FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
 
 
 
sugestie research
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic    raceconflicts.com Forum Index -> Suggestion Report
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Thu May 04, 2006 7:27 am    Post subject: Reply with quote

nightwolf wrote:
yeap. de acord cu bashar.

dar cred ca ar fi o idee buna sa si platesti cercetatorii. cu cat platesti mai mult, cu atat sunt mai eficienti: sa zicem sa ai o plaja intre 0 si 1000 gp/tura/cercetator (in procente ar veni eficienta -100% + 100%, adica daca nu'i platesti, timpul de cercetare se dubleaza fata de "basic time", iar daca platesti bine, timpul de cercetare se injumatateste).

si daca cineva crede ca o sa poata plati cercetatorii "full" se inseala: eu am acum peste 21.000 de cercetatori si imi trebuie la un research de nivelul 25 18 ture. iar de platit full, daca ar fi, nici nu ar putea fi vorba (21.000x1000=21 mil ceea ce e cam imposibil Very Happy ).

teoretic ar fi ceva de genul 0gp -> -100% eficienta (numarul de ture dublu); 500 gp -> 100% eficienta (adica cum e acum cu numarul de ture); 1000gp -> 200% eficienta (numarul de ture la jumatate)



trebuie sa mai luam in calcul si ca un cercetator genereaza 1 research point * levelul tau
asa ca un cercetator daca esti level 20 genereaza 20 puncte iar acelasi cercetator la level 50 genereaza 50 puncte in conditiile in care costul unui research ramane acelasi.
asa ca un research level20 la nivelul 20 iti trebuie 60 turnuri.
si research level20 la nivelul 50 iti trebuie cateva turnuri.

spun asta pentru ca ar trebui platiti si diferit in functie de levelul care esti.

e super buna ideea mai ales ca acum sunt avantajati cei care joaca cu mercenarii si pot sa isi puna toata populatia la research.
cu plata cum spuneai s-ar echilibra situatia asta.

daca ar fi sa platim cu 1000gp un scientist level50 care genereaza 50 puncte asta inseamna ca ar veni 20gp pentru fiecare research point.

concluzie:
1 scientist level1 - platit cu 20gp per turn
1 scientist level10 - platit cu 200 per turn
1 scientist level50 - platit cu 1000 per turn

eficenta zic sa se incadreze intre 0-100% totusi
100%(inseamna cum este acum)

Ce ziceti?

Quote:
si poate ar mai fi o idee sa bagi si un random de +/- 1-10 ture (de exemplu) pentru ca in cercetare se mai intampla si accidente (adica in cazul nostru ar creste cu 1-10 ture timpul de cercetare) sau are vreun cercetator o sclipire de geniu (si se reduce timpul de cercetare cu 1-10 ture)

tare si asta
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
bele



Joined: 27 Apr 2005
Posts: 103
Location: Timisoara

PostPosted: Thu May 04, 2006 10:03 am    Post subject: Reply with quote

nightwolf wrote:

si poate ar mai fi o idee sa bagi si un random de +/- 1-10 ture (de exemplu) pentru ca in cercetare se mai intampla si accidente (adica in cazul nostru ar creste cu 1-10 ture timpul de cercetare) sau are vreun cercetator o sclipire de geniu (si se reduce timpul de cercetare cu 1-10 ture)


dap, si mie mi-a placut asta Wink
Back to top
View user's profile Send private message
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Fri May 05, 2006 10:27 am    Post subject: Reply with quote

CONCLUZIA : imi place noul research.
Dar mai poate fi imbunatatit.
M-am jucat putin cu pagina de research. Sper ca nu-i cu suparare si daca e editeza.
http://dorazdu.uv.ro/imagini/forum_joc/research_rc.html
____________________________
Obs {n-am citit tot ca n-am avut timp}:
1. sa fie afisata valoare curenta a research point,
2. sa fie mai multe nivele la research center=> mai putini + cercetatori/lvl
3. sunt si io pt. plata cercetatorilor dar si pt. consum de food.
4. mie mi-au aparut imag. diferite in firefox si ie.
5. mi-a luat un research de vreo 3.500.000 research point desi nu aveam sigur atatea, construisem de cateva ture research center.
6. costul cladirii la reserach center sa fie mai mare o data cu cresterea lvl cladirii.
7.SA FIE LIMITAT NIVELUL RESEARCH X DE NIVELUL RESEARCH CENTER [=> ceva de genul "Upg. ReserachCenter first"],
8. La research center Primul e Build si dupa e Upg.
Exceptand build sa fie nevoie de research point si la upg. cladirii.
9. sa nu fie afisate toate research ci pe domenii.[vezi link.]
_________________
n
=> ?
(k!)
k=0


Last edited by dorazdu on Fri May 05, 2006 12:50 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Fri May 05, 2006 11:35 am    Post subject: Reply with quote

arata mult mai bine pagina la tine

acum la mine e cam deformata partea de sus


- chestia cu organizat pe categorii nu as vrea sa folosesc javscript
desi jocul foloseste javascript poate sa mearga si fara el
acum researchul ar deveni dependent de javascript

oricum se poate pune lista cu categorii si toate researchurile(cum e acum) si cand dai click pe o categorie sa iti trimita direct pagina la locul unde este categoria respectiva


cred ca o sa imprumut partea de sus de dupa categorii si chenarul rosu
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Fri May 05, 2006 12:48 pm    Post subject: Reply with quote

Pai nici nu trebuie. Eu am folosit javascript ca era mai usor sa afisez si sa ascund cercetarile.
tu pui ceva de genul.
Code:
<a href="./index2.php?id=research&ctg=ecn">Economie</a>

si in script triezi & afisezi doar ceea ce corespunde domeniului dorit.
singura intrebare ar fi daca ai in BD, cercetarile grupate pe domenii....

iar partea cu tabelul sigur se vede in IE ca la alte browsere nu stiu.... Embarassed
insa nu stiu daca e bine avand in vedere ca voi nu ati folosit tipul asta de afisare. poti pune in <th> tot o imagine si nu mai afisezi culoarea nici a bordurii laterale.
_________________
n
=> ?
(k!)
k=0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Fri May 05, 2006 1:22 pm    Post subject: Reply with quote

pe mozilla (firefox) nu arata bine; pozele ies din chenar iar progressbar nu se vede.

cu cercetatori care consuma food nu sunt de acord.
daca mergem pe ideea asta, atunci ar trebui sa consume si wood,stone,coal,iron,steel,water, etc. Costul cercetarii include toate astea ...

Quote:
7.SA FIE LIMITAT NIVELUL RESEARCH X DE NIVELUL RESEARCH CENTER [=> ceva de genul "Upg. ReserachCenter first"],


nici cu asta nu sunt de acord. mai degraba sa scada numarul de ture necesar researchului odata cu cresterea nivelului research center; sau sa creasca cu un anumit procent numarul de ture (poate ca asta e chiar mai bine) daca nu faci upgrade la research center.

Quote:
9. sa nu fie afisate toate research ci pe domenii.[vezi link.]

yeap. cred ca ar fi mai bine
Back to top
View user's profile Send private message
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Sat May 06, 2006 11:47 am    Post subject: Reply with quote

ok sa vad ce pot face astazi cu researchul
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Sat May 06, 2006 1:55 pm    Post subject: Reply with quote

nightwolf wrote:
cu cercetatori care consuma food nu sunt de acord.
daca mergem pe ideea asta, atunci ar trebui sa consume si wood,stone,coal,iron,steel,water, etc.

nu e vorba de costul cercetarii ci de consumul de food al unui cercetator.
Mai exact "Daca nu bagi la ghiozdan nu poti supravietui."
nightwolf wrote:

Quote:

7.SA FIE LIMITAT NIVELUL RESEARCH X DE NIVELUL RESEARCH CENTER [=> ceva de genul "Upg. ReserachCenter first"],

nici cu asta nu sunt de acord. mai degraba sa scada numarul de ture necesar researchului odata cu cresterea nivelului research center; sau sa creasca cu un anumit procent numarul de ture (poate ca asta e chiar mai bine) daca nu faci upgrade la research center.


ideea mea era: nu pot cerceta bomba nucleara daca nu am ajuns la un stadiu de dezvoltare care sa-mi permita sa dezvolt prafu` de pusca. Wink
si mai am ceva propuneri:

10. costul cercetatorilor este max(1000,min(nr_cercetr,25000))*crc;
unde crc = 1-lvl_rc/100;
11. numarul maxim cercetatori antrenati / turn este egal cu lvl ResearchCenter;
_________________
n
=> ?
(k!)
k=0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Sat May 06, 2006 9:35 pm    Post subject: Reply with quote

[quote="dorazdu"]
nightwolf wrote:
cu cercetatori care consuma food nu sunt de acord.
daca mergem pe ideea asta, atunci ar trebui sa consume si wood,stone,coal,iron,steel,water, etc.

nu e vorba de costul cercetarii ci de consumul de food al unui cercetator.
Mai exact "Daca nu bagi la ghiozdan nu poti supravietui."
[quote="nightwolf"]
[quote]

nici eu nu as fi de acord cu food desi la inceput vroiam sa bag.
daca ne gandim mai bine regatul trebuie sa hraneasca doar soldatii, restul trebuie sa isi cumpere singuri hrana din salariu

- o sa mai fac modificari si la grafica si la implementarea unui random pentru research cum zicea nightwolf si la un fel de queue sa nu trebuiasca tot timpul sa fii atent cand se termina researchul sa dai altul ci sa se cerceteze urmatorul research selectat de tine automat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Sat May 06, 2006 9:40 pm    Post subject: Reply with quote

in legatura cu limitarea research-urilor in functie de levelul research center si de costul variabil al unui om de stiinta cum zicea dorazdu.

-acum cred ca sunt destule piedici la research ca sa mai fie nevoie de limitari

iar cand esti level mic sa cercetezi ceva de level mai mare iti ia o vesnicie deci intr-un fel e o limitare mai eleganta

sa vedem cum este acum cu salariile la oameni de stiinta si mai vedem
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Sun May 07, 2006 11:46 am    Post subject: Reply with quote

e cam scumpa cercetarea, dar cred ca e ok.

Dar acum poate ca ar fi bine sa recalculezi experienta obtinuta si in functie de "starea regatului" nu numai de actiunile militare, pentru ca cei care investesc in cercetare nu mai avanseaza.

Ideea mea e urmatoarea: sa tii cont de starea economica a regatului (food si gold produs), de tehnica disponibila (aka nivelul research'ului) si de rezultatul actiunilor militare (attack/defence). La food/gold sa tii seama de cantitatea totala produsa (fara sa tii cont de cat se consuma).

un exemplu de calcul:
- 1pct de experienta pentru fiecare 10000 gold produs
- 1 pct de experienta pentru fiecare 10000 food produs
- 1 pct de experienta pentru fiecare nivel de cercetare
- 10 pcte de experienta pentru fiecare nivel al eroului
- pentru actiunile militare sa ramana asa cum este acum

Si asa cred ca se transforma jocul in ceea ce ai spus tu mai demult ca vrei sa faci: city builder.

Si inca ceva: steal technology e functional? Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Sun May 07, 2006 12:12 pm    Post subject: Reply with quote

ce mai geniala ideea

asa voi face


nightwolf wrote:


Si inca ceva: steal technology e functional? Twisted Evil


nu inca nu merge dar va merge in curand
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
stanley13ro



Joined: 12 Feb 2006
Posts: 42

PostPosted: Wed May 17, 2006 8:31 pm    Post subject: Reply with quote

ar trebui sa faci un vot pt chestia asta (experienta/turn) ca la research qeue..
eu unul sunt intrutotul de acord!
e intr-adevar cea mai byna idee!

si...by the way... omica idee da' nush daca poate fi pusa in practica;
experienta primita /turn sa fie mai mare daca nu ataci sau daca ataci foarte putin.. ce vreau eu sa zic e ca n-ar trebui sa fie pt toata lumea, doar pt cei cu adevarat pasnici... Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Wed May 17, 2006 11:12 pm    Post subject: Reply with quote

da ar merge sa creasca experienta per turn primita in functie de timpul scurs de la ultimul atac pe care l-ai efectuat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
lorelei
Developer


Joined: 02 Mar 2005
Posts: 29

PostPosted: Fri May 19, 2006 11:04 am    Post subject: Reply with quote

si eu subscriu la partea cu experienta pentru cei care nu prea ataca.
doar ca, in momentul ala se cam reduca "indatoririle conducatorului mult iubit" - al jucatorului ....dau cu parerea, si creez un asemenea scenariu:

imi trag o tona de anti-spy, nu tin nici un soldat, ca sa nu fiu tinta de experianta, oamenii mei fac mancaruri la greu, researchurile merg mai lent, etc. nefiind agresiv, la un moment dat nici nu fac nimic, decat eventual o data pe saptamana, dau inca un research ... mai vad cine ma ataca, etc ... si ajung sa am la un moment dat periculos de multe exp/turn ... zik eu, poate mai am nevoie de cafea. poate se rezolva cu implementarea unui prag maxim de exp/turn, si e mai ok, nu stiu, dar mie mi-ar place si pacifist, dar si sa ma intretin cu vecinii .... poate o mai punem de o suparare, poate de un comert ...
arunc si eu o idee....

satrailescu!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    raceconflicts.com Forum Index -> Suggestion Report All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 4 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group