View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
nightwolf
Joined: 24 May 2005 Posts: 146
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 10:16 pm Post subject: |
|
|
e ok. si eu fac asa (pe contul anjel -> minerii mai mult off decat on). dar nu e joc defensiv. pe cand daca faci food pentru ca sa iti poti intretine armata, atunci se mai echilibreaza balanta intre offence si defence, pentru ca acum, cred ca ai observat, conturile de offence au toate avantajele. spre exemplu, eu am inceput cu anjel (nu stiam prea multe despre joc, si am "crescut" eroul cam aiurea ...), iar apoi am mai facut un cont (maiev), care a crescut mai bine. in final mi-am propus un test (care e aproape gata) prin care sa vad care sunt avantajele pentru defence si offence (si in cat timp poate ajunge un "offensive player" sus de tot), asa ca am mai creat 2 conturi: unul pur defensiv, si unul pur ofensiv (nightwolf). concluziile: nightwolf a ajuns foarte repede sus, pe cand contul defensiv e abia la nivelul 6. avantaj clar: offence. pe cand daca trebuia sa produci mancare, alta era situatia ... de asta spun ca e o idee buna (iti spun sigur, pentru ca am avut timp sa testez ). |
|
Back to top |
|
|
gavroche
Joined: 07 Jun 2005 Posts: 39
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 10:22 pm Post subject: |
|
|
oke`.. hai sa iti dau dreptate.....
dar cu atacurile de ce nu era bine? ca aveai limitat atacuri.... nu atacai incontinuu.....
am f. multe jokuri online jucate... sji ma mai pricep oleak..
totul e income shi deff... dar la asta din cate imi zici u.. nu`i asha... i sa mai studiez joku` vreo sap -2 shi mai vb... |
|
Back to top |
|
|
nightwolf
Joined: 24 May 2005 Posts: 146
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 12:09 am Post subject: |
|
|
pai uite cum vad eu lucrurile: sa zicem ca ai un singur atac / tura (desi presupun ca o sa fie mai multe, ca unul ii cam aiurea ...). asta inseamna ca in 3 ore, am 6 atacuri (acum sunt 5 atacuri/zi la acelasi jucator), iar eu ca offencer am sa'i vanez NUMAI pe cei care fac bani. in ritmul asta, ei nu o sa mai ajunga in veci sa faca ceva, pentru ca eu le tot fur banii.
pe cand asa cum e acum, mi se pare mai bine ... esti limitat la 5 atacuri/zi, tre' sa calculezi sa vezi cam cum te incadrezi in cele 5 atacuri, mai risti si nu ataci vreo 2-3 ture ca sa iei mai multi bani pe atac ... (parca'i mai palpitant )
la exemplul cu 1 atac/tura, eu, teoretic, pot ataca acelasi jucator de 48 de ori pe tura, si in mod normal o sa'l vanez pe cel care face cei mai multi bani ... cam asta mi se pare mie in neregula.
eventual, o idee ar fi un fel de combinatie intre numarul de atacuri pe tura si numarul de atacuri /zi/player .... sunt curios si ce zic ceilalti ... |
|
Back to top |
|
|
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 1:08 am Post subject: |
|
|
aproape am terminat ideea cu food
deocamdata cand ajungeti la 0 cu food nu o sa pierdeti soldati
este experimental acum sa imi dau seama cam cat food trebuie sa produca un worker sa fie echilibrat
am introdus si disband la soldiers ca sa puteti scoate soldati sa ii puneti la workers pt mai mult food
intrati pe menu->economy->estates pt mai multe informatii |
|
Back to top |
|
|
nightwolf
Joined: 24 May 2005 Posts: 146
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 2:10 am Post subject: |
|
|
hmm ... destul de ok ... ca sa pot intretine o armata de 29400 de soldati, am nevoie de 3675 de tarani care sa produca food ...
cred ca'i ok. tre' sa mai joc ca sa vad, si iti mai spun. dar la prima vedere, pare ok.
dar ca sugestie: la trupele de defence cred ca ar fi mai bine sa fie cam cu 2 unitati mai putin food necesar (ca doar stau acasa, nu?). cred ca ar fi mai echilibrat ... |
|
Back to top |
|
|
gavroche
Joined: 07 Jun 2005 Posts: 39
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 6:53 am Post subject: |
|
|
dap buna ideea cu mai putin food la archeri....
dar ar fi frumos sa pot scoate food la vanzare.. serios... ca produc la greu.... am vre`o 4000 de unitati.... shi 14110 de tarani.... hmmm... mai scot la vanzare.. fac un ban |
|
Back to top |
|
|
dorazdu
Joined: 17 May 2005 Posts: 193 Location: Bucuresti
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 9:26 am Post subject: |
|
|
gavroche wrote: | dap buna ideea cu mai putin food la archeri....
dar ar fi frumos sa pot scoate food la vanzare.. serios... ca produc la greu.... am vre`o 4000 de unitati.... shi 14110 de tarani.... hmmm... mai scot la vanzare.. fac un ban |
Eu am food: 4,657,930 [acu`]si consum 23590 - adica "You have food for 197 turns". Pot scoate fara probleme taranii de pe teren.
Cred ca ar mai trebuie introdus ceva - "Granare". Sa zicem un granar sa tina 10.000 unit. food. Iar daca pretul lor este variabil ... cred ca ar fi mai interesant.
Si partea cu limitarea resurselor e buna si pt lemn si piatra. Sa zicem niste "Depozite" care sa tina 5000 unit resurse (lemn+piatra)/depozit....
A!!! De fapt in depozite sa intre tot : lemn, piatra, sabiute, scuturi .... |
|
Back to top |
|
|
gavroche
Joined: 07 Jun 2005 Posts: 39
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 9:42 am Post subject: |
|
|
nop... astea lasale aja... devine prea complicat.. ca shi asha dau o gramda pe extracase |
|
Back to top |
|
|
dorazdu
Joined: 17 May 2005 Posts: 193 Location: Bucuresti
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 12:29 pm Post subject: |
|
|
Pai asta e si ideea .... Mai complicat, si cu cat esti mai sus, cu atat mai scump.
Acu` trebuie discutat modul de crestere a pretului. Aici pretul extra caselelor creste alarmant ... si daca folosesti acelasi mod de calcul si pentru depozite si granare ai dreptate
Insa am inteles ca joci todom, iar pretul cladirilor creste si acolo, insa intr-o masura rezonabila.
N-am stat sa calculez, dar o sa ma gandesc si o sa revin cu un mod de calcul al pretului granarelor si depozitelor. |
|
Back to top |
|
|
nightwolf
Joined: 24 May 2005 Posts: 146
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 3:00 pm Post subject: |
|
|
pai din cate am vazut eu, pretul la case creste cu ~5% /casa (tot atat e si pentru resurse).
iar acum au devenit foarte scumpe .... |
|
Back to top |
|
|
gavroche
Joined: 07 Jun 2005 Posts: 39
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 6:57 am Post subject: |
|
|
ar trebuia marit pretul la sell de food in trade ... este exagerat de putin... shi ar trebui crescut la buy.... ca offencerii au de unde...
ar trebui sprijinita politica defensiva... ca o sa ajungeti numai cu useri de offense in jok.. shi o s ava omorati pentru 50.000 gold .... |
|
Back to top |
|
|
dorazdu
Joined: 17 May 2005 Posts: 193 Location: Bucuresti
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 7:50 am Post subject: |
|
|
1.
nightwolf wrote: | pai din cate am vazut eu, pretul la case creste cu ~5% /casa (tot atat e si pentru resurse).
iar acum au devenit foarte scumpe .... |
Stiu ca si eu am ajuns la niste cifre astronomice.
Dar aici sunt in discutie 2 lucruri - ideea in sine [care mie mi se pare ffff.buna]si pretul.
2.
gavroche wrote: | ar trebuia marit pretul la sell de food in trade ... este exagerat de putin... shi ar trebui crescut la buy.... ca offencerii au de unde...
ar trebui sprijinita politica defensiva... ca o sa ajungeti numai cu useri de offense in jok.. shi o s ava omorati pentru 50.000 gold .... |
Ai tot sprijinul meu.
3.
O idee buna ar fi ca pe viitor armata sa fie limitata de numarul de tarani. Nu poti avea armata mai mare decat numarul de tarani.
4.
Apoi in WOODCUTTER si QUARRY cine lucreaza ar trebui ca pentru fiecare sa fie alocat un numar de muncitori....
5.
Sell for foor e - o eroare sa fie cu virgula, atata timp cat afisajul aurului nu este identic. Am vandut in trei randuri food astfel : 1,9,1 .In total 11=>11*0.19 = 2.09 . Dar in cont a intrat doar 1 gold de la vanzare a doua. Nu e problema mare ca pe viitor am grija sa vand multiplu de 100... dar eroarea[parerea mea] ramane.
Apoi pretul de 0.19 e foarte mic. desi am ~30.000.000 food [~1200 tururi ] nu ma gandesc sa vand decat atunci cand sunt convins ca am ajuns la maxim de stocare.
Apropo - stie cineva limita maxima de stocare food...
Am mai observat ca unii jucatori ma au de client[si nu pentru a creste in lvl], mi-am propus sa ajung la lvl 25, fac toate upg posibile si retarg oamenii de teren. Banii o sa produc ...
Last edited by dorazdu on Tue Jun 28, 2005 7:58 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
gavroche
Joined: 07 Jun 2005 Posts: 39
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 7:52 am Post subject: |
|
|
shi eu am lume in vizor |
|
Back to top |
|
|
dorazdu
Joined: 17 May 2005 Posts: 193 Location: Bucuresti
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 8:13 am Post subject: |
|
|
Nu e problema de avut sau nu in vizor. Ideea e ca s-a ajuns sa fie un razboi.ro mai complicat. Stai la panda si cand prinzi pe cineva il parlesti.
Daca ai plecat pe defensiva ai o singura solutie -> astepti resetul
Eu am uitat ieri pe seara oamenii pe teren si am fost pentru 10-12 ore ferma. Am ajuns la o balanta negativa si sunt putin sucarit. Ideea e ca eu caut un joc online de tip Caesar, Pharaoh,.... si la inceput am avut senzatia ca l-am gasit , dar acu` sunt sigur ca m-am inselat.
Oricum mai vad eu.....
Mi-a mai trecut ceva prin cap. Ce ati zice daca o parte din veniturile produse ar intra dirtect in banca
Sa zicem 60%. In felul asta si cel care produce e stimulat - e sigur pe o parte din bani, si cel care e offensiv e avantajat ca are permanet pe cine ataca. |
|
Back to top |
|
|
nightwolf
Joined: 24 May 2005 Posts: 146
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 8:28 am Post subject: |
|
|
acum intra in banca 10% din gold.
la food, parerea mea e ca ii bine asa. eu spre ex. am 0.25/food (la vanzare) (100% trade). banii pe care ii faci, de fapt vin de pe pamanturi, iar veniturile din vanzare de mancare sunt ceva in plus ...
cu armata <= cu numarul de tarani nu sunt de acord. cum e acuma e mai bine.
pentru ca altfel ajungem in partea cealalta (adica sa nu mai poti juca ofensiv). daca o sa si inceapa sa moara de foame din soldati (sa zicem 5-10% din armata/turn daca nu au mancare) atunci toata lumea va fi obligata sa produca cate ceva ...
tocmai am intrat sa fac "tura de dimineata" si am constatat ca a devenit ceva mai "animat" jocul (adica a inceput cam toata lumea sa mai aiba ceva bani). eu zic ca e ok cum e acum cu food.
(o singura chestie nu'mi place, dar asta e: de la largest army am ajus pe locul 5 ... da' urc io inapoi ) |
|
Back to top |
|
|
|