FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
 
 
 
sugestie research
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic    raceconflicts.com Forum Index -> Suggestion Report
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Wed Mar 08, 2006 1:26 am    Post subject: Reply with quote

cu researchurile sunt de acord

cu oamenii de stiinta nu prea:

eu as fi vrut ceva fara limite adica limita sa fie cat esti dispus sa risti pentru a face mai repede un research sau cat nu esti dispus sau cat de bine stii sa iti faci managmentul regatului sa iesi in avantaj

ma gandeam ca sa poti sa antrenezi cati oameni de stiinta vrei(si sa coste foarte mult un om)
iar ei sa genereze research points in functie de levelul tau
adica ai
10 cercetatori si esti level 1 =1*10=10 research points
10 cercetatori si esti level 9 =9*10=90 research points

iar research-urile sa coste din ce ce in ce mai mult in functie de level-ul researchului

Hai sa vb folosind un exemplu concret

sa zicem ca vreau sa aleg archery

archery level 1 = costa 1.000 research points + gold, wood etc
archery level 9 =costa 12.000 research points + gold, wood etc

sau chiar mai mult sa nu fie direct proportional costul researchului cu levelul lui

acum un om level1 va putea sa aiba archery level 9 dar la cat de putine research points poate sa genereze un om de stiinta(1 research points) ii va lua o vesnicie sa faca research-ul si atunci va fi obligat sa obtine experienta sa creasca in nivel
Pentru asta ii trebuie armata deci nu poate sa isi puna toti oamenii ca cercetatori ca nu va mai avansa in veci si nici cu research-ul nu va sta prea bine pentru ca ii va lua ani ce altii fac in cateva zile

astept critici sau sugestii
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Wed Mar 08, 2006 8:45 am    Post subject: Reply with quote

mda .... sper c-am inteles.....

da ce te faci daca io lvl 2 cu 10.000 oameni ii bag pe toti in cercetare, ii las 24 ore => o gramada de research point si apoi cercetez fara probleme, dar dupa ce am transformat iar cercetatorii in tarani. Iar cand nu-mi ajung punctele o iau de la capat.

nu conteaza daca costa mult un cercetator.

eu bag prima data punctele de cercetare in case=> mai multi oameni, apoi in gold, lemn si piatra, materiale constructie=> iar oameni, iar case=> mai multi cercetatori=>........

bine ai dreptate si tu. E mai util sa trec lvl pt a catiga research point, insa una e sa fiu lvl 3 erou cu sa zicem lvl 5 arcasi si alta e sa fiu lvl 3 erou cu lvl 10 arcasi....
_________________
n
=> ?
(k!)
k=0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Wed Mar 08, 2006 9:00 am    Post subject: Reply with quote

bine cele 2 metode pot fi combinate.

Adica acel "research center" ma limiteaza la numarul de cercetatori pe care-i pot avea. Iar cercetatorii genereaza puncte de research dupa metoda ta. In felul asta evit exgerari. Lvl Cladirii e liber, deci pot fi lvl 1 erou dar pot avea lvl 15 research center.

Si ca sa fie si mai avantajos sa trec lvl erou ma gandesc ca pretul cercatatorilor [dar si a research-urilor sa scada o data cu cresterea lvl erou]. Zic ca un 1% e destul. Nu e mult dar la lvl 10 pot apare diferente mari, si mai ales la pretul research in RP[researchPoints].
!!! la 100% Wink .

Nr_cercetatori_lvl_nou = (3+Lvl_research_center)
=> cred ca e mai utila formula asta pt cercetatori decat cea liniara cu multiplu de 5.
=> numarul total de cercetatori va fi suma de la 3 la research lvl

Mai e o posibilitate.
Ceva de genul "Nu poti avea mai multi de x cercetatori la 100 locuitori". Eu o prefer pe prima....

Offtopic:
Ma gandesc la o diferentiere a consumului de hrana.
deci un fermier sa nu consume hrana, un miner 15 food/turn, un taietor de lemn si un muncitor in cariere 10 food/turn, un preot 3 food/turn, un doctor 3 food/ turn ..... cred ca e mai interesant asa. Bine asta presupune ca sa refaci unele pagini si sa pui acolo cati oameni lucreaza in domeniu, iar landul sa-ti produca doar un sg tip de resursa nu mai multe[ideal].
Cel mai simplu acu e ca in momentul cand fac un woodcutter [e un ex. ] sa verific daca are land neutilizat si oameni disponibili. Asa va fi usor si pt research.
_________________
n
=> ?
(k!)
k=0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Wed Mar 08, 2006 12:30 pm    Post subject: Reply with quote

metoda cu level la research center ar evita niste abuzuri.

dar sa nu strice strategia ar trebui sa calculam concret cata populatie poate sa aiba un jucator la fiecare level, sa vedem cate puncte genereaza si apoi cat timp iar lua cu toata populatie pusa le research sa faca anumite researchuri de level mai mare sa vedem daca este necesara limita sau nu.

bine ca poate limita asta ar si ajuta unii jucatori mai nechibzuiti care si-ar antrena numai oameni de stiinta si dupa ce vad ca nu mai reusesc sa avanseze in research ca ii trebuie ani sa il faca tre sa isi faca armata sa mai creasca in hero level dar cum tot a fost pradat cu 0 armata i-ar fi cam greu sa recupereze

O sa fac eu un mic calcul si-l postez sa vedem exact.

Quote:

Si ca sa fie si mai avantajos sa trec lvl erou ma gandesc ca pretul cercatatorilor [dar si a research-urilor sa scada o data cu cresterea lvl erou]. Zic ca un 1% e destul. Nu e mult dar la lvl 10 pot apare diferente mari, si mai ales la pretul research in RP[researchPoints].


nu cred ca reducerea ar mai avea o importanta daca la fiecare trecere in nivel un om de stiinta genereaza mai multe research points.
adica deja un user level10 ar face archery level1 in cel mult un turn avand in vedere ca va avea de 10 ori mai mult research points fata de cineva cu level1 + ca va avea mai multa populatie deci va avea chiar si mai multe puncte decat x10


Quote:

Offtopic:
Ma gandesc la o diferentiere a consumului de hrana.
deci un fermier sa nu consume hrana, un miner 15 food/turn, un taietor de lemn si un muncitor in cariere 10 food/turn, un preot 3 food/turn, un doctor 3 food/ turn ..... cred ca e mai interesant asa. Bine asta presupune ca sa refaci unele pagini si sa pui acolo cati oameni lucreaza in domeniu, iar landul sa-ti produca doar un sg tip de resursa nu mai multe[ideal].
Cel mai simplu acu e ca in momentul cand fac un woodcutter [e un ex. ] sa verific daca are land neutilizat si oameni disponibili. Asa va fi usor si pt research.


si mie mi-ar place sa fie asa
chiar si cei care stau degeaba sa consume 1 food/turn
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Wed Mar 15, 2006 11:25 am    Post subject: Reply with quote

pana la urma va fi cu level la research center ca totusi research-urile sa fie sub control
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Thu Mar 16, 2006 12:23 pm    Post subject: Reply with quote

Ma gandesc daca Fatigue si moralul nu poate fi afectat de un research ....

Ar fi interesant ca la un moment dat sa nu mai pierzi 2 puncte la fatigue ci 1.5;
un bonus ceva de genul +0.05fatigue/lvl=> pierzi 1.95..... si asa mai departe.
Ideea e ca daca ai trupe foarte bine upg. atunci ele sunt mai rezistente la drum si nu se demoralizeaza asa usor.

plus ca research asta poate fi foarte scump si este legat de toate celelalte.
adik pt a face lvl 5[+0.25=>-1.75/lupta] fatigue trebuie sa ai toate unit la lvl 5[atat upg defensiva cat si ofensiva] + deja lvl 5 la strenght, agility,endurance + lvl 5 sanatate....
cred ca e interesant si destul de greu de realizat ....
io deja m-am axat pe un anumit tip de armata, dar pt a avea un upg la fatigue trebuie sa fac upg si la tipuri de armata care nu-mi trebuie [cel putin momentan], iar asta duce la consum de resurse si timp.

idem moral. bine acolo recuperezi redepe ....
_________________
n
=> ?
(k!)
k=0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Sun Apr 09, 2006 10:32 pm    Post subject: Reply with quote

am facut progrese si cel mai probabil weekendul urmator va fi gata si research-ul
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Sun Apr 30, 2006 9:25 pm    Post subject: Reply with quote

gata noul research

noile researchuri pt wood, stone, spy, tactics, strategy vor veni in curand

- la fel si cu misiunile de spy pentru research
- la fel si pt castigarea banilor prin vinderea terenului
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Mon May 01, 2006 3:05 pm    Post subject: Reply with quote

un mic bug si cei care foloseau Internet Explorer nu puteau accesa researchul

reparat acum
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Tue May 02, 2006 9:01 am    Post subject: Reply with quote

Deci ce credeti despre noul research?

Mai bun decat cel vechi ?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Tue May 02, 2006 10:48 pm    Post subject: Reply with quote

beton noul research. mult mai bine ca inainte.

in schimb, la spy chiar e o problema: inteleg sa "mission failed" daca spy defence e apropiat de spy offence, dar ma indoiesc ca in momentul de fata billy_boy are spy defence foarte apropiat de spy offence al meu ( am 20.000 de spioni); si cu toate astea misiunile esuaza; e chiar aiurea sa stii; ar trebui ca, daca spy offence depaseste cu un anumit procent spy defence (sa zicem 20%) sa nu mai apara chestia aia cu "mission failed" pentru ca isi pierde utilitatea spy-ul; si inca ceva: fa in asa fel incat sa alegi numarul de spioni pe care vrei sa il trimiti in misiune; ca asa, sa aleaga comandantul, e complet aiurea. (poate ca din cauza asta si esuaza misiunile ... ??? ; atunci ce rost mai are spy offence?).

de ce m'am 'nervat acuma? pentru ca din 4 misiuni, 2 failed! si asta e un procent de 50% !!!!

(n'am fost convins pe unde sa scriu asta, asa ca am postat tot aici; sper ca nu se supara nimeni Smile )
Back to top
View user's profile Send private message
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Wed May 03, 2006 12:50 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
daca spy offence depaseste cu un anumit procent spy defence (sa zicem 20%) sa nu mai apara chestia aia cu "mission failed" pentru ca isi pierde utilitatea spy-ul


- ok asta o idee buna


Quote:
si inca ceva: fa in asa fel incat sa alegi numarul de spioni pe care vrei sa il trimiti in misiune; ca asa, sa aleaga comandantul, e complet aiurea. (poate ca din cauza asta si esuaza misiunile ... ??? ; atunci ce rost mai are spy offence?)


nu are nici o legatura cu esuatul misiunilor sau sa influenteze in vreun fel spionajul
singura influenta este ca al misiunile unde ai nevoie de un numar mai mare de spioni sa ii trimiti iti vor muri automat mai multi dar asta e singura legatura

doar unele misuni esueaza asa aiurea adica o singura misiune defapt este facuta sa esueze asa de mult: "Plunder" pentru ca mi s-a parut ca este o misiune mult prea puternica sa reuseasca tot timpul

propunerea ta cu modificarea sansei de esec in functie de diferenta intre offence si defence poate ar rezolva problema dar totusi trebuie sa fie si o mica sansa de esec

ps: cred ca mai bine continuam discutia pe tema spy in alt loc sa lasam doar pentru research topicul acesta
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
bele



Joined: 27 Apr 2005
Posts: 103
Location: Timisoara

PostPosted: Wed May 03, 2006 1:46 pm    Post subject: Reply with quote

E fain research-ul asa cum e.
Totusi ar trebui ajustate putin preturile cred eu. De exemplu la 'sword training' la mine e lvl 15 si pt nivelul urmator costa doar 320.000. E cam putin, ar trebui sa fie cam cu un ordin de marime mai mare (3.200.000). Sa fie o curba exponentiala a cresterii preturilor, cam ca la case (doar mai mici preturile Very Happy). Ca in felul asta, daca ma stradui, fac toate research-urile pana sa ajung cu eroul la lvl 10.

Ce vreau sa spun e, sa nu poti sa faci research-urile in totalitate asa repede.
Back to top
View user's profile Send private message
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Wed May 03, 2006 7:55 pm    Post subject: Reply with quote

da doar la bani costa putin.

dar la puncte ai nevoie de muuulte turnuri.

acum esti level mare si researchurile sunt de level mic.

dar cand va trebui sa cercetezi un research level 50 o sa ai nevoie de cateva zeci de zile.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Wed May 03, 2006 11:28 pm    Post subject: Reply with quote

yeap. de acord cu bashar.

e faina ideea cu puncte pentru research (care cresc pe masura ce creste nivelul).

dar cred ca ar fi o idee buna sa si platesti cercetatorii. cu cat platesti mai mult, cu atat sunt mai eficienti: sa zicem sa ai o plaja intre 0 si 1000 gp/tura/cercetator (in procente ar veni eficienta -100% + 100%, adica daca nu'i platesti, timpul de cercetare se dubleaza fata de "basic time", iar daca platesti bine, timpul de cercetare se injumatateste).

si daca cineva crede ca o sa poata plati cercetatorii "full" se inseala: eu am acum peste 21.000 de cercetatori si imi trebuie la un research de nivelul 25 18 ture. iar de platit full, daca ar fi, nici nu ar putea fi vorba (21.000x1000=21 mil ceea ce e cam imposibil Very Happy ).

teoretic ar fi ceva de genul 0gp -> -100% eficienta (numarul de ture dublu); 500 gp -> 100% eficienta (adica cum e acum cu numarul de ture); 1000gp -> 200% eficienta (numarul de ture la jumatate)

si poate ar mai fi o idee sa bagi si un random de +/- 1-10 ture (de exemplu) pentru ca in cercetare se mai intampla si accidente (adica in cazul nostru ar creste cu 1-10 ture timpul de cercetare) sau are vreun cercetator o sclipire de geniu (si se reduce timpul de cercetare cu 1-10 ture)

(da' randomu' ala sa nu fie ca la spy Very Happy )
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    raceconflicts.com Forum Index -> Suggestion Report All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 3 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group