FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
 
 
 
Landul

 
Post new topic   Reply to topic    raceconflicts.com Forum Index -> Suggestion Report
View previous topic :: View next topic  
Author Message
dj_maryus



Joined: 16 Apr 2005
Posts: 189
Location: Buzau

PostPosted: Thu Mar 02, 2006 4:28 pm    Post subject: Landul Reply with quote

Sincer sa fiu , ar mai trebui sa foloseasca si la altceva "landul" , nu numai la producerea de mancare si bani, fiindca, unii din noi cumpara land numai de dragul de a fi in unul din topuri Laughing Ca pana la urma , cumparam degeaba landul dc ne scrie ceva de genul :
1241632 workers needed to achieve maximum land production

De ex , la 100 "square kilometers" sa ne mai vina cate 1 pop , ca na, fiind suprafata mai mare, mai apare cate unu, isi mai face un cort ca nu-l observa nimeni de S imensa , chestii dinastea Laughing

Oricum trebuie facut ceva cu landul asta , ca unii din noi avem sute de mii de square kilometers degeaba ...
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Thu Mar 02, 2006 4:52 pm    Post subject: Reply with quote

o sa ma gandesc la ceva
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Fri Mar 03, 2006 9:39 am    Post subject: Reply with quote

pai pt. inceput ai putea baga si acolo un pret ce creste cu cat ai mai mult land. Sa fie mai convenabil sa cuceresti land nu sa-l cumperi.
Exista acolo un "land owned" el sa fie baza de calcul, nu landul total pe care-l ai.

Am inteles ca "land owned" e stans legat de pamantul cumparat, deci e firesc sa creasca pretul.

O alta solutie {nu se exclud.} ar fi ca terenul sa fie folosit doar pentru un anumit scop. Adica productie food, sau productie gold.=> am nevoie de 2 ori mai mult teren.
Plus ca la lemn si piatra nu folosesti teren. Io zic ca atunci cand construiesti cladirile sa ai nevoie de "free land".
De fapt ideea de baza e ca toate cladirile din regat {temple, spitale, barbier, mine...} sa consume din land. De fapt "land owned" e in discutie la constructia de cladiri => NU poti construi pe un teren ce nu-ti apartine, iar celalat la productia de food si gold.
_________________
n
=> ?
(k!)
k=0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
bele



Joined: 27 Apr 2005
Posts: 103
Location: Timisoara

PostPosted: Fri Mar 03, 2006 9:57 am    Post subject: Reply with quote

In concluzia postului lui dorazdu, ideea ca si la constructia cladirilor sa se necesite 'land' e interesanta si nu cred ca ar fi greu de pus in practica.
Acu, despre pretul pamantului nush ce sa zic. Ar fi fain sa fie ca in realitate, perioade in care sa scada si perioade in care sa creasca. (sa zicem sa fie o variatie de pana la 50% din pretul standard random pe zile)
Back to top
View user's profile Send private message
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Fri Mar 03, 2006 12:56 pm    Post subject: Reply with quote

aproximativ....
Nu cred ca-i bine sa se faca random la pret land.

varianta 1
Mai bine s-ar face o suma a landurilor cumparate pe saptamana si valoarea s-ar raporta la o valoare standard => coef. de modif. pret land.

presupun ca 40.000[pret baza] gold e pt 1000 land/1000 land standard.
daca intr-o saptamana s-au cumparat 900
=> coef = 900/1000 => pret land = 40.000*0,9 {scade pretul pt ca nu sunt cumparatori.}
daca am 1100 land cumparat => coef = 1100/1000 => pret land de 1,1 ori mai mare.

varianta 2
la fiecare turn se face un random(0,9); daca valoarea e {presupun} 9 atunci => fac random(0,1); daca e 0 => pret land --; daca e 1 =>pret land++;

Adica am sanse de 10% ca pretul pamantului sa se schimbe; da` nu stii cum daca va creste sau scade .... Twisted Evil

varianta 3
varianta 1 dar aplic varianta 2 la pret baza... Wink Twisted Evil Wink Twisted Evil
_________________
n
=> ?
(k!)
k=0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Sat Mar 04, 2006 2:16 am    Post subject: Reply with quote

eu am alta idee: un numar fix de parcele (ca doar pamantul e limitat) care sa se imparta la fiecare jucator (eventual pentru fiecare jucator nou sa mai fie available x parcele)

iar apoi sa poti sa cumperi si sa vinzi din parcelele alea ...
Iar cand ataci, in functie de nivel, army, etc, sa nu iei numai 1 land. sa varieze (sa zicem intre 1 si 10). Iar de cumparat si de vandut sa fie un fel de bursa: cei care au nevoie de pamant ofera un anumit pret, iar cei care au pamant pot cere un anumit pret, sau pot vinde daca le convine pretul.

Imi pare rau ca nu mai am timp sa joc si nici sa dezvolt ideea asta (si alte idei), dar va las pe voi ... din cand in cand o sa mai arunc un ochi pe aici Wink
Back to top
View user's profile Send private message
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Wed May 17, 2006 11:52 pm    Post subject: Reply with quote

pana la urma nu prea este bine sa castigi bani din vanzarea pamantului exact ca la trade cu nr_de_tranzactii per turn si nr de tranzactii maxime ca este aiurea

zic ca researchul sa fie limitat pana la level 50 iar la acest level sa vinzi si sa cumperi cu acelasi pret(ca la trade)
si sa fie cum s-a vorbit mai sus cu bursa de pamanturi


Varianta 1 - dorazdu
Quote:
Mai bine s-ar face o suma a landurilor cumparate pe saptamana si valoarea s-ar raporta la o valoare standard => coef. de modif. pret land.

presupun ca 40.000[pret baza] gold e pt 1000 land/1000 land standard.
daca intr-o saptamana s-au cumparat 900
=> coef = 900/1000 => pret land = 40.000*0,9 {scade pretul pt ca nu sunt cumparatori.}
daca am 1100 land cumparat => coef = 1100/1000 => pret land de 1,1 ori mai mare.

- eu as fi fan al acestei variante


Varianta 2 - nightwolf
Quote:
eu am alta idee: un numar fix de parcele (ca doar pamantul e limitat) care sa se imparta la fiecare jucator (eventual pentru fiecare jucator nou sa mai fie available x parcele)



totusi in momentul de fata sunt 2.873.155 parcele de pamant in joc adica ar trebui sa fie destul de scump iar jucatorii noi nici macar nu si-ar permite si ar trebui sa astepte jucatorii mai puternici sa binevoiasca sa vanda din pamant sa mai scada pretul


Concluzia mea:

- sa combinam ambele sisteme astfel:
din Varianta 2 fluctuatia pretului sa fie de maxim 50%(probabil ca in momentul de fata pamantul o sa fie cu 50% mai scump)
si sa aplicam si Varianta 1 exact cum a descris-o dorazdu iar cu o fluctuatie de maxim 50%

combinate cu researchul se pot face bani din speculatii

si inca ceva:
ar trebui bagate niste legi sa facem oamenii sa isi munceasca terenul si sa nu il mai tina degeaba cum este acum sau sa vanda surplusul de teren.
ar trebui bagata o penalizare pentru terenul in plus pe care il ai degeaba si care nu vrei sa il vinzi
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Thu May 18, 2006 1:00 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
totusi in momentul de fata sunt 2.873.155 parcele de pamant in joc adica ar trebui sa fie destul de scump iar jucatorii noi nici macar nu si-ar permite si ar trebui sa astepte jucatorii mai puternici sa binevoiasca sa vanda din pamant sa mai scada pretu

pamant castigi si din atacuri; daca vrei extra, platesti (eu nu am cumparat absolut nimic si inca nu'mi permit sa'mi pun toti taranii pe pamanturi -deci am in plus Wink )

Quote:
sa combinam ambele sisteme astfel:
din Varianta 2 fluctuatia pretului sa fie de maxim 50%(probabil ca in momentul de fata pamantul o sa fie cu 50% mai scump)
si sa aplicam si Varianta 1 exact cum a descris-o dorazdu iar cu o fluctuatie de maxim 50%

yeap. foarte buna idee.

Quote:
ar trebui bagata o penalizare pentru terenul in plus pe care il ai degeaba si care nu vrei sa il vinz


numai daca depaseste o anumita limita; spre exemplu daca ai cu 10-20% mai mult pamant decat cel pe care il lucreaza taranii. pentru ca se mai fac "miscari de trupe", adica mai scoti tarani, ii pui la altceva, ii aduci inapoi ... etc
Back to top
View user's profile Send private message
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Mon May 22, 2006 11:42 am    Post subject: Reply with quote

research-ul acum merge bine

Landowner research max level 50

la level 50 vinzi si cumperi cu acelasi pret


mai trebuie facuta bursa
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    raceconflicts.com Forum Index -> Suggestion Report All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group