View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Wed Mar 08, 2006 1:26 am Post subject: |
|
|
cu researchurile sunt de acord
cu oamenii de stiinta nu prea:
eu as fi vrut ceva fara limite adica limita sa fie cat esti dispus sa risti pentru a face mai repede un research sau cat nu esti dispus sau cat de bine stii sa iti faci managmentul regatului sa iesi in avantaj
ma gandeam ca sa poti sa antrenezi cati oameni de stiinta vrei(si sa coste foarte mult un om)
iar ei sa genereze research points in functie de levelul tau
adica ai
10 cercetatori si esti level 1 =1*10=10 research points
10 cercetatori si esti level 9 =9*10=90 research points
iar research-urile sa coste din ce ce in ce mai mult in functie de level-ul researchului
Hai sa vb folosind un exemplu concret
sa zicem ca vreau sa aleg archery
archery level 1 = costa 1.000 research points + gold, wood etc
archery level 9 =costa 12.000 research points + gold, wood etc
sau chiar mai mult sa nu fie direct proportional costul researchului cu levelul lui
acum un om level1 va putea sa aiba archery level 9 dar la cat de putine research points poate sa genereze un om de stiinta(1 research points) ii va lua o vesnicie sa faca research-ul si atunci va fi obligat sa obtine experienta sa creasca in nivel
Pentru asta ii trebuie armata deci nu poate sa isi puna toti oamenii ca cercetatori ca nu va mai avansa in veci si nici cu research-ul nu va sta prea bine pentru ca ii va lua ani ce altii fac in cateva zile
astept critici sau sugestii |
|
Back to top |
|
 |
dorazdu
Joined: 17 May 2005 Posts: 193 Location: Bucuresti
|
Posted: Wed Mar 08, 2006 8:45 am Post subject: |
|
|
mda .... sper c-am inteles.....
da ce te faci daca io lvl 2 cu 10.000 oameni ii bag pe toti in cercetare, ii las 24 ore => o gramada de research point si apoi cercetez fara probleme, dar dupa ce am transformat iar cercetatorii in tarani. Iar cand nu-mi ajung punctele o iau de la capat.
nu conteaza daca costa mult un cercetator.
eu bag prima data punctele de cercetare in case=> mai multi oameni, apoi in gold, lemn si piatra, materiale constructie=> iar oameni, iar case=> mai multi cercetatori=>........
bine ai dreptate si tu. E mai util sa trec lvl pt a catiga research point, insa una e sa fiu lvl 3 erou cu sa zicem lvl 5 arcasi si alta e sa fiu lvl 3 erou cu lvl 10 arcasi.... _________________ n
=> ?
(k!)
k=0 |
|
Back to top |
|
 |
dorazdu
Joined: 17 May 2005 Posts: 193 Location: Bucuresti
|
Posted: Wed Mar 08, 2006 9:00 am Post subject: |
|
|
bine cele 2 metode pot fi combinate.
Adica acel "research center" ma limiteaza la numarul de cercetatori pe care-i pot avea. Iar cercetatorii genereaza puncte de research dupa metoda ta. In felul asta evit exgerari. Lvl Cladirii e liber, deci pot fi lvl 1 erou dar pot avea lvl 15 research center.
Si ca sa fie si mai avantajos sa trec lvl erou ma gandesc ca pretul cercatatorilor [dar si a research-urilor sa scada o data cu cresterea lvl erou]. Zic ca un 1% e destul. Nu e mult dar la lvl 10 pot apare diferente mari, si mai ales la pretul research in RP[researchPoints].
!!! la 100% .
Nr_cercetatori_lvl_nou = (3+Lvl_research_center)
=> cred ca e mai utila formula asta pt cercetatori decat cea liniara cu multiplu de 5.
=> numarul total de cercetatori va fi suma de la 3 la research lvl
Mai e o posibilitate.
Ceva de genul "Nu poti avea mai multi de x cercetatori la 100 locuitori". Eu o prefer pe prima....
Offtopic:
Ma gandesc la o diferentiere a consumului de hrana.
deci un fermier sa nu consume hrana, un miner 15 food/turn, un taietor de lemn si un muncitor in cariere 10 food/turn, un preot 3 food/turn, un doctor 3 food/ turn ..... cred ca e mai interesant asa. Bine asta presupune ca sa refaci unele pagini si sa pui acolo cati oameni lucreaza in domeniu, iar landul sa-ti produca doar un sg tip de resursa nu mai multe[ideal].
Cel mai simplu acu e ca in momentul cand fac un woodcutter [e un ex. ] sa verific daca are land neutilizat si oameni disponibili. Asa va fi usor si pt research. _________________ n
=> ?
(k!)
k=0 |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Wed Mar 08, 2006 12:30 pm Post subject: |
|
|
metoda cu level la research center ar evita niste abuzuri.
dar sa nu strice strategia ar trebui sa calculam concret cata populatie poate sa aiba un jucator la fiecare level, sa vedem cate puncte genereaza si apoi cat timp iar lua cu toata populatie pusa le research sa faca anumite researchuri de level mai mare sa vedem daca este necesara limita sau nu.
bine ca poate limita asta ar si ajuta unii jucatori mai nechibzuiti care si-ar antrena numai oameni de stiinta si dupa ce vad ca nu mai reusesc sa avanseze in research ca ii trebuie ani sa il faca tre sa isi faca armata sa mai creasca in hero level dar cum tot a fost pradat cu 0 armata i-ar fi cam greu sa recupereze
O sa fac eu un mic calcul si-l postez sa vedem exact.
Quote: |
Si ca sa fie si mai avantajos sa trec lvl erou ma gandesc ca pretul cercatatorilor [dar si a research-urilor sa scada o data cu cresterea lvl erou]. Zic ca un 1% e destul. Nu e mult dar la lvl 10 pot apare diferente mari, si mai ales la pretul research in RP[researchPoints]. |
nu cred ca reducerea ar mai avea o importanta daca la fiecare trecere in nivel un om de stiinta genereaza mai multe research points.
adica deja un user level10 ar face archery level1 in cel mult un turn avand in vedere ca va avea de 10 ori mai mult research points fata de cineva cu level1 + ca va avea mai multa populatie deci va avea chiar si mai multe puncte decat x10
Quote: |
Offtopic:
Ma gandesc la o diferentiere a consumului de hrana.
deci un fermier sa nu consume hrana, un miner 15 food/turn, un taietor de lemn si un muncitor in cariere 10 food/turn, un preot 3 food/turn, un doctor 3 food/ turn ..... cred ca e mai interesant asa. Bine asta presupune ca sa refaci unele pagini si sa pui acolo cati oameni lucreaza in domeniu, iar landul sa-ti produca doar un sg tip de resursa nu mai multe[ideal].
Cel mai simplu acu e ca in momentul cand fac un woodcutter [e un ex. ] sa verific daca are land neutilizat si oameni disponibili. Asa va fi usor si pt research.
|
si mie mi-ar place sa fie asa
chiar si cei care stau degeaba sa consume 1 food/turn |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Wed Mar 15, 2006 11:25 am Post subject: |
|
|
pana la urma va fi cu level la research center ca totusi research-urile sa fie sub control |
|
Back to top |
|
 |
dorazdu
Joined: 17 May 2005 Posts: 193 Location: Bucuresti
|
Posted: Thu Mar 16, 2006 12:23 pm Post subject: |
|
|
Ma gandesc daca Fatigue si moralul nu poate fi afectat de un research ....
Ar fi interesant ca la un moment dat sa nu mai pierzi 2 puncte la fatigue ci 1.5;
un bonus ceva de genul +0.05fatigue/lvl=> pierzi 1.95..... si asa mai departe.
Ideea e ca daca ai trupe foarte bine upg. atunci ele sunt mai rezistente la drum si nu se demoralizeaza asa usor.
plus ca research asta poate fi foarte scump si este legat de toate celelalte.
adik pt a face lvl 5[+0.25=>-1.75/lupta] fatigue trebuie sa ai toate unit la lvl 5[atat upg defensiva cat si ofensiva] + deja lvl 5 la strenght, agility,endurance + lvl 5 sanatate....
cred ca e interesant si destul de greu de realizat ....
io deja m-am axat pe un anumit tip de armata, dar pt a avea un upg la fatigue trebuie sa fac upg si la tipuri de armata care nu-mi trebuie [cel putin momentan], iar asta duce la consum de resurse si timp.
idem moral. bine acolo recuperezi redepe .... _________________ n
=> ?
(k!)
k=0 |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 10:32 pm Post subject: |
|
|
am facut progrese si cel mai probabil weekendul urmator va fi gata si research-ul |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Sun Apr 30, 2006 9:25 pm Post subject: |
|
|
gata noul research
noile researchuri pt wood, stone, spy, tactics, strategy vor veni in curand
- la fel si cu misiunile de spy pentru research
- la fel si pt castigarea banilor prin vinderea terenului |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Mon May 01, 2006 3:05 pm Post subject: |
|
|
un mic bug si cei care foloseau Internet Explorer nu puteau accesa researchul
reparat acum |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Tue May 02, 2006 9:01 am Post subject: |
|
|
Deci ce credeti despre noul research?
Mai bun decat cel vechi ? |
|
Back to top |
|
 |
nightwolf
Joined: 24 May 2005 Posts: 146
|
Posted: Tue May 02, 2006 10:48 pm Post subject: |
|
|
beton noul research. mult mai bine ca inainte.
in schimb, la spy chiar e o problema: inteleg sa "mission failed" daca spy defence e apropiat de spy offence, dar ma indoiesc ca in momentul de fata billy_boy are spy defence foarte apropiat de spy offence al meu ( am 20.000 de spioni); si cu toate astea misiunile esuaza; e chiar aiurea sa stii; ar trebui ca, daca spy offence depaseste cu un anumit procent spy defence (sa zicem 20%) sa nu mai apara chestia aia cu "mission failed" pentru ca isi pierde utilitatea spy-ul; si inca ceva: fa in asa fel incat sa alegi numarul de spioni pe care vrei sa il trimiti in misiune; ca asa, sa aleaga comandantul, e complet aiurea. (poate ca din cauza asta si esuaza misiunile ... ??? ; atunci ce rost mai are spy offence?).
de ce m'am 'nervat acuma? pentru ca din 4 misiuni, 2 failed! si asta e un procent de 50% !!!!
(n'am fost convins pe unde sa scriu asta, asa ca am postat tot aici; sper ca nu se supara nimeni ) |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Wed May 03, 2006 12:50 am Post subject: |
|
|
Quote: | daca spy offence depaseste cu un anumit procent spy defence (sa zicem 20%) sa nu mai apara chestia aia cu "mission failed" pentru ca isi pierde utilitatea spy-ul |
- ok asta o idee buna
Quote: | si inca ceva: fa in asa fel incat sa alegi numarul de spioni pe care vrei sa il trimiti in misiune; ca asa, sa aleaga comandantul, e complet aiurea. (poate ca din cauza asta si esuaza misiunile ... ??? ; atunci ce rost mai are spy offence?) |
nu are nici o legatura cu esuatul misiunilor sau sa influenteze in vreun fel spionajul
singura influenta este ca al misiunile unde ai nevoie de un numar mai mare de spioni sa ii trimiti iti vor muri automat mai multi dar asta e singura legatura
doar unele misuni esueaza asa aiurea adica o singura misiune defapt este facuta sa esueze asa de mult: "Plunder" pentru ca mi s-a parut ca este o misiune mult prea puternica sa reuseasca tot timpul
propunerea ta cu modificarea sansei de esec in functie de diferenta intre offence si defence poate ar rezolva problema dar totusi trebuie sa fie si o mica sansa de esec
ps: cred ca mai bine continuam discutia pe tema spy in alt loc sa lasam doar pentru research topicul acesta |
|
Back to top |
|
 |
bele
Joined: 27 Apr 2005 Posts: 103 Location: Timisoara
|
Posted: Wed May 03, 2006 1:46 pm Post subject: |
|
|
E fain research-ul asa cum e.
Totusi ar trebui ajustate putin preturile cred eu. De exemplu la 'sword training' la mine e lvl 15 si pt nivelul urmator costa doar 320.000. E cam putin, ar trebui sa fie cam cu un ordin de marime mai mare (3.200.000). Sa fie o curba exponentiala a cresterii preturilor, cam ca la case (doar mai mici preturile ). Ca in felul asta, daca ma stradui, fac toate research-urile pana sa ajung cu eroul la lvl 10.
Ce vreau sa spun e, sa nu poti sa faci research-urile in totalitate asa repede. |
|
Back to top |
|
 |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Wed May 03, 2006 7:55 pm Post subject: |
|
|
da doar la bani costa putin.
dar la puncte ai nevoie de muuulte turnuri.
acum esti level mare si researchurile sunt de level mic.
dar cand va trebui sa cercetezi un research level 50 o sa ai nevoie de cateva zeci de zile. |
|
Back to top |
|
 |
nightwolf
Joined: 24 May 2005 Posts: 146
|
Posted: Wed May 03, 2006 11:28 pm Post subject: |
|
|
yeap. de acord cu bashar.
e faina ideea cu puncte pentru research (care cresc pe masura ce creste nivelul).
dar cred ca ar fi o idee buna sa si platesti cercetatorii. cu cat platesti mai mult, cu atat sunt mai eficienti: sa zicem sa ai o plaja intre 0 si 1000 gp/tura/cercetator (in procente ar veni eficienta -100% + 100%, adica daca nu'i platesti, timpul de cercetare se dubleaza fata de "basic time", iar daca platesti bine, timpul de cercetare se injumatateste).
si daca cineva crede ca o sa poata plati cercetatorii "full" se inseala: eu am acum peste 21.000 de cercetatori si imi trebuie la un research de nivelul 25 18 ture. iar de platit full, daca ar fi, nici nu ar putea fi vorba (21.000x1000=21 mil ceea ce e cam imposibil ).
teoretic ar fi ceva de genul 0gp -> -100% eficienta (numarul de ture dublu); 500 gp -> 100% eficienta (adica cum e acum cu numarul de ture); 1000gp -> 200% eficienta (numarul de ture la jumatate)
si poate ar mai fi o idee sa bagi si un random de +/- 1-10 ture (de exemplu) pentru ca in cercetare se mai intampla si accidente (adica in cazul nostru ar creste cu 1-10 ture timpul de cercetare) sau are vreun cercetator o sclipire de geniu (si se reduce timpul de cercetare cu 1-10 ture)
(da' randomu' ala sa nu fie ca la spy ) |
|
Back to top |
|
 |
|