|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
stanley13ro
Joined: 12 Feb 2006 Posts: 42
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 5:50 pm Post subject: Unrest |
|
|
Stim cu toti despre ce e vorba...dar am deschis topic-ul pt ca nimeni nu-l deschisese....
Si oricum, cred ca n-ar fi o idee rea ca sa scrie Bashar aici despre ce e vorba, dar pe'ndelete asa... sa priceapa tot omu...  |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Thu Sep 14, 2006 12:41 am Post subject: |
|
|
fiecare om va genera unrest in functie de cu ce se ocupa el
astfel cei someri vor fi cei mai nemultumiti, apoi vor urma cei care lucreza in mine etc
cei care vor genera cel mai putin unrest vor fi preotii
unrestul va fi influentat de cat de fericiti sunt zeii si de cat de sanatos este regatul, sau in cazul oamenilor de stiinta si cat de bine ii platesti
pentru a mentine ordinea iti trebuie o mica armata in oras(cam 10 soldati la fiecare 1000 populatie in conditiile ideale(zei fericiti etc))
va fi un log cum este la religion la events pentru a vedea ce se inatmpa in regat cu hotii, rascoale
asa am gandit eu
sugestii cu ce ar mai putea influenta unrestul sunt binevenite |
|
Back to top |
|
 |
dj_maryus
Joined: 16 Apr 2005 Posts: 189 Location: Buzau
|
Posted: Thu Sep 14, 2006 12:50 pm Post subject: |
|
|
Quote: | unrestul va fi influentat de cat de fericiti sunt zeii si de cat de sanatos este regatul, sau in cazul oamenilor de stiinta si cat de bine ii platesti |
Merge, desi astea nu sunt asa greu de evitat. Dc esti atent poti sa n-ai probleme cu oamenii. Poate si rezultatele armatei ar trebui sa influenteze unrestul .
De ex daca pierzi batalie una dupa alta , atat ofensiv cat si defensiv , ar trebui sa dea o stare de neliniste oamenilor, cat si dc de exemplu pierzi prea multi oameni pe camp , pt o suma insemnificativa! ( Niciunui locuitor nu ii place sa vada cum au murit pe capete pt 10 gold , )
Si o alta idee ( dar nici eu nu stiu cat de buna e ) : o data cu unrestul , ar fi o idee sa poti determina cata mancare sa dai la oameni ( gen Stronghold Crusader ) , si sa zicem ca ai 2 optiuni : le dai destula mancare, nu ai probleme , le dai putina mancare, pe o parte economisesti la producere, pe alta trebuie sa faci fata poporului inversunat  |
|
Back to top |
|
 |
nightwolf
Joined: 24 May 2005 Posts: 146
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 11:15 am Post subject: |
|
|
Quote: | cei someri vor fi cei mai nemultumiti |
nu cred ca exista asa ceva ...
Quote: | cei care lucreza in mine |
Aici cred ca ar fi bine sa depinda unrestu' ala de nivelul pe care il ai la research ... si numai la mine, ci si la lemne.
Quote: | in cazul oamenilor de stiinta si cat de bine ii platesti |
aici nu prea cred ca e cazul .... daca nu ii platesti, ei nu lucra (adica lucra, da' au eficienta pacii ...)
partea cu hotii mi-a placut. cu cat ai mai putine forte de ordine (e.g. armata), cu atat sa creasca hotia in regat; ca urmare sa creasca nemultumirile populatiei ca nu esti in stare sa ii asiguri "linistea sufleteasca" (cam cum e in pe la noi in tara acu' )
Quote: | sa poti determina cata mancare sa dai la oameni |
nu cred ca e o idee buna (la modul cum e facut jocul acum)
Quote: | daca pierzi batalie una dupa alta , atat ofensiv cat si defensiv , ar trebui sa dea o stare de neliniste oamenilor |
asta e o idee buna. nelinistea sa fie influentata de nivelul moralului in regat. cat despre cati mor pe campul de lupta pentru 10gp ... astia sunt mercenari, si stiu ca poa' sa moara. ei au fost de acord pentru suma aia de bani, asa ca nu cred ca ar trebui sa influenteze cu ceva nelinistea restului populatiei |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 5:01 pm Post subject: |
|
|
nightwolf wrote: |
Quote: | cei care lucreza in mine |
Aici cred ca ar fi bine sa depinda unrestu' ala de nivelul pe care il ai la research ... si numai la mine, ci si la lemne. |
sa creasca nemultumirile sau sa scada ?
La research-ul Agriculture(workers will work harder and harder) ar trebui sa creasca nemultumirile taranilor. |
|
Back to top |
|
 |
nightwolf
Joined: 24 May 2005 Posts: 146
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 6:25 pm Post subject: |
|
|
nu chiar ...
research agricultura -> unelte mai performante (tractoare de import ) -> conditii de lucru mai bune -> nemultumiri mai putine
asa ma gandeam eu ...
valabil si pentru mine si lemne ... |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 1:11 am Post subject: |
|
|
asa sa fie atunci |
|
Back to top |
|
 |
stanley13ro
Joined: 12 Feb 2006 Posts: 42
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 6:53 am Post subject: |
|
|
Parerea mea este ca oamenii ar trebui de la inceput sa fie nemultumiti! Somajul, batalii pierdute, oameni morti in lupta, inflatia si alte alea sa accentueze starea de nemultumire!
Ca sa ii multumesti trebuie sa faci anumite lucruri (castigi lupte, iei bani multi in lupte, faci research-uri, etc) sau m-am gandit eu...cladiri Sa ai o sectiune noua de cladiri gen : teatru, circ, coloseum, etc. Iar ca sa stopezi din start fenomenul infractionalitatii trebuie sa ii educi , adica sa poti sa construiesti sa scoli (licee, universitati, scoli postliceale ), muzee, planetariu etc.
Adica eu ma gandesc la o intreaga noua sectiune "Bunastarea regatului" in care pe undeva sa existe si cladirile de mai sus cat si cladiri pt pompieri si politie(Caesar 3...); iar toata bunastarea asta ori sa conteze la experienta/turn ori cand esti pe pagina cu regate sa poti sa le vezi si in functie de bunastarea asta...dar ar fi frumos sa fie amandoua!
Si cand vor fi aliante sa existe o "Bunastarea aliantei" iar in functie de asta si de teritoriu, bani, forte militare, etc sa se clasifice aliantele. |
|
Back to top |
|
 |
nightwolf
Joined: 24 May 2005 Posts: 146
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 11:45 am Post subject: |
|
|
imi place ideea cu cladiri in plus (mai putin exemplul cu caesar 3 unde pompierii si politia is vai-si-amar de capu' lor ).
cred ca ar mai putea parea cladiri pentru diverse categorii: divertisment (teatru, circ), educatie si stiinta (scoli,universitati, muzee), paza si protectie (politie si pompieri), etc; despre politie s'a mai discutat si cred ca in loc de politie e ok si armata, cum a zis bashar mai sus: x soldati la 1000 de oameni.
si btw, bashar: in loc de "workers will work harder and harder" poti sa pui "better and better" (ca sa nu aparem ca niste exploatatori ai oamenilor de catre om ) |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 1:13 pm Post subject: |
|
|
stanley13ro wrote: | Parerea mea este ca oamenii ar trebui de la inceput sa fie nemultumiti! Somajul, batalii pierdute, oameni morti in lupta, inflatia si alte alea sa accentueze starea de nemultumire!
|
pai asa o sa fie
nu o sa fie ceva instant gen ai 10.000 armata automat oamenii vor deveni fericiti
o sa trebuiasca ceva turnuri sa se refaca ordinea iar atunci cand pierzi o lupta automat oamenii vor deveni un pic mai nefericiti, cand vei lua un blestem vor deveni mai nefericiti, la fel cand vei pierde contra unui monstru
despre pompieri:
buna ideea sa existe un risc de incendiu si cu cat ai mai multe cladiri la care sa ai pompieri angajati si platiti sa reduci riscul
stanley13ro wrote: |
Ca sa ii multumesti trebuie sa faci anumite lucruri (castigi lupte, iei bani multi in lupte, faci research-uri, etc) sau m-am gandit eu...cladiri Exclamation Sa ai o sectiune noua de cladiri gen : teatru, circ, coloseum, etc. Iar ca sa stopezi din start fenomenul infractionalitatii trebuie sa ii educi Idea , adica sa poti sa construiesti sa scoli (licee, universitati, scoli postliceale Wink ), muzee, planetariu Wink etc.
|
cum este religion sau health sa fie si culture&divertisment sau 2 sectiuni separate
niste poze cu aceste caldiri care sa fie in regula la copyright mi-ar trebui |
|
Back to top |
|
 |
dorazdu
Joined: 17 May 2005 Posts: 193 Location: Bucuresti
|
Posted: Tue Sep 19, 2006 7:55 am Post subject: |
|
|
Mai multe cladiri... imi place ...
Deci ... "Entretaiment" si "Culture" .... =>unrest ....
Insa nu stiu cat de bine este sa legi numarul de lupte de unrest, ii bagi pe gat omului strategie ... Eu cred ca-i mai bine sa legi 'unrest' de cantitatea de resurse pierdute, cel putin atata timp cat nu mor civili in urma luptelor..
Eu sunt pt. o functie cu mai multi parametrii.
1. Ai y populatie => minim z soldati
2. Ai y populatie => minim s spy&antispy.
Cu alte cuvinte degeaba am armata cata frunza si iarba daca ala vine cu spionii si ma face varza. {fura tot ce-i cade la mana, rapeste, omoara, otraveste .... bla...bla}
3. Ai m mercenary =>minim Def_m formata din soldatii proprii
SAU: poti lupta cu ce armata vrei insa daca ai prea multi mercenari in regat atunci starea de ingrijorare creste pt. ca mercenarii te pot lasa{th.} oricand cu ochii in soare, sau mai rau pot lupta pt. inamic.
4. health => deci {starea de siguranta ~70%} e o valoare care genereaza unrest, pt. ca nu mai mor oameni insa nu mai prind compensate, stau prea mult pe la farmacii, spitale .... Ati prins ideea.
5. Religia =>
a. Festivale : Se tine cont de intervalul dintre festivale si marimea lui. Daca a trecut prea mult timp atunci apare unrest.
b. Sacrificiile : introduc o mica doza de unrest.
PS: Ar fi super daca s-ar baga Entretaiment si Culture, iar functie de media dintre ele se da acces la festivale . De fapt aici ar intra si Health.
Si pe langa pompieri ar trebui si ceva "arhitecti" ca tot veni vorba de Caesar.  _________________ n
=> ?
(k!)
k=0 |
|
Back to top |
|
 |
stanley13ro
Joined: 12 Feb 2006 Posts: 42
|
Posted: Tue Sep 19, 2006 11:16 am Post subject: |
|
|
buna ideea...mie-mi place
Dar...eu gandesc mereu din punctul meu de vedere (pacifist)...daca pe mine m-ataca mereu hotii ca am bani si sunt ca o ferma trebuie sa existe un echilibru destul de bun intre parametri care dau unrest-ul
sau si mai bine ...ca pacifist (cand se vor introduce titulaturile) unul dintre bonusurile de pacifist sa fie numarul limitat de atacuri/zi reala pe care le poti primi... nu ma plang dar eu nu fac bani din ce muncesc taranii (si am 1091221/turn), deci daca esti pacifist sa poti sa economisesti ceva banuti(daca intri in fiecare zi...)
P.S. : bashar, fa un topic cu idei pentru bonusurile la titulaturi (alea de care ziceam mai demult: pacifist, scientist, warrior, etc. |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Tue Sep 19, 2006 9:10 pm Post subject: |
|
|
ok |
|
Back to top |
|
 |
betzivulanonim
Joined: 13 Mar 2006 Posts: 33
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 7:25 pm Post subject: |
|
|
Buna ideea cu o noua sectiune. Dar mai LEANO ai uitat ca unrest-ul e generat si de partea cu aglomeratia intr-un regat. par example : ai populatie, ai preoti, ai tot ce vrei dar nu prea ai land. iar in cazul asta cand cumperi pamant sa coste niste bani buni nu doar simbolic, si poate in functie de cat pamant ai sa poata sa vina populatie mai multa ca doar faci case si ferme aici nu blocuri gen WTC si la toata sectiunea unrest, in caz ca depaseste o limita sa zicem de 50% sa plece populatia |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 1:27 am Post subject: |
|
|
finaly unrest is working
(it will start to work on friday so take care at your unrest level till then)
UNREST
IMPORTANT: Available at level 13 and above. Till then your people will always be happy no matter what you do.
Crowded kingdom, high unemployment, bad wages, misery, furious gods will make your people very upset. Thieves and criminals will walk your streets doing anything for some coins. Riots may rise, mad about your rulership.
You can improve your kingdom's living conditions and make your people happier. But why to do that when you have your soldiers. You can always rule with an iron fist.
Unrest is influenced by a lot of factors:
1. Health
2. Religion
3. Your people(unemployed people especially,
but also employeed people depending on what type of job they have)
4. Soldiers in your city(more the better)
In perfect conditions(clean city, happy gods) you still need 20 elite soldiers at every 1000 people to maintain order.
Unrest won't get better instant, will get better or worse in time. |
|
Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
|
|