View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
dj_maryus
Joined: 16 Apr 2005 Posts: 189 Location: Buzau
|
Posted: Thu Mar 02, 2006 4:28 pm Post subject: Landul |
|
|
Sincer sa fiu , ar mai trebui sa foloseasca si la altceva "landul" , nu numai la producerea de mancare si bani, fiindca, unii din noi cumpara land numai de dragul de a fi in unul din topuri Ca pana la urma , cumparam degeaba landul dc ne scrie ceva de genul :
1241632 workers needed to achieve maximum land production
De ex , la 100 "square kilometers" sa ne mai vina cate 1 pop , ca na, fiind suprafata mai mare, mai apare cate unu, isi mai face un cort ca nu-l observa nimeni de S imensa , chestii dinastea
Oricum trebuie facut ceva cu landul asta , ca unii din noi avem sute de mii de square kilometers degeaba ... |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Thu Mar 02, 2006 4:52 pm Post subject: |
|
|
o sa ma gandesc la ceva |
|
Back to top |
|
 |
dorazdu
Joined: 17 May 2005 Posts: 193 Location: Bucuresti
|
Posted: Fri Mar 03, 2006 9:39 am Post subject: |
|
|
pai pt. inceput ai putea baga si acolo un pret ce creste cu cat ai mai mult land. Sa fie mai convenabil sa cuceresti land nu sa-l cumperi.
Exista acolo un "land owned" el sa fie baza de calcul, nu landul total pe care-l ai.
Am inteles ca "land owned" e stans legat de pamantul cumparat, deci e firesc sa creasca pretul.
O alta solutie {nu se exclud.} ar fi ca terenul sa fie folosit doar pentru un anumit scop. Adica productie food, sau productie gold.=> am nevoie de 2 ori mai mult teren.
Plus ca la lemn si piatra nu folosesti teren. Io zic ca atunci cand construiesti cladirile sa ai nevoie de "free land".
De fapt ideea de baza e ca toate cladirile din regat {temple, spitale, barbier, mine...} sa consume din land. De fapt "land owned" e in discutie la constructia de cladiri => NU poti construi pe un teren ce nu-ti apartine, iar celalat la productia de food si gold. _________________ n
=> ?
(k!)
k=0 |
|
Back to top |
|
 |
bele
Joined: 27 Apr 2005 Posts: 103 Location: Timisoara
|
Posted: Fri Mar 03, 2006 9:57 am Post subject: |
|
|
In concluzia postului lui dorazdu, ideea ca si la constructia cladirilor sa se necesite 'land' e interesanta si nu cred ca ar fi greu de pus in practica.
Acu, despre pretul pamantului nush ce sa zic. Ar fi fain sa fie ca in realitate, perioade in care sa scada si perioade in care sa creasca. (sa zicem sa fie o variatie de pana la 50% din pretul standard random pe zile) |
|
Back to top |
|
 |
dorazdu
Joined: 17 May 2005 Posts: 193 Location: Bucuresti
|
Posted: Fri Mar 03, 2006 12:56 pm Post subject: |
|
|
aproximativ....
Nu cred ca-i bine sa se faca random la pret land.
varianta 1
Mai bine s-ar face o suma a landurilor cumparate pe saptamana si valoarea s-ar raporta la o valoare standard => coef. de modif. pret land.
presupun ca 40.000[pret baza] gold e pt 1000 land/1000 land standard.
daca intr-o saptamana s-au cumparat 900
=> coef = 900/1000 => pret land = 40.000*0,9 {scade pretul pt ca nu sunt cumparatori.}
daca am 1100 land cumparat => coef = 1100/1000 => pret land de 1,1 ori mai mare.
varianta 2
la fiecare turn se face un random(0,9); daca valoarea e {presupun} 9 atunci => fac random(0,1); daca e 0 => pret land --; daca e 1 =>pret land++;
Adica am sanse de 10% ca pretul pamantului sa se schimbe; da` nu stii cum daca va creste sau scade ....
varianta 3
varianta 1 dar aplic varianta 2 la pret baza...  _________________ n
=> ?
(k!)
k=0 |
|
Back to top |
|
 |
nightwolf
Joined: 24 May 2005 Posts: 146
|
Posted: Sat Mar 04, 2006 2:16 am Post subject: |
|
|
eu am alta idee: un numar fix de parcele (ca doar pamantul e limitat) care sa se imparta la fiecare jucator (eventual pentru fiecare jucator nou sa mai fie available x parcele)
iar apoi sa poti sa cumperi si sa vinzi din parcelele alea ...
Iar cand ataci, in functie de nivel, army, etc, sa nu iei numai 1 land. sa varieze (sa zicem intre 1 si 10). Iar de cumparat si de vandut sa fie un fel de bursa: cei care au nevoie de pamant ofera un anumit pret, iar cei care au pamant pot cere un anumit pret, sau pot vinde daca le convine pretul.
Imi pare rau ca nu mai am timp sa joc si nici sa dezvolt ideea asta (si alte idei), dar va las pe voi ... din cand in cand o sa mai arunc un ochi pe aici  |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Wed May 17, 2006 11:52 pm Post subject: |
|
|
pana la urma nu prea este bine sa castigi bani din vanzarea pamantului exact ca la trade cu nr_de_tranzactii per turn si nr de tranzactii maxime ca este aiurea
zic ca researchul sa fie limitat pana la level 50 iar la acest level sa vinzi si sa cumperi cu acelasi pret(ca la trade)
si sa fie cum s-a vorbit mai sus cu bursa de pamanturi
Varianta 1 - dorazdu
Quote: | Mai bine s-ar face o suma a landurilor cumparate pe saptamana si valoarea s-ar raporta la o valoare standard => coef. de modif. pret land.
presupun ca 40.000[pret baza] gold e pt 1000 land/1000 land standard.
daca intr-o saptamana s-au cumparat 900
=> coef = 900/1000 => pret land = 40.000*0,9 {scade pretul pt ca nu sunt cumparatori.}
daca am 1100 land cumparat => coef = 1100/1000 => pret land de 1,1 ori mai mare. |
- eu as fi fan al acestei variante
Varianta 2 - nightwolf
Quote: | eu am alta idee: un numar fix de parcele (ca doar pamantul e limitat) care sa se imparta la fiecare jucator (eventual pentru fiecare jucator nou sa mai fie available x parcele) |
totusi in momentul de fata sunt 2.873.155 parcele de pamant in joc adica ar trebui sa fie destul de scump iar jucatorii noi nici macar nu si-ar permite si ar trebui sa astepte jucatorii mai puternici sa binevoiasca sa vanda din pamant sa mai scada pretul
Concluzia mea:
- sa combinam ambele sisteme astfel:
din Varianta 2 fluctuatia pretului sa fie de maxim 50%(probabil ca in momentul de fata pamantul o sa fie cu 50% mai scump)
si sa aplicam si Varianta 1 exact cum a descris-o dorazdu iar cu o fluctuatie de maxim 50%
combinate cu researchul se pot face bani din speculatii
si inca ceva:
ar trebui bagate niste legi sa facem oamenii sa isi munceasca terenul si sa nu il mai tina degeaba cum este acum sau sa vanda surplusul de teren.
ar trebui bagata o penalizare pentru terenul in plus pe care il ai degeaba si care nu vrei sa il vinzi |
|
Back to top |
|
 |
nightwolf
Joined: 24 May 2005 Posts: 146
|
Posted: Thu May 18, 2006 1:00 am Post subject: |
|
|
Quote: | totusi in momentul de fata sunt 2.873.155 parcele de pamant in joc adica ar trebui sa fie destul de scump iar jucatorii noi nici macar nu si-ar permite si ar trebui sa astepte jucatorii mai puternici sa binevoiasca sa vanda din pamant sa mai scada pretu |
pamant castigi si din atacuri; daca vrei extra, platesti (eu nu am cumparat absolut nimic si inca nu'mi permit sa'mi pun toti taranii pe pamanturi -deci am in plus )
Quote: | sa combinam ambele sisteme astfel:
din Varianta 2 fluctuatia pretului sa fie de maxim 50%(probabil ca in momentul de fata pamantul o sa fie cu 50% mai scump)
si sa aplicam si Varianta 1 exact cum a descris-o dorazdu iar cu o fluctuatie de maxim 50% |
yeap. foarte buna idee.
Quote: | ar trebui bagata o penalizare pentru terenul in plus pe care il ai degeaba si care nu vrei sa il vinz |
numai daca depaseste o anumita limita; spre exemplu daca ai cu 10-20% mai mult pamant decat cel pe care il lucreaza taranii. pentru ca se mai fac "miscari de trupe", adica mai scoti tarani, ii pui la altceva, ii aduci inapoi ... etc |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Mon May 22, 2006 11:42 am Post subject: |
|
|
research-ul acum merge bine
Landowner research max level 50
la level 50 vinzi si cumperi cu acelasi pret
mai trebuie facuta bursa |
|
Back to top |
|
 |
|