FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
 
 
 
Unrest

 
Post new topic   Reply to topic    raceconflicts.com Forum Index -> Suggestion Report
View previous topic :: View next topic  
Author Message
stanley13ro



Joined: 12 Feb 2006
Posts: 42

PostPosted: Wed Sep 13, 2006 5:50 pm    Post subject: Unrest Reply with quote

Stim cu toti despre ce e vorba...dar am deschis topic-ul pt ca nimeni nu-l deschisese....

Si oricum, cred ca n-ar fi o idee rea ca sa scrie Bashar aici despre ce e vorba, dar pe'ndelete asa... sa priceapa tot omu... Confused
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Thu Sep 14, 2006 12:41 am    Post subject: Reply with quote

fiecare om va genera unrest in functie de cu ce se ocupa el
astfel cei someri vor fi cei mai nemultumiti, apoi vor urma cei care lucreza in mine etc
cei care vor genera cel mai putin unrest vor fi preotii

unrestul va fi influentat de cat de fericiti sunt zeii si de cat de sanatos este regatul, sau in cazul oamenilor de stiinta si cat de bine ii platesti

pentru a mentine ordinea iti trebuie o mica armata in oras(cam 10 soldati la fiecare 1000 populatie in conditiile ideale(zei fericiti etc))


va fi un log cum este la religion la events pentru a vedea ce se inatmpa in regat cu hotii, rascoale


asa am gandit eu
sugestii cu ce ar mai putea influenta unrestul sunt binevenite
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
dj_maryus



Joined: 16 Apr 2005
Posts: 189
Location: Buzau

PostPosted: Thu Sep 14, 2006 12:50 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
unrestul va fi influentat de cat de fericiti sunt zeii si de cat de sanatos este regatul, sau in cazul oamenilor de stiinta si cat de bine ii platesti


Merge, desi astea nu sunt asa greu de evitat. Dc esti atent poti sa n-ai probleme cu oamenii. Poate si rezultatele armatei ar trebui sa influenteze unrestul .
De ex daca pierzi batalie una dupa alta , atat ofensiv cat si defensiv , ar trebui sa dea o stare de neliniste oamenilor, cat si dc de exemplu pierzi prea multi oameni pe camp , pt o suma insemnificativa! ( Niciunui locuitor nu ii place sa vada cum au murit pe capete pt 10 gold Razz , )

Si o alta idee ( dar nici eu nu stiu cat de buna e ) : o data cu unrestul , ar fi o idee sa poti determina cata mancare sa dai la oameni ( gen Stronghold Crusader ) , si sa zicem ca ai 2 optiuni : le dai destula mancare, nu ai probleme , le dai putina mancare, pe o parte economisesti la producere, pe alta trebuie sa faci fata poporului inversunat Laughing Wink
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Fri Sep 15, 2006 11:15 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
cei someri vor fi cei mai nemultumiti

nu cred ca exista asa ceva ... Smile

Quote:
cei care lucreza in mine

Aici cred ca ar fi bine sa depinda unrestu' ala de nivelul pe care il ai la research ... si numai la mine, ci si la lemne.

Quote:
in cazul oamenilor de stiinta si cat de bine ii platesti

aici nu prea cred ca e cazul .... daca nu ii platesti, ei nu lucra Very Happy (adica lucra, da' au eficienta pacii ...)

partea cu hotii mi-a placut. cu cat ai mai putine forte de ordine (e.g. armata), cu atat sa creasca hotia in regat; ca urmare sa creasca nemultumirile populatiei ca nu esti in stare sa ii asiguri "linistea sufleteasca" (cam cum e in pe la noi in tara acu' Very Happy)

Quote:
sa poti determina cata mancare sa dai la oameni

nu cred ca e o idee buna (la modul cum e facut jocul acum)

Quote:
daca pierzi batalie una dupa alta , atat ofensiv cat si defensiv , ar trebui sa dea o stare de neliniste oamenilor

asta e o idee buna. nelinistea sa fie influentata de nivelul moralului in regat. cat despre cati mor pe campul de lupta pentru 10gp ... astia sunt mercenari, si stiu ca poa' sa moara. ei au fost de acord pentru suma aia de bani, asa ca nu cred ca ar trebui sa influenteze cu ceva nelinistea restului populatiei
Back to top
View user's profile Send private message
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Fri Sep 15, 2006 5:01 pm    Post subject: Reply with quote

nightwolf wrote:


Quote:
cei care lucreza in mine

Aici cred ca ar fi bine sa depinda unrestu' ala de nivelul pe care il ai la research ... si numai la mine, ci si la lemne.


sa creasca nemultumirile sau sa scada ?

La research-ul Agriculture(workers will work harder and harder) ar trebui sa creasca nemultumirile taranilor.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Fri Sep 15, 2006 6:25 pm    Post subject: Reply with quote

nu chiar ...

research agricultura -> unelte mai performante (tractoare de import Very Happy) -> conditii de lucru mai bune -> nemultumiri mai putine Wink
asa ma gandeam eu ...

valabil si pentru mine si lemne ...
Back to top
View user's profile Send private message
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Sat Sep 16, 2006 1:11 am    Post subject: Reply with quote

asa sa fie atunci
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
stanley13ro



Joined: 12 Feb 2006
Posts: 42

PostPosted: Sat Sep 16, 2006 6:53 am    Post subject: Reply with quote

Parerea mea este ca oamenii ar trebui de la inceput sa fie nemultumiti! Somajul, batalii pierdute, oameni morti in lupta, inflatia si alte alea sa accentueze starea de nemultumire!

Ca sa ii multumesti trebuie sa faci anumite lucruri (castigi lupte, iei bani multi in lupte, faci research-uri, etc) sau m-am gandit eu...cladiri Exclamation Sa ai o sectiune noua de cladiri gen : teatru, circ, coloseum, etc. Iar ca sa stopezi din start fenomenul infractionalitatii trebuie sa ii educi Idea , adica sa poti sa construiesti sa scoli (licee, universitati, scoli postliceale Wink ), muzee, planetariu Wink etc.

Adica eu ma gandesc la o intreaga noua sectiune "Bunastarea regatului" in care pe undeva sa existe si cladirile de mai sus cat si cladiri pt pompieri si politie(Caesar 3...); iar toata bunastarea asta ori sa conteze la experienta/turn ori cand esti pe pagina cu regate sa poti sa le vezi si in functie de bunastarea asta...dar ar fi frumos sa fie amandoua!

Si cand vor fi aliante sa existe o "Bunastarea aliantei" iar in functie de asta si de teritoriu, bani, forte militare, etc sa se clasifice aliantele.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
nightwolf



Joined: 24 May 2005
Posts: 146

PostPosted: Sat Sep 16, 2006 11:45 am    Post subject: Reply with quote

imi place ideea cu cladiri in plus (mai putin exemplul cu caesar 3 unde pompierii si politia is vai-si-amar de capu' lor Very Happy ).

cred ca ar mai putea parea cladiri pentru diverse categorii: divertisment (teatru, circ), educatie si stiinta (scoli,universitati, muzee), paza si protectie (politie si pompieri), etc; despre politie s'a mai discutat si cred ca in loc de politie e ok si armata, cum a zis bashar mai sus: x soldati la 1000 de oameni.

si btw, bashar: in loc de "workers will work harder and harder" poti sa pui "better and better" (ca sa nu aparem ca niste exploatatori ai oamenilor de catre om Very Happy )
Back to top
View user's profile Send private message
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Sat Sep 16, 2006 1:13 pm    Post subject: Reply with quote

stanley13ro wrote:
Parerea mea este ca oamenii ar trebui de la inceput sa fie nemultumiti! Somajul, batalii pierdute, oameni morti in lupta, inflatia si alte alea sa accentueze starea de nemultumire!



pai asa o sa fie
nu o sa fie ceva instant gen ai 10.000 armata automat oamenii vor deveni fericiti
o sa trebuiasca ceva turnuri sa se refaca ordinea iar atunci cand pierzi o lupta automat oamenii vor deveni un pic mai nefericiti, cand vei lua un blestem vor deveni mai nefericiti, la fel cand vei pierde contra unui monstru

despre pompieri:
buna ideea sa existe un risc de incendiu si cu cat ai mai multe cladiri la care sa ai pompieri angajati si platiti sa reduci riscul


stanley13ro wrote:

Ca sa ii multumesti trebuie sa faci anumite lucruri (castigi lupte, iei bani multi in lupte, faci research-uri, etc) sau m-am gandit eu...cladiri Exclamation Sa ai o sectiune noua de cladiri gen : teatru, circ, coloseum, etc. Iar ca sa stopezi din start fenomenul infractionalitatii trebuie sa ii educi Idea , adica sa poti sa construiesti sa scoli (licee, universitati, scoli postliceale Wink ), muzee, planetariu Wink etc.


cum este religion sau health sa fie si culture&divertisment sau 2 sectiuni separate
niste poze cu aceste caldiri care sa fie in regula la copyright mi-ar trebui
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Tue Sep 19, 2006 7:55 am    Post subject: Reply with quote

Mai multe cladiri... imi place ...
Deci ... "Entretaiment" si "Culture" .... =>unrest ....

Insa nu stiu cat de bine este sa legi numarul de lupte de unrest, ii bagi pe gat omului strategie ... Eu cred ca-i mai bine sa legi 'unrest' de cantitatea de resurse pierdute, cel putin atata timp cat nu mor civili in urma luptelor..

Eu sunt pt. o functie cu mai multi parametrii.
1. Ai y populatie => minim z soldati
2. Ai y populatie => minim s spy&antispy.
Cu alte cuvinte degeaba am armata cata frunza si iarba daca ala vine cu spionii si ma face varza. {fura tot ce-i cade la mana, rapeste, omoara, otraveste .... bla...bla}
3. Ai m mercenary =>minim Def_m formata din soldatii proprii
SAU: poti lupta cu ce armata vrei insa daca ai prea multi mercenari in regat atunci starea de ingrijorare creste pt. ca mercenarii te pot lasa{th.} oricand cu ochii in soare, sau mai rau pot lupta pt. inamic.
4. health => deci {starea de siguranta ~70%} e o valoare care genereaza unrest, pt. ca nu mai mor oameni insa nu mai prind compensate, stau prea mult pe la farmacii, spitale .... Ati prins ideea.
5. Religia =>
a. Festivale : Se tine cont de intervalul dintre festivale si marimea lui. Daca a trecut prea mult timp atunci apare unrest.
b. Sacrificiile : introduc o mica doza de unrest.
PS: Ar fi super daca s-ar baga Entretaiment si Culture, iar functie de media dintre ele se da acces la festivale Wink . De fapt aici ar intra si Health.
Si pe langa pompieri ar trebui si ceva "arhitecti" ca tot veni vorba de Caesar. Wink
_________________
n
=> ?
(k!)
k=0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
stanley13ro



Joined: 12 Feb 2006
Posts: 42

PostPosted: Tue Sep 19, 2006 11:16 am    Post subject: Reply with quote

buna ideea...mie-mi place

Dar...eu gandesc mereu din punctul meu de vedere (pacifist)...daca pe mine m-ataca mereu hotii ca am bani si sunt ca o ferma Sad trebuie sa existe un echilibru destul de bun intre parametri care dau unrest-ul

sau si mai bine Idea ...ca pacifist (cand se vor introduce titulaturile) unul dintre bonusurile de pacifist sa fie numarul limitat de atacuri/zi reala pe care le poti primi... nu ma plang dar eu nu fac bani din ce muncesc taranii (si am 1091221/turn), deci daca esti pacifist sa poti sa economisesti ceva banuti(daca intri in fiecare zi...)

P.S. : bashar, fa un topic cu idei pentru bonusurile la titulaturi (alea de care ziceam mai demult: pacifist, scientist, warrior, etc.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Tue Sep 19, 2006 9:10 pm    Post subject: Reply with quote

ok
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
betzivulanonim



Joined: 13 Mar 2006
Posts: 33

PostPosted: Mon Sep 25, 2006 7:25 pm    Post subject: Reply with quote

Buna ideea cu o noua sectiune. Dar mai LEANO ai uitat ca unrest-ul e generat si de partea cu aglomeratia intr-un regat. par example : ai populatie, ai preoti, ai tot ce vrei dar nu prea ai land. iar in cazul asta cand cumperi pamant sa coste niste bani buni nu doar simbolic, si poate in functie de cat pamant ai sa poata sa vina populatie mai multa ca doar faci case si ferme aici nu blocuri gen WTC Smile si la toata sectiunea unrest, in caz ca depaseste o limita sa zicem de 50% sa plece populatia
Back to top
View user's profile Send private message
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Wed Jan 03, 2007 1:27 am    Post subject: Reply with quote

finaly unrest is working
(it will start to work on friday so take care at your unrest level till then)

UNREST

IMPORTANT: Available at level 13 and above. Till then your people will always be happy no matter what you do.

Crowded kingdom, high unemployment, bad wages, misery, furious gods will make your people very upset. Thieves and criminals will walk your streets doing anything for some coins. Riots may rise, mad about your rulership.
You can improve your kingdom's living conditions and make your people happier. But why to do that when you have your soldiers. You can always rule with an iron fist.

Unrest is influenced by a lot of factors:

1. Health
2. Religion
3. Your people(unemployed people especially,
but also employeed people depending on what type of job they have)
4. Soldiers in your city(more the better)

In perfect conditions(clean city, happy gods) you still need 20 elite soldiers at every 1000 people to maintain order.

Unrest won't get better instant, will get better or worse in time.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    raceconflicts.com Forum Index -> Suggestion Report All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group