View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
betzivulanonim
Joined: 13 Mar 2006 Posts: 33
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 5:04 pm Post subject: reset |
|
|
cand dam si noi resetu ala?
am vazut ca la voturi totul se indreapta spre bine.
Poate atunci o sa fie o monitorizare mai buna si pedepsele pt cheaters sa fie postate la inceputul manualului si sa fie clare si sanatoase |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 9:56 pm Post subject: |
|
|
pai eu pot sa il dau oricand dar daca il dau acum va mai fi un reset.
Am vazut ca s-a votat pozitiv deci voi cei de nivel inalt sunteti pt reset acum dar apoi inca unul cand rasele si aliantele vor fi gata ? |
|
Back to top |
|
 |
dj_maryus
Joined: 16 Apr 2005 Posts: 189 Location: Buzau
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 8:04 am Post subject: |
|
|
Eu sunt de acord cu ambele, si unu acum, si cand rasele vor fi gata...fiindca, ar trebui un reset cat mai repede, ca a devenit tare plictisitor  |
|
Back to top |
|
 |
betzivulanonim
Joined: 13 Mar 2006 Posts: 33
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 10:34 pm Post subject: |
|
|
si eu sunt de acord cu reset chiar daka sunt de nivel mare.
E prea plictisitor akum.
nu conteaza daka mai dai un reset.
daka dai aku poti sa mai baagi niste chestii noi experimental pana la urmatorul reset(kum ar fi aliantele) |
|
Back to top |
|
 |
dorazdu
Joined: 17 May 2005 Posts: 193 Location: Bucuresti
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 3:18 pm Post subject: |
|
|
Si clanurile?
Va mai fi un reset si pt. ele?
Destul de multe ...  _________________ n
=> ?
(k!)
k=0 |
|
Back to top |
|
 |
dj_maryus
Joined: 16 Apr 2005 Posts: 189 Location: Buzau
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 3:58 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Destul de multe ... |
Atunci joaca pe asta pana iesi la pensie Deja stau aproximativ 45 zile la un level, tinand cont ca am cea mai mare experienta per turn din joc
Sincer e booring ... nimic de facut, doar de vandut mancare dinaia o data pe zi si sa il mai atac pe zzz din cand in cand in rest, nimic ... plictiseala totala ... Nu e nici o activitate in joc .... Eu cred ca cel mai bine e un reset cat mai repede, ca acu .. sincer stam de pomana aici
Si apoi se va mai vedea cand, cum, si cate reseturi e nevoie ... |
|
Back to top |
|
 |
betzivulanonim
Joined: 13 Mar 2006 Posts: 33
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 7:49 pm Post subject: |
|
|
[quote="dj_maryus"] Quote: | Destul de multe ... |
"Atunci joaca pe asta pana iesi la pensie Deja stau aproximativ 45 zile la un level, tinand cont ca am cea mai mare experienta per turn din joc "
Are dreptate omu.Eu joc cu trupe pe defence si sunt cam in aceeasi oala.Pana si cei care sunt pe atac de lvl mare nu prea au ce ataca(ori au armata de defence puteernica, ori oamenii n-anu deloc da baga tot venitu in research).
Nu stiu bashar, cred ca ar trebui sa bagi o limitare la research(la nr de scientists in fct d lvl si lvl la cladire.Adika daka vrea mai multi experti d'aia sa dea bani grei frate) |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 9:15 pm Post subject: |
|
|
ok o sa cercetez putin nivelul mediu al celor care au votat pozitiv sau negativ si o sa va comunic decizia
probabil reset |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 1:07 pm Post subject: |
|
|
Vineri reset
Am nevoie de timp sa fac niste modificari in structura bazei de date daca tot va fi reset asa ca deabia Vineri va fi reset-ul |
|
Back to top |
|
 |
dorazdu
Joined: 17 May 2005 Posts: 193 Location: Bucuresti
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 10:55 am Post subject: |
|
|
Pai daca tot umbli la bd poate pui si cladi precum, Granary si Storage Yard. Cred ca s-ar impune urmatoarele cladiri :
- TownHall,
- MilitaryAcademy,
- Barrack,
- Granary,
- StorageYard,
- WeaponsYard,
- Farms,
- Mines(e vb de cladire).
Plus ca ar putea fi introdusa la cercetare si "Metode Depozitare" care sa ridice capaciatea de depziotare.
Problema la nivele mari este ca nu prea ai ce construi si/sau pe cine ataca. O parte ar fi rezolvata daca ar exista constructia functie de timp(turn). N-o sa mai poti construi in 5 minute toate cladirile (cel putin atat imi ia mie dupa ce trec lvl.). Iar daca mai pui ca exista si limitare in resurse, deci va trebui sa construiesti si cladirile de depozitare si n-o sa mai poti sa cumperi chiar cat vrei de pe piata, cred ca activitatea va creste.
PS: io unul as fi curios la ce valori ajung tranzactiile pe piata. Ma refer la cantitate pt fiecare produs in parte. Trece de 2 mld. si ceva?
Acum legat de constuctia cladirilor functie de timp io vad o solutie destul de simpla astfel. Intr-un tabel "build_action" memorezi id_user, id_cladire, nume_cladire, turn_ramas, iar in momentul in care un user vrea sa constuiasca o cladire in introduci in tabel. La fiecare upg(BD) iei tabelul si pt fiecare user micsorezi turn_ramas cu 1 si verifici daca este zero, adik s-a terminat cladirea de construit. In acest caz o poti pune in tabelul cu cladiri.
Bine acum exista mai multe probleme{io nu stiu structura bd si de aia le spun probleme}.
a. la unele cladiri faci upg.(research center) care poate fi considerat constuctie si intra in tabel sau e cu totul altceva si atunci ori faci ceva asemanator cu constructia cladirilor ori o faci instant .
b. depinde cum e structurata BD, daca exista tabele separate pt fiecare domeniu(health_bld, relig_bld,...) atunci ar fi utila inca o integistrare in "build_action" -> "building_table" unde memorezi tabelul ce contine cladirea respectiva.
Partea cu constructia functie de turn poate fi folosita si astfel. Consideri 2 tipuri actiuni la cladiri, una pt. cresterea in numar si alta pentru cresterea in lvl. Acum imparti rasele in 2 tipuri, unele care fac si upg si construiesc in acelasi timp(timpul e de fapt "2*t") si unele care ori constriesc ori fac upg dar in timp mai scurt( de fapt e "t").
O alta modificare care cred ca ar trebui facuta dar care poate fi facuta si dupa reset ar fi introducerea de noi domenii la punctele pe care le primesti la erou. Cele 18 sunt puse de cand era doar parte de lupta acum insa cred ca ar fi utile si altele precum :
- agriculture (food),
- mining (gold),
- woodcutting (wood),
- stonecutting (stone),
- housing (poate afecta numarul de loc/casa dar poate foarte bine sa scada pretul doar la extrahouses),
- religion -> creste eficienta in sensul ca n-o sa mai fie 1 la 1000 ci 1 la 1010(1%), 1020(2%), ... pana la 100%.
- health -> idem religie. _________________ n
=> ?
(k!)
k=0 |
|
Back to top |
|
 |
dj_maryus
Joined: 16 Apr 2005 Posts: 189 Location: Buzau
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 3:54 pm Post subject: |
|
|
Daca chiar s-ar baga tot ce zici tu , cred ca pana vineri ar fi imposibil de bagat ...
Sincer, cred sa vina resetu asta asa cum e acu , si cat mai repede, ( vineri fiind ff bine ) , tinand cont ca nu e resetu definitiv , si pana la cel definitiv sa se finalizeze lucrurile esentiale ..
Eu, ca si multi din jucatorii care au votat pozitiv la vot , nu cred ca ar fi de acord cu prelungirea timpului de asteptat pana la reset, ca sa se mai bage inca ceva  |
|
Back to top |
|
 |
betzivulanonim
Joined: 13 Mar 2006 Posts: 33
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 7:11 pm Post subject: |
|
|
yupiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
in sfarsit reset!
Vineri e ziua cea mare.
Problema e,cum am spus mai devreme, cu research.
Trebuie facut ceva aici(cine nu are armata baga toti banii in research si dupa vreo 2 luni o sa se ajunga la aceeasi chestie k aku).
Parerea mea sa se faca o limitare la nr de scientists.
Sa creasca nr. ca la health sau religion (in fct de lvl si cladire).
Atunci toti n-ar avea ce face decat sa puna banii la bataie => mai multa lume activa pe zi |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 7:50 pm Post subject: |
|
|
betzivulanonim wrote: |
Parerea mea sa se faca o limitare la nr de scientists.
Sa creasca nr. ca la health sau religion (in fct de lvl si cladire).
Atunci toti n-ar avea ce face decat sa puna banii la bataie => mai multa lume activa pe zi |
este deja o limita in procente in functie de populatia maxima teoretica.
level 0 - 10% of your maximum population can be hired as scientists
level 1 - 20% of your maximum population can be hired as scientists
level 2 - 30% of your maximum population can be hired as scientists
level 3 - 40% of your maximum population can be hired as scientists
deci depinde de multi factori care ar influenta populatie(houses, extrahouses, house research)
ar merge ceva de genul 5%,10%,15%,20% |
|
Back to top |
|
 |
betzivulanonim
Joined: 13 Mar 2006 Posts: 33
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 9:46 pm Post subject: |
|
|
nu la asta ma refeream.
Ma gandeam ceva de genu asta:
Research center sa fie pe mai multe nivele(ca la research-urile care le faci-sa zicem 50)
Totu sa inceapa de la lvl 5 iar pt niv 1 in research trb un nr de pop si niste resurse pt upgadat si sa zicem ca poti folosi 2.5% din pop. si creste cu 2.5% pe lvl de research center.(sau 1%. Cu cat mai putin cu atat mai bine).
Conditia ar fi sa aiba o anumita pop pt a putea avea un research center mai mare si research center-ul sa nu depaseasca niciodata 15% din pop.
(poate o viteza mai mare la research).
Eu zic asta ca sa evitam ca cei care au "ferme" sa nu mai bage tot in research si atunci vor pune automat banii la bataie. iar exp pasiva sa scada drastic cand ai armata.
Ori ataci si iei bani si exp, ori stai si te multumesti cu putin.Iar cand ai f putini oameni la research, pui la estate si faci exp mare dar.. pierzi la bani.
M-am gandit la asta ca sa nu se ajunga ca la lvl 20-25 sa fie ca akum.Atunci vom ajunge in situatia de akum din nou.
Parerea mea ca asa ceva va tine cat mai multi oameni online daka vor sa creasca in lvl |
|
Back to top |
|
 |
dj_maryus
Joined: 16 Apr 2005 Posts: 189 Location: Buzau
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 7:32 pm Post subject: |
|
|
Last day din joc din ce vad
Se va anunta ora la care se va da resetu ? Ca la nimeni nu ii place sa stea cu refreshu pe pagina ca sa afle singur
Sau cel putin o ora aproximativa ... |
|
Back to top |
|
 |
|