FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
 
 
 
sugestie research
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic    raceconflicts.com Forum Index -> Suggestion Report
View previous topic :: View next topic  
Author Message
lorelei
Developer


Joined: 02 Mar 2005
Posts: 29

PostPosted: Wed Jan 18, 2006 4:37 pm    Post subject: sugestie research Reply with quote

am o intrebare, nu stiu cat de complicat e sa si realizezi, dar poti sa pui un "cancel research" sau ceva ge genul? eu am cam fost bou si am dat click la un research care de fapt nu prea l'ash fi luat. si ash fi incredibil de recunoscator daca ar exita chestia asta. este adevarat, browserul ma intreaba " are you sure" dar fiind convins ca am dat click unde trebe, am zis ca da. si ghinion.
eventual sa fie valabil "cancel research" asta cat timp se face basic research... este destul timp sa iti dai seama ca nu ai facut alegerea care trebe... nu am sa ma prind de faza asta cand dau "expert", zic eu.

cam atat.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
bele



Joined: 27 Apr 2005
Posts: 103
Location: Timisoara

PostPosted: Fri Jan 20, 2006 3:22 pm    Post subject: Reply with quote

Mda, io zic ca totusi te gandesti un pic inainte de a da research, mai ales ca trebuie si confirmare deci nu poti da accidental drumu la research.

Si daca totusi e sa fie "cancel", atunci daca au trecut jumate din turele de research sa iti dea inapoi jumate din bani Very Happy Twisted Evil , desi research-urile nu costa o avere si nu prea isi are rostul chestia asta.

Daca tot suntem la research, ar fi de spus ca sunt prea ieftine, research-urile implica cercetare si asta costa Razz . Ar fi bine sa fie primul research 25.000 al 2-lea 50.000 si tot asa din 25k in 25k. Atunci nu ar mai fi 3 preturi pentru basic, advanced si experienced ci doar unu care e incrementat cu 25.000. Ar fi mai fain zic eu.
Back to top
View user's profile Send private message
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Sun Jan 22, 2006 1:21 pm    Post subject: Reply with quote

hmm. se poate intampla sa dai click pe exact ce nu trebuie la research Very Happy (nu ti s'a intamplat niciodata?)

Quote:
mai ales ca trebuie si confirmare deci nu poti da accidental drumu la research


iar cu confirmarea treaba sta cam asa:
intrebare: "esti sigur ca vrei ..." ; raspuns "Yes" (99,99% din cazuri)

pentru comparatie: cum stergi fisierele cu explorerul? eu le sterg cu shift+delete -> Enter. intotdeauna Very Happy.
Utilizatorul raspunde implicit yes in 99% din cazuri Wink (psihologia utilizatorului de computer) asa ca mesajele de atentionare de genul "esti sigur ca ... Yes/No" nu prea isi au rostul.

in schimb, un buton de cancel ar fi binevenit, dar cancel sa poti da numai in prima tura. daca trece de prima, research-ul sa continue si sa nu'l mai poti anula

La partea de research, de acord ca sunt prea ieftine ... de obicei, in "real life", cercetarea e cea mai scumpa ... Smile
Back to top
View user's profile Send private message
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Sun Jan 22, 2006 3:30 pm    Post subject: Reply with quote

ok m-ati convins

dar banii nu mai trebuie recuperati pentru ca o data ce au fost investiti si proiectul a dat gres sunt pierduti pentru totdeauna
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Mon Jan 23, 2006 2:06 am    Post subject: Reply with quote

Researh
- Cancel button implemented - your money will be lost
- no new roll of random researches(they will be the same as they were when you first started the research)

-Higher prices for researches aproximatly as bele sugested

formula used:
base_price for: basic=25.000, advanced=50.000, expert=75.000

cost=base_price*5*nr_of_researches_you_already_have


note: every research has it's own price(coincidence that all are the same right now)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Mon Jan 23, 2006 1:19 pm    Post subject: Reply with quote

e ok cu butonul ala, dar ideea era ca el sa fie acolo numai in prima tura, cand incepe researchul (in cazul in care gresesti si dai click aiurea). e bun si asa cum e acum, dar atunci sa iti poti recupera banii daca dai cancel imediat cand incepe research'ul in prima tura.

inca ceva: langa butonul de research pune sa se vada "If you cancel this research, you won't get your money back!"
Back to top
View user's profile Send private message
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Tue Jan 24, 2006 12:28 pm    Post subject: Reply with quote

De ce nu pui si un buy research?
Adica sa ai optiunea sa cumperi dreptul de a face research.
ceva de genul
cost_research = 25.000.000*nr_research_cumparat/lvl_player;
optiunea sa fie valabila dupa ce ai consumat toate punctele de research date de lvl si daca nu ai cumparat nici un drept research.
oricum suma e destul de mare pt. nivelele mici si e mai avantajos ca cresti in nivel decat sa cumperi => treb` sa cresti , plus ca suma depinde de nivel la care esti deci e mai mica cu cat esti lvl mai mare => treb` sa cresti.
la lvl 25 =>1.000.000 primul... io zic acceptabil.
plus ca asta e doar dreptul... o sa te coste si sa incepi
B:3.250.000;A:6.500.000;E:9.750.000 plus ca iti ridica pretul cercetarii....

bashar: de ce nu pui la pret si ceva lemn, piatra, food?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Tue Jan 24, 2006 1:28 pm    Post subject: Reply with quote

am mai scazut preturile putin la research(de 5 ori mai mici)

cost=base_price*nr_of_researches_you_already_have

wood si stone - am zis ca deobicei cand finantezi ceva doar dai banii si se ocupa echipa de cercetare de ce lucruri mai trebuie cumparate



Quote:

De ce nu pui si un buy research?
Adica sa ai optiunea sa cumperi dreptul de a face research.
ceva de genul
cost_research = 25.000.000*nr_research_cumparat/lvl_player;


acum ar trebui votat lucrul asta
iar dreptul nu ar trebui sa conteze de nivel pentru ca eu as vrea sa stau pe la level 8-9 sa imi cumpar cate drepturi pot sa am cateva researchuri in plus pentru ca la level mai mare osa fie prea scump dreptul.
as zice ceva:
cost_research = 10.000.000*nr_research_cumparat;

acum ar trebui votat si fiecare sa spunem ce credem

eu unul m-as opune pentru ca banii vorbesc atunci
si sigur o sa fie oameni putred de bogati
si s-ar putea ajunge sa aiba cineva toate researchurile si tocmai si de asta este facut sistemul cu random research sa nu mai fie toti la fel







[/quote]
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Tue Jan 24, 2006 3:55 pm    Post subject: Reply with quote

Cred ca nu m-ai inteles.

Am pus 25 milioane tocmai pt. a nu fi accesibil la nivel inferior. Sa fii lvl 10 si sa dai 2.500.000 doar pt dreptul de a cerceta cred ca e mult ..... asta pt primul, ca al doilea costa 5milioane al treilea 7.5 milioane .... al zecelea 25 milioane. la asta adauga si costul research efectiv.

PS: io zic ca-i mai bine cu 5.

Din cate tin io minte pana la lvl 25 nu sunt asa mari diferentele intre lvl deci e mai util sa urci in lvl decat sa cumperi.

io am pus in formula
Code:
 / lvl_player
tocmai pt. a micsora pretul in timp ce cresti lvl. N-o sa cumperi 10 drepturi la lvl 10 cand le poti cumpara mai ieftin la lvl 11. Wink

Oricum problema mea este ca daca te procopsesti cu un research care nu-ti trebuie nu ai ce sa-i faci ... Mad ... si consumi 3 "puncte" cercetare doar sa scapi de el.

In fine ... o alta solutie ar fi sa ai dreptul sa cumperi doar 1 "punct" pe lvl. Adica primesti unul gratis la trecerea nivelului si dreptul de a cumpara unul. Dreptul de cumparare punctele nu se cumuleaza.

O alta solutie ar fi sa poti schimba un research care insa nu a fost cercetat. Mai exact il schimbi in momentul in care iti pica. Normal contra cost.

PS: io sunt putin nelamurit. Vor mai fi extracase? va mai fi lvl[functie de experienta]? Va mai fi limitata constructia de cladiri "incoming pop." functie de lvl? dar cladirile ce produc lemn si piatra?
io unul prefer sa fie free ... desi vor exista trisori ce vor lucra cu ferme si .... Sad
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Tue Jan 24, 2006 5:30 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
wood si stone - am zis ca deobicei cand finantezi ceva doar dai banii si se ocupa echipa de cercetare de ce lucruri mai trebuie cumparate

yeap. subscriu.

pentru buy research, parerea mea e ca'i aiurea. si eu as vrea sa'mi cumpar dreptul la un research sau la altul ... dar ii aiurea. mai degraba ar fi accesibile toate researchurile, si atunci sa se aplice formula aia de calcul. si cu cat faci mai multe, cu atata sa coste mai mult.
si ca sugestie pentru bashar: ar fi interesant sa pui si oameni sa lucre la cercetarea aia, ca doar nu se face singura.
iar numarul de oameni sa fie variabil, in functie de cate cercetari ai facut pana la momentul respectiv;

spre exemplu:
- ai 0 cercetari efectuate: iti trebuie 100 people sa dai drumul la primul research
- ai deja 1, iti mai trebuie 100, samd
formula ar putea fi ceva de genul nr_cercetari_efectuate*100workers
io zic ca'i si simplu si eficient
se limiteaza astfel si nr de research pe nivel, si se elimina si restrictiile la research (in fond eu, ca si dictator Twisted Evil, pot sa aleg ce vreau sa cercetez, nu?; adica pe ce arunc banii Very Happy)

dupa ce s'a terminat cercetarea, lucratorii se pot intoarce la casele lor Very Happy.

aa: si am uitat:
pentru bashar: numai 17 tipuri de research sunt? pe cand un research pentru house building materials si new building technology?(cheaper obviously) Cool
Back to top
View user's profile Send private message
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Wed Jan 25, 2006 2:45 am    Post subject: Reply with quote

dorazdu wrote:

cost_research = 25.000.000*nr_research_cumparat/lvl_player;


ok sorry nu stiu unde mi-a fost capul cand m-am uitat la formula asta


dorazdu wrote:

PS: io sunt putin nelamurit. Vor mai fi extracase? va mai fi lvl[functie de experienta]? Va mai fi limitata constructia de cladiri "incoming pop." functie de lvl? dar cladirile ce produc lemn si piatra?

vor fi toate pentru ca daca nu ar fi limitarea asta jocul ar lua-o razna de tot

nightwolf wrote:

pentru bashar: numai 17 tipuri de research sunt? pe cand un research pentru house building materials si new building technology?(cheaper obviously)

voi m-ai adauga

acum despre research:

- daca tot se vor cumpara extra research-uri atunci sa fie tot ca la extrahouses si pretul sa creasca din ce in ce m-ai mult
- random la research-uri cred ca este mai bine decat sa ti le alegi pentru ca toti jucatorii o sa vrea sa isi aleaga numai anumite research-uri care dau bonus la armata si nimeni nu o sa isi aleaga researchu-ri cum este cel de la banca
- si asta este si farmecul sa mai ai si ciudatenii in caracterul tau nu numai totul facut perfect
- ce se poate face este reducerea puterii anumitor research-uri(endurance, agility) ca in loc de 5%-10%-15% sa fie 3%-7%-10% sa nu fie asa mare o tragedie daca nu il ai
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Thu Jan 26, 2006 3:42 am    Post subject: Reply with quote

bashar wrote:

- random la research-uri cred ca este mai bine decat sa ti le alegi pentru ca toti jucatorii o sa vrea sa isi aleaga numai anumite research-uri care dau bonus la armata si nimeni nu o sa isi aleaga researchu-ri cum este cel de la banca


crezi? eu nu prea cred. asta depinde mai mult de nivelul la care esti. spre ex. la nivele inferioare (sub 20) nu prea ai nevoie nici de coin research nici de trade. peste, iti trebuie coin research pentru ca preturile la extracase cresc destul de repede, iar banii nu prea iti permiti sa'i tii in trezorerie ...

parerea mea e ca e mai bine sa ai de unde alege; eventual poti grupa categoriile de research: pentru unul sa trebuiasca mai multi bani (si peple, cum am zis mai sus), pentru altul sa nu trebuiasca asa mult ....

spre ex. cercetarea militara e mai scumpa si implica mai multa forta de munca decat cea pentru cresterea productivitatii pamantului;

am sa postez zilele astea cam cum vad eu researchul (numai sa am ceva mai mult timp la dispozitie Smile )
Back to top
View user's profile Send private message
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Thu Jan 26, 2006 10:25 am    Post subject: Reply with quote

ok
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
lordadrian



Joined: 20 Oct 2004
Posts: 104
Location: Bucuresti

PostPosted: Fri Jan 27, 2006 12:00 pm    Post subject: Reply with quote

put reasearch for everithing you built...
for example forgate, stone walls or extra-house you can't reasearch withauo researching first construction...and then you have other researches from this section...like large house, villa ori large villa pentru case, tower, stone tower ori armed tower for deffence and other things that you got to research before building
same with military...and let's say that, at start of the game, you can recruit only arcer, spearman or swordman...if you want other units, you have to reaserch longbow man, elite archer, etc after you researched military. it is required to research all the upgrades in the offence tab too.
so you can have many 1'st level researches (1 mil gold per research, last 24 turns) like construction, military, health, trade, industry, banking,art and others
Quote:

construction ->hovel(50pop/1 built)->house(80pop/1built)->large house(110pop)->villa(130pop)->large villa(150pop)
->walls|->stone walls->|
|->gate ->|stone gate->armed gate
|->tower ->|stone tower->armed tower


Quote:

military->lonbow man->elite archer ->|
->skirmisher->pikeman ->|->generals
->two handed swordman->champion->|
->ballista->mangonel->catapults->trebuchets->battering rampes->siege towers->siege elephants

and the same with health and trade.
on the other hand, industry, banking, art are level 2 researches like:
- industry requires construction and trade and here enters the mining, wood, stone and food and it will increase your production per worker.
- banking requires military and trade and gives you the opportunity to built a treasury where you put money for safe-keeping,trade with other players,research economists to reduce the commision.
- art is required to keep the citizans happy and with high morale! it is very important for the pop per turn...you reaseach gardens, statues and other things and it requires health and construction. you can built theaters and many other things to keep the morale high.
- anotjer one is religion and it could require construction only and helps you to build cathedrals or piramids(depending on the race and the god you choose to worship)
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
lordadrian



Joined: 20 Oct 2004
Posts: 104
Location: Bucuresti

PostPosted: Fri Jan 27, 2006 12:28 pm    Post subject: Reply with quote

another thing
it wont be the same for all the players because it wont be cheap
LEVEL 1 - 1 mil
LELEV 2 - level1*3
LEVEL 3 - level1*3^2
....
LEVEL n - level1*3^(n-1)

so a level 4 research will cost 27mil, a level 5 - 81mil, a level 6 183mil so it will make you to reaserch only what you need
if you don't reasearch health or religion or art, you'll find yourself with negative on the pop per turn, plague will start and gods will hate you and you have no gods to protect you from there anger, practicaly all is ruined so you can't base to built only construction and military reaserch.you'll have to place your money very skillfull to have a nice and hapy kingdom.
art is for growing and you have to invest on it, and when your kingdom is growing, problems will appear, like thives, angry pop, health problems, so with a lot of populace will be very hard to handle.
don't limit population on the level, just make extrahouse with a lower ratio of growing (like 2%)
at the construction research, i must came with some improvement on understanding it! when you start, you start with 300tents(your people live in tents) and live 25 people in a tent. after you reaserch hovel, you can upgrade the tents into hovels for a fee(let's say 1000gp per tent) and so after you reaserched house, large house, etc. you can still built tents, but every tent built will be a minus on health(-2 per tent, -1 per hovel, 0 per house, 1 per large house, etc). so it will apear to you
Quote:

tents - 100
hovel-50
house- 300
large house - 0
villa - 0
large villa - 0

at population it will appear an upgrade housing and will be like
Quote:

the type of house to be upgraded(and number)<->the type to be upgraded into
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    raceconflicts.com Forum Index -> Suggestion Report All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 1 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group