View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
nightwolf
Joined: 24 May 2005 Posts: 146
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 6:12 pm Post subject: despre mercenari si soldati ... |
|
|
bashar, ceva nu e in regula cu calculul pierderilor de soldati ...
in momentul de fata, trupele mele se compun din multi mercenari si cativa champions; intr-o lupta, pierderile de champions sunt destul de importante, iar procentajul este mai mare decat la mercenari.
ex: ultima batalie:
pierderi: 236 din care 163 champions
s'a schimbat cumva formula de calcul a pierderilor?(cand aveam numai champions, pierderile nu erau asa de mari) |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 6:55 pm Post subject: |
|
|
nope nu am modificat nimic
sistemul este la fel cum a fost si pana acum cu champions doar 2% sanse sa moara fata de orice mercenar 20%
totusi este posibil pentru ca sansele sunt date de army size-urile combatantilor si de diferenta offence defence asa ca => multe sanse de victime
si daca se efectueaza de exemplu 1000 de dice rolls sigur cad ceva si in aia 2% de la champions |
|
Back to top |
|
 |
dimebag
Joined: 31 Jul 2006 Posts: 8 Location: Bucharest
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 11:30 pm Post subject: |
|
|
dar eroul nu ar trebui sa aiba puncte pentru a scadea costul si intretinerea soldatilor de tip spy ... sau e asa si nu am vazut bine
scuzati ca am postat aici, nu vreau sa fac un topic aiurea pentru o intrebare tampita, multam anticipat pentru raspuns |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 11:42 pm Post subject: |
|
|
spionii sunt considerati mercenari si se aplica "Mercenary cost" de la erou pentru a reduce salariul per turn.
Mercenary cost este singurul skill de la erou care influenteaza spionii. |
|
Back to top |
|
 |
|