de mari la cercetare Very Happy
Numai ca intotdeauna a fost mai ieftin si mai rapid sa furi ceva decat sa faci ceva Wink

Quote:
Nu prea am inteles fazele cu ex. alea de research, insa cred in continuare ca nu exista leg intre ce ai in cercetare si ce urmeaza sa furi.
Si de ce?
1. intre atacurile alea sunt 4 secunde, si nu ai fi avut timp sa te duci dupa ce ai spionat sa pornesti un alt research, sa bifezi banca si sa revii la mine. Stiu ca exista browsere ce permit ferestre multiple si am jucat si razboi.ro unde viteza era esentiala.... insa ceva nu se leaga.
PS: nu ar trebui permisa folosirea ferestrelor multiple.
2. Daca ai furat un research lvl 25 trebuia pt urmatorul sa pornesti lvl 26 si sa vii apoi la mine sa-l furi. Deci trebuie sa-l platesti si asta costa


aici gresesti:
1. exista pe pagina de spy un buton care se cheama "Spy again". nu trebuie sa mergi sa mai bifezi si asa mai departe.
2. la research, exista queue, unde poti sa pui urmatorul research pe care vrei sa'l faci.
si btw: sunt vreo 2 min. si ceva intre atacurile alea Smile; ideea cu exemplele alea, in schimb, a fost sa iti arat ca nu poti fura altceva decat ceea ce cercetezi decat daca ai noroc, pentru ca chestia aia se petrece complet aleator
Back to top
View user's profile Send private message
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 11:17 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Pt. Bashar: am mai vorbit odata de niste bonusuri date spionilor ... un fel de plata din ce fura, sa zicem odata pe luna, iar daca nu ii platesti sa se supere si sa plece ... mai ales comandantul ar trebui stimulat cu asa ceva. si sa aiba si el stari ceva de genul: multumit, indiferent,sictirit Smile iar starilea astea sa vina in functie de stimulentele pe care i le dai; iar cu cat e nivelul mai mare, stimulentul sa fie mai substantial. sa zicem ceva de genul 10-30% din ce fura (valoric).
Deocamdata stimulentul pentru spioni este plata/tura, dar cred ca ar fi mai realist si un bonus ... Sa nu fie obligatoriu, dar de el sa depinda eficienta in misiunile urmatoare.


sa nu ajunga un chin pentru jucatori daca trebuie sa faca ceva manual.
la religion macar poti sa nu joci cu religion daca nu ai chef si nu esti influentat cu nimic.
ar merge oricum ceva cum spui si care sa influenteze acele bonusuri care am spus mai sus.
sa vedem ...
- o sa fac sa nu mai poti sa cumperi comandanti de level mai mare de 5.
- si mai trebuie sa reducem la 2 numarul de comandanti pe care poti sa ii ai(ce ziceti ?)

acum despre research:

Avem 2 variante:

varinata 1 ce zicea dorazdu:

Quote:
Spy_off = (nr_spy*P_off_1spy)/lvl_research_furat + nr_spy_on_mission*P_off_spy_on_mission*Spy_off_lvl*%Comandant;
AntiSpy_def = nr_antispy*lvl_def*%comandant/lvl_research_furat;


Asta ar fi o varianta, mai trebuie lucrat la formule un pic dar am prins ideea.
Totusi ar fi mai greu de aplicat acest lucru din cauza modului cum este facut spy-ul.
Ce am descris mai sus in formulele acelea este modul cum intra spionii in regat. Deabia dupa ce au intrat in regat se decid ce sa faca, sa fure hrana, sa saboteze, sa fure un research. Deci spy offence si spy defence zic ca ar trebui lasate doar pt intrarea in regat si apoi dupa ce spionii reusesc totusi sa intre sa aiba alte dificultati in functie de ce misiune au,

Bine ca defapt putem folosi formula asta pe langa formula de intrare a spionilor in regat ca al-2-lea test pe care trebuie sa il indeplineasca spionii daca vor sa fure research-ul

o sa votam ce metoda aplicam


acum varianta 2 la care m-am gandit dupa ce am citit asta:
nightwolf wrote:
pe aceeasi idee s'ar putea merge si la categoriile de research: adica unele sa fie mai bine pazite decat altele.

si
dorazdu wrote:
Spy_off = (nr_spy*P_off_1spy)/lvl_research_furat + nr_spy_on_mission*P_off_spy_on_mission*Spy_off_lvl*%Comandant;
AntiSpy_def = nr_antispy*lvl_def*%comandant/lvl_research_furat;


varianta 2

se intampla dupa ce spionii au reusit sa treaca de toate piedicile(formulele de care vb mai sus, sansa de total failure) si au ajuns in regat si apoi in sala de cercetare sau arhiva unde sunt researchurile.

fiecare research sa aiba un grad de dificultate($grad_dificultate) diferit.
intre 0-50 sa zicem desi 50 cam mult spus

acest grad de dificultate sa creasca in functie de levelul researchului cu inca 50 puncte maxim

Ex. house research - sa aiba nivel de dificultate maxim sa zicem
$grad_dificultate=50

vrem sa furam level 30 house research

ar veni $grad_dificultate=50+30=80 sa zicem
$grad_dificultate o sa fie calculat mai complex si tinand cont de levelul maxim alt researchului respectiv pentru ca una este level 30 din 30 si una level 30 din 60 dar sa presupunem ca este in cazul nostru 80

spionii intra in sala de arhive si sunt intampinati de ceva de genul
if(rand(0,100)<80) then pleaca acasa
deci ar avea doar 20% sanse sa fure researchul respectiv

e doar demonstrativ pentru ca $grad_dificultate sa il calculam mai bine si sa fie redus in functie de levelul comandantului eventual de diferenta dintre offence si defence(globale) de la spioni si de diferenta de nivel tehnologic(explicata mai jos).

Am putea sa calculam nivelul tehnologic al fiecarui regat.
Nivel tehnologic al regatului.
Si acesta sa nu fie media aritmetica al levelu-rilor researchurilor pentru ca nu ar fi corect pentru ca researchurile au importanta diferita.

Si aici am putea sa folosim $grad_dificultate de baza al fiecarui research pentru a stabili importanta lor si astfel sa determinam ce pondere au in acel calcul al calcularii nivelului tehnologic

astea ar fi cele 2
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Fri Jul 28, 2006 9:39 am    Post subject: Reply with quote

La query research eu am votat nu, insa pt. ca se pot baga resurse in research si apoi se pot anula=> un fel de protectie, insa se pare ca poate folosi si la altceva ....

M-am uitat pe modul de calcul al misiunilor si daca judeci dupa formulele alea totul e corect, insa tabelul de misiuni are pe undeva un "Spy needed", si asta te duce cu gandul ca nu se ataca decat cu numar limitat de spioni, iar prin optimizare indiferent ce bonusuri are cel ce te ataca nu trece de 5-600 antispy.
Dupa mintea mea :
1. prea multe randomuri, spionajul e mai mult exact decat aleatoriu.
2. Pt. comandantul care ataca e totul ok, insa cel care se apara poate avea 3 comandanti la fel de bine pregatiti si nu-si are rostul cei 10%. E fortat si pt. un jucator cu lvl 10 la comanant chiar frustrant.
3. In misiune nu trimit toti spionii ci doar o parte.

Noi acu` discutam despre o formula noua sau despre imbunatatirea celei existente.??? In primul caz e mult de munca, in al doilea ... nu prea.
Apoi sunt 15-16 misiuni de spionare si se pare ca formula merge pt celelalte misiuni, problema apare la furatul cercertarilor si probabil la sabotaj, insa daca ma axez pe furat nu are sens sa-l sabotez.

1. O solutie rapida ar fi cea cu lvl cercetatorii [learning.].
Daca misiunea a reusit si cercetatorii pot asimila tehnologia, bingo ...
Daca nu sunt capabili asta e .... burta pe carte.
2. Ar mai fi harta si cateva turnuri in care spionii ajung dintr-un regat in altul. Iar deabia la intoarcere{alte cateva tururi ... } sa inceapa cercetarorii tai sa lucreze. Daca aduc destul research points se termina cercetarea {si pierzi restul}, daca nu ii trimiti sa mai faca o tura.
Insa aici vor fi foarte importanti comandantii si numarul lor, numarul de spionaje simultane depinde de numarul comandantilor.
3. Sau minim x% contributie proprie.- destul de greu Sad
Sau toate 3 la un loc ....

Nu stiu ce sa zic despre comandantul mercenar. O alta varianta ar fi un singur comandant cu 3 tipuri de experinta {exp se ridica functie de misiunile la care participa.} si posibilitatea angajarii unui comandant mercenar pt o sg misiune. Deci o sa folosesc comandatul meu pt. afla inf. referitoare la regat si daca nu este capabil sa indeplineasca misiunea {s-au cel putin asa evaluez eu } angajez altul, dar doar pt o misune. Toate exp. trece acu` la comandantul mercenar care devine mai experimentat.
Costul angajarii poate fi variabil x*exp_comandant Wink ....
Iar comandantului personal trebuie sa-i platesc solda, turn de turn ceva de genul 5-10% din valoarea experientei.
Nu ma pot apara cu comandant mercenar deci sunt obligat sa-mi antrenez mereu comandantul.

Legat de Total failure.
Asta e de fapt posibilitatea ca o misiune sa esueze. tu ai in doua locuri total failure si sunt destul de greu de deosebit. ultima ar trebui sa fie un esec al misiunii si alt esec datorat nefolosirii unui comandant corespunzator.
In fine . Eu zic ca-i mai realist sa folosesti exp comadnantului si nu lvl
1. Ctf_c = exp_comandant_on_mission*Cm/exp_com_def;
Cm = coef ce depinde de specializare si tipul misiuni {daca raman 3 comand.}
exp_com_def = max(Exp[i]*Ce[i]);
- Exp[i] = experienta comandantilor din regat
- Ce[i] = coeficient misiune. {echiv cu Cm.}
Ambii coef sunt cele 3 if de la inceput. => sunt 9 valori din care alegi una functie de specializare si misiune.{e putin mai complicat dar revin.}
2. Ctf_sl = lvl_spy/lvl_antispy;
3. Ctf_l = rand (0;100) ; E singurul random pe care il fosesti si este un contor pt noroc.
Ctf = Ctf_c + Ctd_sl + Ctf_l < Ctf_ms[j][coef. total failure pt. misunea j.];
Ctf [coeficient total failure ] depinde acum de exp. comandat, nivel spioni{calitatea lor } si noroc.
Privesc din pdv al celui care ataca{pt. def e invers.}
Daca trimit un comandant nexp sunt mari sanse sa o dau in bara, daca trimit unul exp atunci depinde de celalt comandant. Un comandant advers slab ridica Ctf_c si atunci nu dau rateu, insa unul exp face ca acest coef sa fie mic si sa hotarasca soarta misiuni alte variabile.
Daca trimit spioni cu lvl mic atunci sunt sanse mari de esec.nici nu ma gandesc ce se intampla daca lvl antispy e mare. Evaluarea coef. e simpla.
Singura problema ar fi ca acesti coef pot lua valori mari, cel al comandantului chiar suta iar cel de lvl de ordinul zecilor.
Ei pot fi limitati dar cred ca simuleaza destul de bine realitatea. In cazul a doua regate dezv ~ la fel si cu acelasi lvl la spionaj diferenta o face norocul.
Acum :
Code:

if(Ctf_l == 0) {
 1% sansa=>  Misiunea e esec indiferent de ceilalti coeficienti.
chiar poate apare mesaj "Ghinion. Planurile tale de spionaj au fost deascoperite ". Nu pierzi decat 1 acces la spionare.
} else if(Ctf<Ctf_ms){
Total Failure.
Se eval Ctf_x/Ctf_ms>0.5;
si returneaza mesaje de genul :
a) " In timpul misiunii spionii au aflat inf. confidentiale despte comandant si au abandonat misiunea. Era prea riscant."
b) "Ghinion. In misiunea asta totul a mers aiurea. Spionii deabia au reusit sa scape cu viata";
c) in cazul lvl nu exista meraj.
acum pe langa acces pierzi si banii pe misine insa nu si spioni.
Lupta nu s-a desf inca deci logic => nu pierzi spioni.
}else{
Misiunea continua.
}

Evaluarea in continuare se face functie de numarul spionilor si antispionilor.
Ar putea fi 2 etape, una cantitativa si alta calitativa.
a) cea cantitativa e prima :
Spy_off = nr _sp*P_1sp*bonus_acasa_o+ nr_s_o_m*P_1sp_o_m*bonus_mis;
nr_sp = numar_total_sp - nr_s_o_m;
Spy_def = nr_antispy*bonus_acasa_d;
bonus_acasa_o = bonus dat de lvl spy, erou, puncte invetite, insa fara vreme, comandant Wink
bonus_mis = bonus_acasa + bonus_vreme+...+ bonus_comandant - bonus_erou Wink
bonus_acasa_d = suma tuturor bonusurilor.
Si se compara, in cazul cand Spy_off<spy_def =>esec cu un mic numar de spioni morti {cei din misuine sunt baza de calcul}
b) calitativa
Se calc spy_off doar pt spionii din misiune cu numarul echiv de antispioni. Cu toate bonusurile de rigoare.
Si doar daca spy_off>spy_def => victorie.

E ceva de genul : cei de acasa stau la caldurica dar te sustin cu propaganda, inform & atacuri false{logic am omis bonus de vreme si comanadat Wink }, insa lupta finala se da direct.
In ultimul calcul am putea baga un coef de dificultate cum zicea bashar
ceva de genul (1+Cgm*lvl_curent/lvl_max) => [1,2];
Cgm e un coeficient ce ia valoarea 1 doar in cazul misiunii furt cercetare, in rest e zero. Pt ca nu are rost sa ingreunez celelalte misiuni avand in vadere ca unele nici macar nu presupun o confruntare directa .... si actioneaza la defensiva => "*" [propaganda, land poison]
Insa poate f bine sa actioneze se la off => "/".
_________________
n
=> ?
(k!)
k=0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Fri Jul 28, 2006 8:27 pm    Post subject: Reply with quote

dorazdu wrote:
Nu stiu ce sa zic despre comandantul mercenar. O alta varianta ar fi un singur comandant cu 3 tipuri de experinta {exp se ridica functie de misiunile la care participa.} si posibilitatea angajarii unui comandant mercenar pt o sg misiune. Deci o sa folosesc comandatul meu pt. afla inf. referitoare la regat si daca nu este capabil sa indeplineasca misiunea {s-au cel putin asa evaluez eu } angajez altul, dar doar pt o misune. Toate exp. trece acu` la comandantul mercenar care devine mai experimentat.
Costul angajarii poate fi variabil x*exp_comandant Wink ....
Iar comandantului personal trebuie sa-i platesc solda, turn de turn ceva de genul 5-10% din valoarea experientei.
Nu ma pot apara cu comandant mercenar deci sunt obligat sa-mi antrenez mereu comandantul.


ce nu imi place mie la comandanti este ca dupa ce ai 3 comandanti de level 10 pe toate cele 3 specializari pai cu aia ramai nu ii mai concediezi, nu iti mor nimic.
imi place ideea cu un singur comandant si sa acumuleze 3 tipuri de experienta.
alt lucru la care m-am mai gandit este imbatranirea si apoi pensionarea comandantilor iar daca vrei sa iti cumperi un comandant cu exp mare automat acesta sa vina cu o varsat inaintata astfel incat sa ajunga repede la pensionare.
Partea proasta este ca anii din joc trec destul de greu si atunci nu prea este treaba cu pensionarea, doar poate pentru a spori realismul.
Ar trebui totusi sa bagam misunea cu assasinajul unui comandant advers.
Ar trebui sa avem mare grija al formule cu aceasta misiune sa nu iasa un haos total.

Oricum trebuie facut ceva cu comandantii ca nici mie nu imi place cum sunt acum.

dorazdu wrote:
Noi acu` discutam despre o formula noua sau despre imbunatatirea celei existente.??? In primul caz e mult de munca, in al doilea ... nu prea.
Apoi sunt 15-16 misiuni de spionare si se pare ca formula merge pt celelalte misiuni, problema apare la furatul cercertarilor si probabil la sabotaj, insa daca ma axez pe furat nu are sens sa-l sabotez.


eu as vrea ca sa modificam formula actuala si sa lasam tot acelasi mecanism de intrare al spionilor in oras.
apoi in cazul researchului(sau alte misiuni) sa inceapa alte greutati pentru spioni.


Din comentarii am inteles ca mecanismul ar fi bun doar ca modul cum sunt calculate anumite lucruri nu este tocmai inspirat.

1. o prima problema ar fi calculul spy_offence si spy_defence
acestea vin intai calclate in functie de toate bonusurile din regat(erou, vreme, research) si pentru simplitate as dori sa ramana asa

Code:
$rand1=rand(0,10); //random pt bonus-ul victimei la spy defence intre 0-10%
$spy_defence=floor($spy_defence*(1+($rand1/100))); //se aplica bonusul de mai sus

$rand1=rand(0,$commander_bonus_offence); //random intre 0-$commander_bonus_offence% pt offence in functie de specializare
$spy_offence=floor($spy_offence*(1+($rand1/100))); // se aplica bonusul


problema 1 :
aici ar fi cei 10% bagati aiurea si ar trebui renuntat la ei si
$commander_bonus_offence care este standard pt specializarea si ar trebui sa varieze in functie de anumiti factori.

solutie:
spy_Defence sa ramana la fel


Code:

$rand1=rand(-20,$commander_bonus_offence); //random intre 0-$commander_bonus_offence% pt offence in functie de specializare
$spy_offence=floor($spy_offence*(1+($rand1/100))); // se aplica bonusul


iar $commander_bonus_offence sa fie influentat de exp comandantilor
dorazdu wrote:

Ctf_c = exp_comandant_on_mission*Cm/exp_com_def;


eventual ceva de genul:
Ctf_c = exp_comandant_on_mission/(exp_com_def+exp_comandant_on_mission);

Ctf_c va fi intotdeauna intre 0-1
daca exp_comandant_on_mission este mult mai mare decat exp_com_def atunci Ctf_c va fi 1 iar daca fa fi mult mult mai mic va fi 0

apoi Ctf_c*$commander_bonus_offence va da o variatie intre 0%-100% din valoarea $commander_bonus_offence in functie de experientele comandantilor

si cu putina grija am putea face ca $spy_offence cu care se ataca sa varieze intre 80% si 130% ($rand1=rand(-20,$commander_bonus_offence)Wink
automat aceasta formula este influentata si de specializare prin $commander_bonus_offence de baza care este determinat de specializarea comandantului si de tipul de misiune

problema 2 :

prima sansa de total failure care este influentata doar de level commandantului care ataca:

Code:
$rand1=rand(0,100); //random pentru total failure
//in caz ca ataci cu un comandant de level 1 ai sanse de 10% sa esueze misiunea, daca ataci cu level 10 cammander ai sanse 0% de total failure
if($rand1>(10-$level))


nu prea influenteaza cine stie ce variind intre 0-10% sanse de total failure
putem sa o lasam sau sa o scoatem definitiv

problema 3:

Code:
$procent_offence_vs_defence=round(100-($spy_defence*100)/$spy_offence);

$bonus_points_pt_spy=20; //bonus bagat din burta standard
$commander_succes_bonus+=round($bonus_points_pt_spy*($procent_offence_vs_defence/100));
//aici se adauga la $commander_succes_bonus venit de la specializarea comandantului + un bonus care poate sa fie maxim 20($bonus_points_pt_spy)
$rand_m=rand($commander_succes_bonus,100);
if($rand_m<65) - total failure


Pt un comandant cu specializarea 1 exact ca a misunii poate sa aiba maxim
rand_m=70 si astfel sansele de total failure sa fie 0

Pt un comandant cu specializarea 2 exact ca a misunii poate sa aiba maxim
rand_m=60

Pt un comandant cu specializarea 3 exact ca a misunii poate sa aiba maxim
rand_m=50

solutie: eventual sa mai echilibram un pic acest coficent de dificultate al misiunilor if($rand_m<65) adica acel 65

pentru research este 75
un 80 ar diminua si mai mult sansele de reusita.


iar apoi dupa ce trece de toate aceste lucruri si ajung spionii in sala de cercetare sa facem ceva cum ziceai cu dificultatea researchurilor, cu diferenta prea mare de nivel tehnologic ca astfel intre 2 regate cu diferenta mare de research sa fie foarte greu de furat ceva

acest lucru ar proteja doar pe cei super dezvoltati sa nu fie furati de cei din epoca pietrei dar cum zicea si nightwolf limita +-6 leveluri e o protectie destul de puternica

ar mai fi apoi si dificultatea de baza al fiecatui research si astfel indiferent ca ambele regate sunt la fel de dezvoltate sa furi un research de nivel aproape maxim ar deveni extrem de greu iar furand unul de nivel mai mica ar fi ca si pana acum


[/quote]
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    raceconflicts.com Forum Index -> Suggestion Report All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Page 4 of 7

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group