FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
 
 
 
finally - alliances

 
Post new topic   Reply to topic    raceconflicts.com Forum Index -> Suggestion Report
View previous topic :: View next topic  
Author Message
lorelei
Developer


Joined: 02 Mar 2005
Posts: 29

PostPosted: Mon Nov 13, 2006 1:36 pm    Post subject: finally - alliances Reply with quote

Alinatele vor fi in principiu denumite Clanuri.
Ideea este urmatoarea: va face o delegare catre jucatori. clanurile vor avea un lider, ales dintre membrii clanului, pe o perioada de 1 an (an din joc). liderul va avea o o pagina de administrare a clanului, membrii noi, ranguri (doar nominal, eg. warchief). membrii clanului vor avea o sectiune in care pot sa se alieze la un clan existent sau sa fondeze propriul clan. odata inceput un clan, se poate alege un banner al clanului, imagine + text. dupa un numar minim de membri al clanului, in principiu 5, clanul va putea ataca alte clanuri, evident care au deja 5 membri. atacul se va organiza in felul urmator: liderul trimite o "circulara" anuntand ce clan va fi atacat. membrii vor vota pentru sau importiva, odata cu acceptul selectand numarul de trupe care vor fi vor participa in lupta, necesar acceptul peste 50%. initial, fiecare clan va ocupa o anumita zone pe harta (da, exista si harta Very Happy si va calcula perioada cat va dura campania de atac. de ex: un clan din zona A1:1 ataca clanul din zona A1:3, 2 "patrate" departare, campanie care dureaza 2 zile, dus-intors. in toata aceasta perioada clanul care ataca poate fi atacat de alte clanuri, riscand in cazul in care nu are armata "la vatra" sa piarda bunuri, etc. va fi disponibil si un sistem de ranking al clanurilor, pt ca clanul care ataca sa stie cam la ce sa se astepte. de ex, clanul nr 3 ca putere are o campanie de 4 zile, si este plecat cu toata armata la clanul 5 ca ranking. va pierde lupta cu un clan rank 20, dar in mommentul in care armata se intoarce, ii asteapta o razbunare crunta, etc. atacul si apararea vor consista din numarul total si skillul maxim al jucatorului unei anumite armate, de ex exista 3 eroi, unu specializat in sword mastery, unul in bow mastery altul in pole. fiecare va comanda genul de trupa pe care este specializat. in cazul in care clanul atacator castiga, va lua de la invins mancare, arme (daca exista pe stoc), lemne, piatra, prizonieri ( din populatia lucratoare ) care pot fi rascumparati, contra unei sume stabilite intre clanuri. daca nu, ei pot fi jertfiti zeilor (surplusul de populatie / field nu poate fi folosit pt productie proprie) . intr-un procent destul de mare, daca atacatorul copleseste adversarul, va putea rapi liderul clanului advers. acesta va fi prizonier, si in aceasta perioada nu poate controla contul propriu, alinata, etc. in acel moment clanul fara lider are 2 optiuni: sa rascumpere liderul, sau sa porneasca impotriva clanului care il detine prozonier. Timpul maxim pe care il poate petrece un lider in prizoneriat este de 2 saptamani (game time). in acest timp, el poate accepta oferta clanului care il detine de a se alatura lor, sau poate incerca o evadare, max 2 ori, in functie de ( noul skill, evade) din mainile adversarilor, in special daca acestia nu il pazesc prea bine, alocand trupe suficiente la "prison" ( cladire noua ). el poate fi eliberat si de un clan aliat care sa incerce o misiune de recuperare, in numele clanului invins, caz in care daca misiunea are succes, liderul fiind singura "resursa" care va fi preluata. ( este misiune de recuperare, nu? )
experienta in orice batalie de clan va fi distribuita in mod automat, in functie de nr de trupe, etc, ca si cum ar fi o batalie intre 2 jucatori.
inafara clanului, se vor purta batalii ca si in momentul de fata, player vs player. o alinata nu va putea ataca un singur jucator, jucatorul nu va putea ataca o alinata.
se va vedea pe harta repartizarea clanurilor.

dupa un an de conducere al unui clan, liderul (daca este ales in continuare) va primi un titlu nobiliar. Wink din primele 3 ranguri, o data la fiecare an. in momentul in care mai mult de 5 lideri de clan au ajuns la maximum de rang (primele 3 din 6) vor putea declara un lider zonal, conducatorul zonei aflate in controlul clanurilor. evident, vor fi negociate aceste aspecte direct intre clanuri, si intre clanuri.

Vor mai fi introduse niste researchuri, cateva concepte care sa ajute la buna desfasurare a noului aspect de clan.


Daca aveti sugestii sau nelamuriri, postati aici, si vedem cum ajungem la o varianta optima.

For non-romanian players, if of any interest, please submit a request, and i'll translate the whole clan thing.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Tue Nov 14, 2006 1:35 pm    Post subject: Reply with quote

O sa mai recitesc o data poate inteleg mai bine....
insa....

1. cum se face intrarea in clan? cerere sau invitatie...
2. clanurile pot fi sabotate si o sa fie nevoie urgenta de schimbare a sefului. Cum faci daca asta e ales pe un an? Rangurile trebuiesc sa aiba si atributii altfel nu au nici o valoare.
3. daca sunt sef nu ar trebui sa fac referendum despre ce si cum sa atac. Pana se dau toate voturile s-ar putea sa nu mai am ce ataca....
4. Ce te faci daca io stau 99% din timp cu 4 membri si instant primesc un membru dau atac si apoi il dau afara?
5. A1:1 cu A1:3 nu e bun de exemplu ... ce te faci daca ai B1:5 la B2:3 ?
6. Ce eroi? De unde ii iei?
7. Ce te faci cand clanurile mari vor ataca clanurile mici si le vor obliga sa le dea resursele {e vb de prizonieri }.... e un mod de a incuraja fermele{aliante}
8. si ce skiluri ...
_________________
n
=> ?
(k!)
k=0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
lorelei
Developer


Joined: 02 Mar 2005
Posts: 29

PostPosted: Tue Nov 14, 2006 4:21 pm    Post subject: Reply with quote

ideea e in felul urmator: de aia este postat pe forum, ca sa gasim o varianta buna. nimeni nu a zis "asa va fi" daca nu, se implemeta si gata. in al doilea rand, nu inteleg partea cu sabotajul ...
hai sa le iau pe rand.

in clan se intra cu o cerere. dar clanul poate invita un membru nou, e alegerea lor; numarul minim de membri era o cifra orientativa, credeam ca s-a inteles ca totul este o idee despre cum ar putea fi. oricum, nu toti vor fi multumiti, dar cine va fi primul sa reuseasca asta, eu ii dau un premiu. unii se plang ca nu e bine cu ranguri care dau bonusuri, si daca se acorda bonusuri doar membrilor clanurilor, ce te faci cu cei ce nu vor sa se asocieze? in acest fel ii obligi sa alieze unui clan sau sa nu mai joace, probabil varianta a doua. clanul, cum l'am gandit eu este facut in asa fel incat jocul sa nu favorizeze o anumita categorie. in plus, facem eforturi sa reducem farmingul, dar am invatat de la userii de calculator, cu cat vei taia mai multe facilitati, cu atat se va cauta o portita. si se va gasi, nu toti sunt prosti sau inventivi. sper sa nu o ia nimeni personal, e o discutie publica Smile

Nu m-am gandit la o schema de sabotaj, nu este exclusa una, dar inca (evident nu m'am gandit la una, de aia nu apar beneficii sau deficii de pe urma unor actiuni de sabotaj)

ideea cu votarea unei anumite misiuni, atac in principal, mi se para normala intr-o ierarhie structurata. daca nu, e dictatura. sau asa cred, si eu, de exemplu fiind afiliat la o structura, intr-o pozitie oarecare, banala, mi-ar place sa fiu bagat in seama, sa mi se ceara parerea. liderul propune, si clanul poate fi de acord sau nu. aici apare priceperea liderului de clan, ca daca nu, sincer, nu ii vad rostul. si nu vad de ce membrii clanului nu ar fi de acord (decat daca e o misiune sinucigasa, de exemplu) din moment ce s-au alaturat unu anumit clan, ar trebui sa aibe teluri comune, sa opereze in acelasi mod, sa apartina unei comunitati care i se potriveste. de aia exista o perioada pentru care un anumit lider are autoritate. dupa acea perioada, el poate fi reales, daca membrii sunt multumiti. se creaza astel un numit nivel de delegare catre jucatori, adica, nu doar au la dispozitie obiecte, actinui, si se descurca cu ele, exista o implicare mai profunda, daca vreti. cel putin asa vad lucrurile eu, si nu am pretentia ca am 100% dreptate. de aia am cerut pareri, repet.


sincer, varianta este ingenioasa, dar, probabil, o chestie de genul nu va fi permisa. sau, imediat dupa ce alianta a ajuns la un numar (5 Smile )urmeaza o perioada in care poate fi atacata, chiar cu membrul lipsa. deci selectia noilor membri nu ar trebui sa fie un click pe "accept new member", bat un alt clan, si "disband member" sau variante.

Nu vad de ce A1:1 si A1:3 nu e bun exemplu. daca exista o distanta care trebuie parcursa, si clanul este dispus sa se angreneze intr-o misiune atat de mare, ca si durata de timp, inseana ca merita intr-adevar. parerea mea este ca o data ce un clan devine suficient de puternic, va avea un nr de aliati, isi va putea permite misiuni de genul. adica, nu e bine ca misiunea sa se produca instantaneu, dar nici sa nu dureze mult ? cred ca se potriveste cu "aerul semi-realist" care il are jocul .. adica avem foamete, avem boli, avem sabii, arcuri, si teleportare? Question

ce eroi?? nu stiu despre ce e vorba.

ref la clanuri puternice versus clanuri slabe, cred ca cel mai bine se rezolva de la sine: odata ce un clan se infiinteaza, va ocupa un anumit teritoriu pe harta. urmatorul clan va ocupa un teritoriu langa el, in asa fel incat noul clan format va fi "fizic" pozitionat cat mai departe de clanurile deja infiintate. nu sunt sigur ca e bine sa existe o anumita limitare. oricum , un clan nu poate fi atacat doar de un anume clan, si nu cred ca conceptul de ferma se aplica. dca ma insel, corectam.

skilluri: evasion (liderul in caz ca e capturat, poate incerca o evadare)
sentry: sa stii sa ai grija de prizonier.
chieftan: organizarea mai buna a clanului, bonusuri care sa se aplice doar armatelor angajate intr-o misiune.



inca mai astept sugestii si intrebari. have a nice day y'all
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
lorelei
Developer


Joined: 02 Mar 2005
Posts: 29

PostPosted: Tue Nov 14, 2006 4:25 pm    Post subject: Reply with quote

era sa uit:

va exista un fel de meniu in plus, in cazul clanurilor:
pentru lideri, care pot administra clanul, decreata alinate si dusmani, propune misiuni, recruta membrii noi, etc
pentru membri, unde pot vota pentru actiunile propuse, trimite resursele necesare misiunii, si in caz de privare de lider, pot vota o actiune de rascumparare, porni un atac impotriva clanului care a atacat, sau cere ajutor unui clan vecin.

din nou, nu e batut in cuie.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Tue Nov 14, 2006 4:48 pm    Post subject: Re: finally - alliances Reply with quote

lorelei wrote:
. atacul si apararea vor consista din numarul total si skillul maxim al jucatorului unei anumite armate, de ex exista 3 eroi, unu specializat in sword mastery, unul in bow mastery altul in pole. fiecare va comanda genul de trupa pe care este specializat. in cazul in care clanul atacator castiga, va lua de la invins mancare, arme .


aici vorbeai de eroi ....

cred ca vb de titulaturi diferite, tu te refereai la ceea ce obtine jucatorul daca sta 1 an capetenie io ma refeream la titulaturile din cadrul clanului.

ex cu distanta nu e bun pt. ca, {cel putin io} la prima citire am avut impresia ca 1patrat = 1 zi,si apare intrebarea "ce te faci cand te deplasezi in diagonala"? cum calculezi?

daca un clan e destul de puternic isi va permite sa atace clanuri slabe desi sunt la distante mari pt ca ataca cu armate mici si grosu ramane in sediu.

pot sabota o alianta simplu:
1. Sunt boss cer mereu resurse dar pana sa ajung sa construiesc ceva sunt atacat de "dusmani" si pierd resursele...
2. sau propun o tinta "aiurea" si in timp ce atac vin "dusmanii" nestingeriti in sediu si se infrupta.

intratul si iesitul in/din alianta era metoda de lupta intre aliante pe todom.
_________________
n
=> ?
(k!)
k=0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
lorelei
Developer


Joined: 02 Mar 2005
Posts: 29

PostPosted: Tue Nov 14, 2006 10:36 pm    Post subject: Reply with quote

da, mi-a scapat partea cu eroi. am cautat in text, dar, evident nu am gasit. in fine, vorbeam de 3 lideri, sau e eroi din aia pe care ii are fiecare la "home -> hero"

da, sunt de acord, exista variante de a "trisa" jocul, faze de gen "this is not a bug, this is a feature" dar pun intrebarea: exista un joc oricare, online sau consola, orice, care nu are nici o scapare? eu zic ca daca scopul va deveni sa nu se permita nici un fel de "trisari" e o lupta pierduta, pentru ca intotdeauna va fi cineva care sa gaseasca o eroare pe care sa o exploateze. pe de alta parte, exista riscul ridicat ca restircionand multe aspecte, experienta de joc sa devina altceva, sa scada "playability", nu stiu cum se traduce.

cred ca mai constructiv ar fi sa vedem o varianta care poate fi implementata cu cat mai mare succes, si aici ma astept la exemple, cum sa fie un anumit aspect, etc, cum vezi tu sistemul de aliante.

dar pana acum nu am vazut (mea culpa daca exista, nu stiu tot forumul pe dinafara) variante propuse pt alinate. am vazut ca multi vor aliante, dar cum anume... ? care este scopul aliantei? daca este sa se aduce 20 sa ii bata pe 3 ... nu prea cred ca este un lucru fenomenal.
recent (eu nu am foarte mare experianta cu jocuri online, si in general, am jucat cate ceva, si atat, nu ma consider nici macar bun Shocked ) am inceput un jog mmorpg, ogame. mai mult pentru comparatie, sa vad care ar fi deosebirile, ce nu facem bine, etc. acolo alianta exact asta face: perimte mai multor jucatori sa atace pe unul singur. atat. sincer e un pic dezamagitor. nu exista nici un fel de protectie pt jucatori mai slabi, doar cei care sunt in vacation mode, si cei care sunt muuuuult inferiori. si ce e ciudat, nimeni nu se plange. toti stiu cum e treaba, si toti ma refer la mai multe mii.
consider ca jocul are o complexitate mult redusa fata de raceconflicts, si cam atat despre altii.
hai sa vedem de ale noastre.
deci, ce nu e bine la alianta, cum facem sa fie bine?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
betzivulanonim



Joined: 13 Mar 2006
Posts: 33

PostPosted: Tue Nov 21, 2006 1:57 pm    Post subject: Reply with quote

La un clan exista un chief da nu paote sa aiba un co-leader in caz k sefu e plecat la mare(munte etc). si coleaderu nu poate organiza atacuri fara leader dar poate primi sau da afara din clan pe cineva ca e cam greu sa fie toti online in acelasi timp(si poate sa administreze forumul clanului pana atunci). Si propunerea de a ataca un clan sa aiba un timp pt votat(sa zicem 24h reale) pt a putea vota toti. Daka u se voteaza de max 4 membri din 5 atunci pica(da asta dupa 24h). Daka se voteaza atunci cine voteaza da are imediat optiunea de a trimite ce si cata armata brea pt atac pt ca in caz ca se accepta sa se desfasoare automat ataku dupa termenu de 24h cu armata pe care o pune la dispozitie fiecare. Si in alea 24h sefu clanului sa nu poata sa anuleze propunerea ca atunci face o propunere, o anuleaza in 2h iar face alta si tot asa.Iar cu clanurile pe care le ataci sa fie tot o restrictie de nivele in functie de lvl adunat al membrilor(daka am doi membriilvl 30 si trei lvl 25 atunci clanu are, pe langa ranku in functie de batalii castigate un secondary rank de 2*30+3*25=135). Ca asa se face un clan super de jucatori de lvl mare si pana ajunge clanu de rank mai mare ataca numai clanuri slabe.Sa zicem ai clan secondary rank 135 poti ataca doar 50 sub si peste tine. Iar la razboi intre clanuri sa nu conteze numai attack sau deff ci toate insumate la un clan(pt ca pot fi jucatori si de deffense intr un clan). Iar cei pacifisti dintr un clan pot face ca o campanie sa nu mai dureze 5 zile sau 10 in functie de locatie pe harta(ci sa dureze mai putin pt ca sunt aprovizionati de pacifist iar in timpul campaniei sa i se reduca food si money/turn pacifistului)
Back to top
View user's profile Send private message
herpes



Joined: 14 Nov 2006
Posts: 16

PostPosted: Thu Nov 23, 2006 7:59 pm    Post subject: Reply with quote

Ideia mea pt aliente e :

1.Poti crea alianta doar de la lvl 10 in sus
2.Alianta creata poate accepta doar 2membrii max.
3.Alianta sa faca lvl prin upgrade, (membrii vor putea dona sume de bani)

lvl 1 alianta - 2 membrii
lvl 2 alianta - 6 membrii
lvl 3 alianta - 12 membrii
lvl 4 alianta - 24 membrii

si tot asa ..... desigur si suma de upgrade sa creasca

4. este doar un sg. lider, care alege rank-ul membrilor
5. la atac cum am citi si ami sus ar trebuii sa fie o pagina unde se face atacul asupra altei aliante iar restu membrilor sa accepte atacul sau sa refuze sa atace. dupa ce minim 50% din alianta este de acord cu atacul cel care a creat atacul sa poata da "atac"

in timpul atacului sa se poata fura si gold wood stone si food de la toti din alianta atacata, iar suma furata sa fie egal impartira membrilor din alianta castigatoare


6. la fiecare "x" victorii, "Nobility title " al membrilor din alianta sa creasca

ar fi interesant daca alianta ar putea sa aiba un castel propriu desigur fara lucratori si ami stiu eu ce, dar care sa aiba o anumita viata (depinde de lvl aliantei) iar la fiecare infrangere sa ii scada din viata (dar sa se poata repara )

in caz ca acest castel este distrus alianta este distruca cu ea iar absolut tot, ma refer la resurse sa fie furate de catre alianta castigatoare, la toate astea sar putea adauga si un procentaj din pamant Smile
Back to top
View user's profile Send private message
dj_maryus



Joined: 16 Apr 2005
Posts: 189
Location: Buzau

PostPosted: Thu Nov 23, 2006 9:09 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Alianta sa faca lvl prin upgrade, (membrii vor putea dona sume de bani)


Asta numesc eu ferme in mod pasiv Razz
Asta ar fi o chestie cu care sigur nu as fi de acord ...
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
herpes



Joined: 14 Nov 2006
Posts: 16

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 12:18 am    Post subject: Reply with quote

poate nu ai inteles la ce ma refeream eu

deci tu faci o alianta. nu poti sa ai mai multi membrii decat 2.

pt a avea 4 membrii trebuie sa faci un upgrade care sa coste 10 000 000 gold. acesti bani i vei dona tu si cel de-al 2 lea embru (cate 5 mile ex)

faci upgrade iar alianta va putea avea 4 membrii.
pt a avea 8 membrii trebuie 50 000 000 .... si tot asa ..... intelegi?
Back to top
View user's profile Send private message
dj_maryus



Joined: 16 Apr 2005
Posts: 189
Location: Buzau

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 6:58 am    Post subject: Reply with quote

si daca fac o ferma si bag direct 10 miliarde si am scapat de toate upgradeurile ce-ar fi ? Si dupa aia o scot din alianta si gata ... Asta vreau sa zic .

Acu doar daca ar fi obligati toti din alianta sa dea aceiasi suma de bani . Atunci ar fi alta treaba , dar desigur, nu sa dea fiecare cat ii tuna , ca sa vezi dupa aia levele Razz
Asta ma referam eu ...
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Fri Nov 24, 2006 9:15 am    Post subject: Reply with quote

teoretic se poate{de fapt si practic.}
SI FII SIGUR CA VOR FI.
Insa daca pleci de la premiza asta nu mai faci aliante, pardon clanuri.

Leacuri exista, uite cum as face io.
Pentru a intra in alianta fiecare jucator trebuie sa-si construiasca ambasada {lvl 1 normal}, unde vede daca are invitatie de la vre-un clan.
Pt a face o alianta proprie trebuie sa aiba ambasada lvl 3 si cred ca ar fi interesant si Hero lvl 10. Wink
Dupa ce ai "facut" alianta{ai destui doritori}, poti face donatii doar dupa ce ai construit un consulat pt. alianta{asta da numarul membrilor, iar o alianta e considerata infiintata doar daca are aceasta cladire.}, insa nu te las sa trimiti cat vrei tu ci te pun, ca jucator, sa-ti faci CARAVANE, iar o caravana are o anumita capacitate de transport {indiferent ce, gold, wood, stone, food, people}. Numarul caravanelor depinde de nivelul ambasadei{ar putea depinde de lvl erou. - io as propune un town center} si are o anumita viteza de transport Cool .

Plus ca s-ar putea face o statistica cu cat doneaza fiecare membru in alianta si cand un membru atinge o anumita valoare sa-i apara automat lui bashar si sa poata faca verificari.
_________________
n
=> ?
(k!)
k=0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
betzivulanonim



Joined: 13 Mar 2006
Posts: 33

PostPosted: Sun Dec 03, 2006 3:39 pm    Post subject: Reply with quote

Uite o idee:
Daka tot sunt aliante si consulate cel mai bine, ca sa nu fie prea complicat, orice membru trimite la sediul aliantei un nr de soldati sau resurse. daca soldatii din castelul aliantei nu au mancare atunci ei vor muri asa ca cei care au ferme si sunt in alianta trimit mancare zilnic, daca nu se consuma.
Iar daka se va face un atac se vor folosi soldatii de la sediul aliantei si la aparare ei vor apara sediul.
Daka e nevoie de mai multi atunci seful mai cere soldati,spioni si mancare.
Sediul sa fie ca un regat dar care sa nu poata avea tarani si sa fie sponsorizat de membrii.
Daka un membru este ff bun pe spy atunci trimite un general al sau care va avea bonusurile lui de spy si counterspy. Si asa sa fie la armata(daka un membru de lvl 30 trimite 50 arcasi cu upgrade maxim e clar ca vor fi mai buni decat arcasii trimisii de unu cu lvl10 si upgrade mult mai mic).Sau orice armata trimisa pt clan sa aiba upgrade-ul si nivelul pe care il are cel mai bun(k d'aia sunt aliati) dar asta doar la clan
Iar la sediul aliantei sa se poata face upgrade de deffense care sa vina odata cu nr de membrii maxim admisi.

Asta ar fi parerea mea ca sa scapam de circularele alea(k poate nu toti sunt online intr-o zi) si sefu si adjnctii lui inainte de a ataca sa ceara prin forumul aliantei soldati sau resurse. Cand are cat crede de cuviinta sa porneasca la atack iar ce castiga sa fie impartit in functie de contributia fiecaruia. De ce unu care a trimis 5 soldati sa primeasca la fel ca cel care a trimis 100?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    raceconflicts.com Forum Index -> Suggestion Report All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group