FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
 
 
 
sugestie research
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic    raceconflicts.com Forum Index -> Suggestion Report
View previous topic :: View next topic  
Author Message
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Fri Feb 10, 2006 1:14 am    Post subject: Reply with quote

nu mi-am facut inca timpul necesar, dar desi'mi pica ochii'n gura de somn trebuie sa scriu ceva aici: cum e acum cu research e total aiurea (adica fara randomul ala care era inainte). sa iti spun si de ce:
mai am un cont pe care joc pure defence (tyrande), dar ia ghici ce research mi-a venit? prima data: sword training. Am zis ca hai, n'o fi foc daca il fac si pe urma vine altceva mai calumea. Da' ghinion: acum am de ales intre trade,spy defence si strenght (de care sincer sa fiu, chiar nu am nevoie, desi "increase overall offence"). Acum, eu la trade nu am bagat prea multe puncte, din moment ce joc defence; nu prea am nevoie deocamdata, deci ajutor din partea trade NULLA. La strenght, chiar daca cresc atacul cu 15% nu rezolv prea mare lucru ... tot nu o sa'i pot ataca decat pe cei cu defence mic si nici vorba sa'i atac pe cei care joaca offence. Iar la spy defence, din moment ce nu ma intereseaza daca sunt sau nu spionat, nu am antrenat anti-spioni, si deci e total inutil researchul ala pentru mine. mie mi-ar fi fost foarte util man at arms; si aici ajungem la ce am spus mai demult:

hai sa trasez in linii mari cam ce cred eu ca ar trebui facut cu researchurile:
1. sa fie toate researchurile available din start
2. preturile la research sa fie diferentiate in functie de tip, nu de nivel sau de cate cercetari ai facut pana atunci
(am sa'i spun cercetare lu' researchu' asta de acu' inainte, ca imi place mai mult cum suna Smile )
3. sa trebuiasca sa folosesti cercetatori pentru cercetare
Cercetatori sa poata fi ori instruiti, ori angajati (cam ca si soldatii si mercenarii)

Pentru a instrui cercetatori, trebuie sa treaca un anumit timp si sa le dai o anumita suma (nu prea mare, dar nici prea mica) si bine'nteles sa le dai si de mancare Smile, iar pentru a angaja cercetatori ar trebui o suma bunicica de bani;
de asemenea, cercetarea in sine consuma o gramada de timp (cum e acuma intinsa pe mai multe ture e numai bine).

Asa. De ce ar trebui toate cercetarile sa fie disponibile? Foarte simplu: fiecare e liber sa decida ce vrea sa cerceteze: comert,armata,economie, etc.

Acum, in functie de specificul cercetarii, aceasta are si un anumit pret: spre exemplu cercetarea militara e extrem de costisitoare, pe cand cea din agricultura e chiar ieftina. Si atunci se poate face ceva de genul: (pastram cercetarile care sunt disponibile acum)

- pentru Strenght: sa zicem ca pretul de baza pleaca de la 1.500.000 gp
- pentru Agility: de la 3.000.000 gp
- pentru Endurance: de la 1.000.000
- pentru spioni si anti spioni: 5.000.000 (doar aici e cea mai scumpa si de ultima ora tehnologie, nu? )
si asa mai departe, pentru fiecare cercetare militara (evident ca Men at arms va fi cea mai ieftina, pentru ca taranii vin cu furci si topoare la lupta si necesita foarte putina instruire)

- mai departe: pentru coins: 700.000 (3 nivele cum e acum e foarte bine)
- agricultura: 100.000
- sanatate: 300.000
- trade: 500.000

s.a.m.d.

cercetarile sa fie pe 100 de nivele (adica sa iti poata +100% din ceea ce ai acum dupa o formula de genul +1% / nivelul de cercetare efectuat) exceptie facand coins (care este ok asa cum e acum) si sanatate care sa poata da maxim 50% din ce ai acum (pentru ca altfel faci 100% si nu mai trebuie sa tii decat un singur om acolo Very Happy )
Ca sa ajungi la nivelul 100, trebuie sa le parcurgi pe toate celelalte 99 Very Happy

in functie de cercetarea pe care ti-o alegi, sa trebuiasca (asa cum am zis mai sus) un anumit numar de cercetatori (care cand au terminat treaba pleaca la casele lor sau inapoi pe tarla, depinde de unde i-ai luat)

spre exemplu, la militari numarul de cercetatori sa fie de 100 la baza, si sa tot creasca odata cu cresterea nivelului de cercetare dupa o formula de genul nr_cercetatroi_baza*nivel_cercetare

in felul asta se regleaza si cercetarile pe care le poate face un jucator si o sa se diversifice (parerea mea) jocul; fiecare va merge pe o alta strategie.

Poate ca sunt obiectii de genul "este prea scump pentru un jucator de nivel inferior". Este. Dar nimeni, niciodata, nu a facut cercetare fara sa aiba ceva resurse disponibile. Iar pe timpul cat faci cercetare, o sa fie destul de greu sa ataci pe cineva, sau sa te aperi de cineva, pentru ca la nivele mari de cercetare, cercetatorii implicati pot ajunge pana la 10000 (bine, daca te tine punga, poti sa'i cumperi Very Happy, dar eu as pune cam 1 mil. /cercetator pret de "achizitie" si o sa fie cam nasol sa dai 10 mld. pentru o cercetare Wink mai rentabil ar fi cu tarani instruiti; sa zicem 10000 gp/taran instruit)

Cu cat te dezvolti mai mult, cu atat poti sa faci mai multe cercetari (sau sa faci o cercetare la nivel mai inalt)

Gata. Am plecat la nani, ca mor de somn. astept critici Smile

P.S. Am uitat de pretul pe nivelele de cercetare: pret_de_baza*nivel; simplu, nu? Smile
Back to top
View user's profile Send private message
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Fri Feb 10, 2006 1:21 am    Post subject: Reply with quote

trebuie sa mai zic ceva (nu mai dau edit ca se umple de PS dupa aia)
referitor la spioni: sa fie capabili sa fure ceva din tehnologiile celorlalti (sa zicem ca cineva are 40 nivele de cercetare la agility; ei bine, spionul sa poata fi capabil sa "fure" tehnologia pana la nivelul 25 de exemplu);
Ca doar de aia e spion, sa fure tehnologie nu numai sa numere soldatii si sa evalueze nivelul de aparare si atac al unui regat, nu? Si de aia si costa asa de mult Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
bele



Joined: 27 Apr 2005
Posts: 103
Location: Timisoara

PostPosted: Fri Feb 10, 2006 12:22 pm    Post subject: Reply with quote

nightwolf wrote:

in functie de cercetarea pe care ti-o alegi, sa trebuiasca (asa cum am zis mai sus) un anumit numar de cercetatori (care cand au terminat treaba pleaca la casele lor sau inapoi pe tarla, depinde de unde i-ai luat)


Mda, interesant, sa faci din tarani cercetatori Exclamation (nimic de zis , poate au avut nesansa de a studia si tu le-o dai), dar sa-i trimiti apoi inapoi pe tarla ? Laughing

In fine ideile sunt bune, mai ales cea cu furatul tehnologiei mi-a placut, ar da importanta mai mare spionajului si contraspionajului. Dar totusi nu poti sa furi tehnologie nelimitat, adica peste nivelul tau.
Back to top
View user's profile Send private message
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Fri Feb 10, 2006 3:43 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Mda, interesant, sa faci din tarani cercetatori Exclamation (nimic de zis , poate au avut nesansa de a studia si tu le-o dai), dar sa-i trimiti apoi inapoi pe tarla


Pai si ce faci cu ei dupa ce ai terminat cercetarea? Ori ii implici in alt proiect, ori inapoi la munca (doare tre' sa castige si ei un ban, nu Very Happy )

Quote:
Dar totusi nu poti sa furi tehnologie nelimitat, adica peste nivelul tau


Eu zic ca asta depinde de abilitatile spionilor. Spre exeplu (real life) cum a ajuns pakistanul sa aiba arme nucleare? doar nu din cercetare, ca aia n'au nici de mancare suficient ... Wink

Si oricum ideea e sa nu furi chiar "ultimul racnet", ci cu cateva nivele mai jos. Iar asta sa depinda si de o doza de noroc (un random ceva Smile ). Poti sa ai ghinionul sa iti fie prins spionul. Sau poti sa ai norocul sa nu fie prins, si atunci te alegi cu o tehnologie superioara Wink.

De asemenea prinsul si neprinsul spionilor sa depinda si de antrenamentul lor (adica sa poti face o cercetare in domeniul asta si sa "imbunatatesti" tehnicile de spionaj ... )
Back to top
View user's profile Send private message
bele



Joined: 27 Apr 2005
Posts: 103
Location: Timisoara

PostPosted: Fri Feb 10, 2006 4:49 pm    Post subject: Reply with quote

Adica tu ii disponibilizezi? Laughing Pai atunci trebuie sa le dai si 12 salarii compensatorii, daca nu te dau in judecata sau fac greva si se creaza haos in regat. Smile)

Si Pakistanul se pare ca si-au cercetat armele nucleare dezvoltand propriul program nuclear.

Pakistan's nuclear weapons program was established in 1972 by Zulfiqar Ali Bhutto, who founded the program while he was Minister for Fuel, Power and Natural Resources, and later became President and Prime Minister. Shortly after the loss of East Pakistan in the 1971 war with India, Bhutto initiated the program with a meeting of physicists and engineers at Multan in January 1972.
mai departe poti citi aici : http://www.fas.org/nuke/guide/pakistan/nuke/
Very Happy Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Fri Feb 10, 2006 8:15 pm    Post subject: Reply with quote

e clar researchul va fi schimbat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Mon Feb 13, 2006 11:54 pm    Post subject: Reply with quote

Pai daca ma dau in judecata imi angajez un avocat bun Very Happy si pe urma platesc politia sa faca ordine Wink

iar cu pakistanul ... stii vorba aia: "si marmota invelea ciocolata in staniol ..." Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Mon Feb 13, 2006 11:59 pm    Post subject: Reply with quote

Si daca tot am vorbit de politie: ce zici bashar, nu ar fi bine-venita si politia, ca sa mentina ordinea in regat? ca daca nu, precum a zis bele mai sus, se face haos ... si poate ma detroneaza taranii cu furcile Laughing ;

nu de alta, dar haosul duce la greve, rascoale si alte din alea si implicit la pierdere de bani, slabirea armatei, s.a.m.d.

(pana acum avem in regat tarani care fac mancare si bani de pe pamant, muncitori care aduc lemne si piatra, armata, spitale ... Smile )
Back to top
View user's profile Send private message
bele



Joined: 27 Apr 2005
Posts: 103
Location: Timisoara

PostPosted: Tue Feb 14, 2006 1:04 pm    Post subject: Reply with quote

Dar nu cred ca ar trebui sa-i zica politie, ci mai degraba ceva de genu City Guards.
Back to top
View user's profile Send private message
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Tue Feb 14, 2006 1:45 pm    Post subject: Reply with quote

nemultumirile lor ar trebui cauzate de ceva

daca ai available population prea multa sa creasca nemultumirea cauzata de unemployment

ar mai trebui niste motive de nemultumire
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Tue Feb 14, 2006 8:13 pm    Post subject: Reply with quote

hmm... nu stiu daca chiar ar trebui cauzate de ceva nemultumirile ...
de obicei oamenii niciodata nu's multumiti. si vor din ce in ce mai mult (bani, mancare, teritorii, femei, putere, s.a.m.d.) si pentru asta pun la cale tot felu' de tampenii (vezi razboaie, atentate, rascoale, revolutii ... etc).

ideea e sa existe si o "forta loiala puterii" care sa faca ordine printre cei cu pitici pe creier Smile ...
o sa ma gandesc totusi si la ceva motive Wink
Back to top
View user's profile Send private message
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Mon Mar 06, 2006 4:21 am    Post subject: Reply with quote

ma apuc de refacerea research-ului

ma gandesc sa fie cam asa in mare:

- sa ai oameni de stiinta care sa dea research points per turn
- sa nu mai existe limita de level la research-uri
- research-ul sa aiba vreo 30 de leveluri dar sa coste din ce in ce mai multe research points
- poti sa iti alegi cam ce research vrei dar unele research-uri vor depinde de altele
(adica sa ai tactics level10 ai nevoie de archery level5 si de swordmastery level7)

cam asa ma gandesc
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
stanley13ro



Joined: 12 Feb 2006
Posts: 42

PostPosted: Mon Mar 06, 2006 7:05 pm    Post subject: Reply with quote

pai daca faci 30 lvls/research in ritmul de acu (144 turns la expert) nu apuci sa faci nici jumate dintre ele intre doua reseturi... eu zic ori sa ia mai putin timp ori mai bine sa poti sa faci mai multe deodata si sa angajezi mai multi oameni de stiinta... Si cu ocazia asta trebuie sa-mi spun si eu oful meu cel mare (si de altfel al multora...) EXTRAHOUSES! fa-le un pic mai ieftine... ca o sa fie nevoie de oameni la greu!
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Tue Mar 07, 2006 2:58 pm    Post subject: Reply with quote

Cred ca-i bine sa existe o cladire centrala un RESEARCH CENTER unde sa se faca cercetarile. Iar acest centru sa plece de la lvl0 si sa tot creasca.
Ideea de baza e ca nu pot avea lvl la un research mai mare decat lvl cladire.
PS1: lvl 0 inseamna ca inca nu am construit-o... Wink
PS2: tot aici e trecut un fel de status research. ceva de genul "cercetatorii tai joaca lapte gros[ adik stau degeaba] " sau "Cercetare x {lvl y} pt inca z turnuri."

Iar pt a trece de la un lvl la altul [valabil pt cladire] sa fie nevoie de aur, lemn, piatra, mancare, oameni si timp.
Oamenii bagati in cercetare nu mai pot fi recalificati. cred ca e aceptabil un multiplu de 5 pt lvl cladire
Nr_savanti = (lvl_cladire+1)*5;
pt a trece de la lvl 9 la lvl 10 mai am nevoie de 5 oameni dar voi avea in total 50 savanti.

Cred ca research ar trebui grupat in 2 mari categorii:
1) civile.
2) militare.
iar fiecrare categorie sa fie impartita in 3 subcategorii : cladiri, oameni si generale.

CIVILE
a) oameni *:
- fermier [food]=> +1/lvl productie food/fermier,
- muncitor [lemn] => +1/lvl lemn/muncitor,
- muncitor [piatra] => +1/lvl piatra/muncitor,
- miner [aur] =>+1 aur/lvl aur/miner,
* se pleaca de la o productie de baza de 3[l&p]-5[f&g]/ muncitor;
b) cladiri : **
- ferma : => +1% food/ferma[ o ferma = 10 fermieri],
- woodcutter:=> +1% lemn/bld,[1 woodcutter = 5 mineri],
- quarry :=>+1%piatra/bld,[1 quarry = 5 mineri],
- mina :=>+1%aur/mina[1 mina = 10 mineri],
- casa[extracasa]:=> +1% capacitate casa,
- granar***: =>+5% capacitate de stocare food;
- storage yard***: =>+3% capacitate stocare lemn si piatra;
- banca***: => +10% capacitate stocare aur
** fiecare cladire ocupa 1ha si in ea lucreaza oameni.
*** dupa cum am mai spus eu cred ca-i util sa exista limitari dar acestea sa fie functie de anumite cladiri.
c) generale:
- sanatate: +1% sanatate/lvl;
- materiale constructie : -1% cost cladiri [max: -75%.] {materiale},
- coin : -1% cost cladiri [max:-75%]{gold};
- banca : +0.5% dobanda la banii din banca & -0.1% pt operatiuni din banca
- land: -1% pret pamant/lvl ;
PS: sper ca n-am uitat nici una... Embarassed

MILITARE
a) cladiri :
cladirile de la Weapons [Blacksmith's Workshop, Armourer's Workshop,...]:=>-1% cost arme; ****
Tot aici sunt de si cladirile defensive si masinile de razboi de la paginile OFFENCE & DEFENCE
- in acele pagini le cercetez si-mi devin diponibile iar aici le fac upg corespunzator.
PS: exista 2 pobilitati:
aº dupa ce le cercetez plec cu valoarea 0 si le duc cat de mult pot in sus;
bº dupa ce le cercetez plec cu valoarea 0 si dar nu pot avea bonusul mai mare decat scrie in prezentare;
**** teoretic upg. pot aduce si puncte in ofensiva si defensiva dar este greu sa poti tine cont de ele.
b) oameni:
aici sunt trecute toate trupele pe care le are la dispozitie regatul, dar upg se face separat pt fiecare trupa in parte dar si separat pt ofensiva si defensiva => voi avea arcas lvl 5 def si lvl 7 ofensiva.
PS1: prin trupe inteleg si mercenari si spionii.
PS2: La spionaj {io prefer s-o numesc inteligenta} ambele unitati [spy si antispy] au capacitati de spionaj si contrasionaj.
spion : 10 spionaj[ofensiva] si 3 antispionaj[defensiva].
antispy : 3 spionaj[ofensiva] si 10 antispionaj[antispionaj].
in ideea ca un spion poate invata tactici de contraspionaj pt a avea succes in misiune doar ca nu e specializat in asa ceva.
c) generale
- strength :=> +1 ofensiv si def/ unit la toate tipurile de unit.{fara spioni.}
- agility :=>+1of&def/ arcasi & spioni&antispy;
- endurance:=> +1 of&def/ toate tipuri unit fara arcasi.
_________________
n
=> ?
(k!)
k=0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Tue Mar 07, 2006 3:10 pm    Post subject: Reply with quote

Nu am pus nimik legat de lagaturile dintre ele.

Asa repede => la ResCivile:
1. nu pot face lvl x la bld daca nu am deja cercetat lvl x la oamenii care lucreaza in ele;
ex.: nu pot avea ferma lvl 10 si fermier lvl 9;
2. nu pot face research "materiale constructie" lvl x daca nu am deja cercetat acel lvl la Woodcutter si querry.
3. nu pot face research lvl x la granar, storage yard si banca, dac nu am deja acel lvl la materiale de constructie,
4. nu pot face research la coin lvl x daca nu am deja banca si land la lvl x,
5. nu pot face sanatate lvl x daca nu am banca, coin si materiale constructie lvl x.

La cele militare nu prea ma pricep. dar urmand aceiasi schema=>
a) nu pot avea lvl x la blacksmith sau armurier daca nu am deja acel nivel la woodcutter si quarry.
b) nu pot face lvl x la cladirile def daca nu am lvl x la materiale constructie..
c) nu pot avea strength, agility, endurance lvl x daca nu am sanatate lvl x.
_________________
n
=> ?
(k!)
k=0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    raceconflicts.com Forum Index -> Suggestion Report All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 2 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group