FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
 
 
 
RACE unique abilities

 
Post new topic   Reply to topic    raceconflicts.com Forum Index -> Suggestion Report
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Sun Nov 12, 2006 2:09 am    Post subject: RACE unique abilities Reply with quote

Inainte de restart ar trebui sa punem la punct si amanuntul acesta ca fiecare sa stie ce rasa sa isi aleaga.

rasele sunt:
1.Human
2.Dwarf
3.Elf
4.NightElf
5.Orc
6.Goblin
7.Undead
8.Demon

NightElf
+50-80% offence si defence pe timp de noapte

Dwarf
Forge skill la erou sa fie 100 de la inceput.
+100% stone per turn

Elf
+100% wood turn
+35% toti arcasii ofence si defence
+cost la arcas si la arcuri mai mic

Goblin
+30% more research points
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
lorelei
Developer


Joined: 02 Mar 2005
Posts: 29

PostPosted: Sun Nov 12, 2006 10:46 pm    Post subject: Reply with quote

cred ca e ok asa, poate umblat un pic la procentaje, cred ca acopera destul de bine "natura" fiecarei rase.


Human -

80% Lead
30% Mercenary cost
20% Mercenary

Dwarf -

Forge 100
+100 Stone/ turn
30 Build

Elf -

+100 Wood/ turn
+35% off + def (archers)
-45 % acher and bow price

Nightelf -

Sneak 80%
Veteran 60%
Shaman 50%

Orc -

Veteran 100
Outdoorsman 100
Forge 50%

Goblin -

+30% more research points
50 trade
50 forge

Undead -

100 Necromancy
80 Unarmed
50 Traps

Demon -

60 Swordmastery
-30 % Champions price
-45% War Swords
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Mon Nov 13, 2006 2:58 am    Post subject: Reply with quote

eu votez cu nightelf (as usual) Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Mon Nov 13, 2006 3:04 am    Post subject: Reply with quote

si ca veni vorba de rase: ce face necromancy si shaman? ca eu pana acum n'am reusit sa'mi dau seama ...

lorelei: -xx% ce vrea fie? cost mai mare sau mai mic? (eu inteleg aici ca e mai mare ...)

si eu zic sa fie cam asa:
varianta1:
un bonus pe partea militara, unul pe partea economica si unul pe partea tehnologica. fiecare rasa e buna la ceva anume ... (are anumite aptitudini in unele domenii)

Varianta 2:
Pentru fiecare caracteristica (health, trading, religion, agriculture,offence,defence etc.) sa existe un avantaj sau un dezavantaj, in functie de rasa; adunate, aceste avantaje si dezavantaje sa dea 0 (pentru ca toate rasele sa plece cu sanse egale iar dezvoltarea ulterioara sa fie in functie de strategia fiecaruia; e clar ca daca nu ai o strategie buna pentru rasa pe care ti-ai ales'o vei avansa cu viteza melcului turbat Very Happy )

o sa ma gandesc la niste procente pe viitor (cand o sa am un pic mai mult timp ... )
Back to top
View user's profile Send private message
lorelei
Developer


Joined: 02 Mar 2005
Posts: 29

PostPosted: Mon Nov 13, 2006 9:00 am    Post subject: Reply with quote

e "-45%" adica minus 45% .. cu 45% mai putin. ceva de genul
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Tue Nov 14, 2006 2:04 pm    Post subject: Reply with quote

corect e ce a propus nightwolf ... diferentele sa fie atat pe parte militara cat si pe parte economica.

io unul nu as merge pe bonusuri generale, off, def, spy , deja sunt multe, ci as merge pe valori efective.

Ex:
Acum : EliteArcher 20000gold 150off 900def 9food
Human : EliteArcher 20000gold 140off 910def 9food
Elf : EliteArcher 20000gold 150off 900def 7food
Orc :EliteArcher 25000gold 150off 900def 11food

iar rasele care au consum de food mai mare au si productia de food mai mare, idem pt. gold.

costurile cercetarilor sunt si ele influentate de productii.

diferentieri ar putea sa apara la:
a. costuri cladiri
b. incoming population
c. capacitate casa {se poate regla prin cost cladiri ... adik unul face mai multe dar mai scumpe}
d. capacitati stocare
PS: acum nu sunt introduse insa va conta cat de mult pot stoca{mai multe cladiri implica mai multe costuri}
e. asteptarea la cercetare. => unele rase pot pune 3 nu doua.
f. % cercetatori difera functie de rasa.

si ma mai gandesc ....
_________________
n
=> ?
(k!)
k=0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
lorelei
Developer


Joined: 02 Mar 2005
Posts: 29

PostPosted: Tue Nov 14, 2006 4:32 pm    Post subject: Reply with quote

ok, cred ca se pierde din vedere un aspect si anume:

sunt rase diferite. fiecare rasa se pricepe la ceva, dar aia nu inseama ca de ex dwarfii nu se pricep la fel de bine la constructii ca si elfii. dar nu cred ca se compara cu "undead" la necromancy. nici undead cu dwarfii la forge, samd. cu toate astea, fiecare are o specializare anume. procentajele propuse trebuie calculate sa nu ofere un avantaj sau dezavantav unei rase fata de cealalta. dar tocmai din acest punct de vedere, este greu de apreciat cifre mai exacte. si cifrele nu prea sunt punctul meu forte, daca nu era deja evident Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
norbeert



Joined: 14 May 2005
Posts: 35
Location: Transylvania

PostPosted: Mon Dec 04, 2006 11:05 pm    Post subject: Reply with quote

bine dar de exemplu undead ar trebui sa aiba un consum de mancare mai mic........ oricum nu mananca mult ca nu are pt. ce...... e mort
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Mon Dec 11, 2006 11:10 am    Post subject: Reply with quote

in sfarsit am mai mult timp liber
fratured leg asa ca voi sta acasa

astept mai multe sugestii ca sa termin cu rasele
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Tue Dec 12, 2006 1:57 pm    Post subject: Reply with quote

io unul sper sa nu apara diferentieri de genul.
x% ceva pt. elfi vs y% ceva pt. humain.

@lorelai.
Exact asta inseamna ca rasele sunt diferite.
UNELE SE PRICEP MAI BINE DECAT ALTELE LA CEVA.
Chiar si procentual cum s-a postat la inceput, tot diferentieri sunt => o rasa face ceva mai bine decat alta.

@bashar.
Ma gandesc {th. ar fi super.}, sa existe o "unitate" care sa aiba capacitate de transport, iar cantitatea de "ceva castigat" sa nu fie mai mare decat poate unitatea cara.
Bine ideal ar fi ca fiecare unitate sa aiba o capacitate de transport. Iar functie de rasa apar diferentieri de ex. la arcasi : x, x+1, x-1, ...

Asa rezolvi partial cu fermele. N-o sa mai poata lua cu 250 soldatii zeci de milioane...
_________________
n
=> ?
(k!)
k=0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    raceconflicts.com Forum Index -> Suggestion Report All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group