FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
 
 
 
Noi Idei... Prea Complicat....

 
Post new topic   Reply to topic    raceconflicts.com Forum Index -> Suggestion Report
View previous topic :: View next topic  
Author Message
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Fri Jul 01, 2005 12:26 pm    Post subject: Noi Idei... Prea Complicat.... Reply with quote

Ce spuneti daca ar exista si o parte a jocului care sa nu insemne direct armata-atac-bani. Shocked
Sa le numim domenii Cool , ce sa aiba specific , cladiri , oameni, research, ... iar fiecare tip de cladire sa deserveasca un anumit nr din pop totala...
1. SANATATE.
a. cladiri : spital, clinica, farmacii,...
b. oameni specializati[antrenati din tarani] : medici, farmacisti.
c. cercetare : "medicamente", "tratament traditional", "operatii...",{scuzati lipsa de cunostinte si termeni in domeniu.}
2. INVATAMANT.
a. cladiri : gradinite, scoli, universitati, librarii, biblioteci,academii....
b. oameni : dascali, profesori, ucenici
c. cercetare : scris, matematica, literatura, .....
3. DIVERTISMENT .
a. cladiri : teatre, amfiteatre, .....
b. oameni : actori, clovni,
c. cercetare : magie, scamatorie,

O cercetare in sine ar putea fi existenta sau nu a posibilitatii de constructie a cladirii....
Cum ar putea influenta aramata.....
simplu : Sa consideram ca be rezumam doar la cladiri si numarul lor.
Sa spunem ca am 2clinici, 2farmacii si 1 spital, iar o farmacie e necesar pt 100 oameni iar 1 spital pt 1000, iar o clinica pt 25, la x populatie[cu tot cu armata] sa spinem ca am 75% acoperire => ca in momentul atacului atac cu 75% din capacitate.... mie mi se pare foarte interesant....

La fel si invatamantul : am deservire 50% => atac de 150% .... ati prins ideea....

Dupa cum am mai spus imi plac un anumit tip de jocuri, iar daca ideile mele tind sa transforme jocul ... ce sa-i faci, fiecare cu pasaricile lui.... Razz
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Thu Jan 05, 2006 12:44 pm    Post subject: Reply with quote

N-am am mai deschis un alt topic..... pun aici ceva propuneri.
Cred ca mai indicat ar fi ca Offense si Defence de la Build sa treaca la Train care sa se numeasca Military {voi avea aici Offence, Defence, Train, Recruit, Spy;}

In locul uneia as pune o pagina numita Agricultura.
Aici ar trebui sa am posibilitatea de a construi ferme care sa-mi produca food.
Pt a construi o ferma ar trebuie sa am 3ha teren & 30[3*10]tarani & gold&lemn&piatra si ar produce 36*3 food.
Mai exact grupez 3ha actuale si fac o ferma. Partea proasta e ca daca am 20 tarani si 2 ha nu pot produce food Wink

Tot aici as pune si Granare care sa faca Stocare de food.
Food = cap_food_casa*nr_cas+cap_granar*nr_granar+cap_market*nr_market;
Arrow Apare posibilitate de research : food_storage [basic, adv, exp ] e altul decat cel de agricultura.
Arrow Market : Ar trebui sa apara in pagina de Trade. Si de nr lor ar trebui sa depinda nr. tranzactii Wink

Ar putea sa fie in Pagina Agricultura Si alte constructii : Cabana Vanatoare {Hunting House Embarassed } care ar produce vanat [adica tot food] si care sa coste doar gold & lemn & piatra & 1 taran. Diferenta ar fi ca nu ai nevoie de teren pt a produce hrana si constuctia lor sa fie ieftina .....

Bine daca stai si despici firul in 4 poti sa...
1. ai % de transformare a vanatului in hrana [poate fi afectat de research de Trade].
2. research "Hunting" cu bas, adv, exp care afecteaza prod de vanat;
3. exista HuntingYard care sa tina vanatul [echivalentul granarului afectat de research de food_storage ]
Arrow 4. deci pot face comert cu inca o resursa.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Thu Jan 05, 2006 1:20 pm    Post subject: Reply with quote

imi place ideea cu vanatoarea

si sa pui oameni sa lucreze la hunting lodge-uri(mai mult decat 1 taran)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
norbeert



Joined: 14 May 2005
Posts: 35
Location: Transylvania

PostPosted: Fri Jan 06, 2006 9:06 pm    Post subject: Reply with quote

cred ca te-ai inspirat prea mult din stronghold dar ai ceva dreptate, se poate face la populatie ca nu ai health asa de mare dar cu o carciuma(sau mai multe, depinde de populatie) se compenseaza
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger
lordadrian



Joined: 20 Oct 2004
Posts: 104
Location: Bucuresti

PostPosted: Mon Jan 09, 2006 1:20 pm    Post subject: Reply with quote

pls
i have an ideea...it is about health
let's just say that putting hospitals it's not very wise...as the first hospitals were introduced by napoleon and by that time they hat guns ... it is not fair to put hospitals...did u played zeus or caesar?....i say that you should copy all what they have there at health with their pop...there were something like fountain (4 pop) and a kind of clinic with 15 pop and at ceasar they had baths with 10 pop and aqueducts( these didn't required pop) and barber (3 pop)
consider these 5 because this game has a shortage of pop and if you want to have a kingdom safe from deseases you just use too much population
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Mon Jan 09, 2006 3:59 pm    Post subject: Reply with quote

you need 100 employers at evry 1000 pop

well you think 100 at every 1000 people is a lot ?

i can reduce the numbers of employers needed by buildings

hospital = 25 employers only
or other buildings

10% of population working for health i thought is just perfect
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
lordadrian



Joined: 20 Oct 2004
Posts: 104
Location: Bucuresti

PostPosted: Tue Jan 10, 2006 10:02 am    Post subject: Reply with quote

maybe 1 for 10 citizans is pretty much...1 for 20 is much too but is better than 1 for 10...
i think that 1 or two per house is excelent!!!!
2 for 115 pop!
in every house you have 2 doc's!
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Wed Jan 11, 2006 1:46 am    Post subject: Reply with quote

i will think about it and probably i will make it 1:20

5:100 i think it is ok
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Wed Jan 11, 2006 3:52 pm    Post subject: Reply with quote

Deci eu aberez mai departe.
_______________________________________

Mai ramane un loc liber care ar trebui sa fie ceva de genul Mining sau Resource Center.

Aici am optiunea sa construiesc caldirile ca produc lemn, piatra, aur si cladirile care or sa-mi dea capacitatea totala de stocare a resurselor {fata aur.}
Fara limitare la numarul de cladiri pe care-l poti construi dar cu cresterea pretului pt fiecare noua cladire.

Eu as scoate iron mine de la upg si as introduce o noua resursa IRON care sa fie echivalenta cu lemn si piatra si care sa fie necesara in orice construiesti.
_________________
n
=> ?
(k!)
k=0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Wed Jan 11, 2006 4:18 pm    Post subject: Reply with quote

pagina de populatie ar trebui sa fie un fel de AdministrativCenter.
De aici ar dispare WoodCutter si Quarry si ar apare o cladire noua Town Center care initial e lvl1 dar care poate fi upg.
La ce-mi foloseste :
1. populatia ce imi vine / turn => +5*suma(lvl_town_center);
2. populatia totala => +25*suma(lvl_town_center);
3. as putea avea optiunea de a pune taxe si a fixa salarii.
4. de aici sa pot bloca fluxul de populatie : un fel de porti ale orasului pe care sa le deschid sau sa le inchid dupa nevoie.

ps. 1 : oamenii care lucreaza in sanatate{sau religie} trebuiesc platiti,. dar pot fi si taxati.
ps. 2 : ar trebui sa existe un fel de "satisfactie" [mood] care sa masoare dorinta de a sta in oras. daca ea este sub o anumita valoare atunci sa existe "rascole & jafuri", care sa-mi distruga o parte din case, temple, ferme, spitale, sa fure aur din banca, food din stoc etc ....
Un factor care ar influenta mood sa fie religia{un zeu}, altul valoarea salariului& taxelor, un altul valoarea coef. de sanatate, sau numarul de locuitori care nu lucreaza{adica somerii}. Un atac respins { cele din regat de la tine} creste mood cu 1 punct iar unul pierdut scade mood cu un punct.
Bine n-o sa-mi arda spitale si cladiri de sanatate daca factorul care provoaca rascoala e o sanatate precara.
ps. 3 : portile alea ma pot ajuta in semsul ca eu pot avea capacitate caselor pt 50.000 oameni dar din diferite motive vreau sa ma opresc la 45.000. {sa zicem ca nu pot asigura sanatatea pt 50.000 si mi-ar scade mult coef.de sanatatea.}

NU sunt convins daca e bine sau nu. dar acest TownCenter ar putea avea un fel de HitPoint care sa scada in momentul in care sunt atacat, dar care sa poata fi reparat. Normal ca un lvl mai mare creste HitPoint pt cladire.
Daca HitPoint ajunge la 0 atunci userul dispare de pe harta pana isi construieste din nou TownCenter dar pierde si lvl la care a juns luand-o de la 1.
_________________
n
=> ?
(k!)
k=0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Wed Jan 11, 2006 4:44 pm    Post subject: Reply with quote

Nu stiu daca am mai spus-o, dar o{ mai} spun.
Research sa fiede doua tipuri. unele militare {mercenari, spioni, agilitate ...}si unele administrative {mining, health, coins ...}
in pagina de upg as pune o constuctie numita Academie. iar dupa ce am construit - o sa pot face cercetarile militare.
As face o pag noua la Train numita ceva de genul Military Reserch.
Aici as mai pune niste research :
1. Formatii {e ceva general}si poate fi bas,adv,exp.
2. formati in sensul de forma cerc{def}, dreptunghi{normal}, triunghi {off}. sunt disponibile doar dupa ce am ajuns la expert Formation.
3. formatii in legate de numar{legiune, cohorta, ....}. sunt legate liniar si nu pot cerceta decat de la numar mic la numar mare de soldati. cu cat ajung sa am un numar mai mare de formatiuni cercatate cu atat am bonus mai mare. Bine ar exista posibilitatea ca sa creasca bonusul dar sa creasca si numarul victimelor in sensul ca un numar mare de soldati e greu de coordonat. ceva de genul creste bonusul dar cresc si pierderile
Tot aici {poate fi pag. separata => tactics } sa am optiunea de alege forma in care lupta armata si numarul de soldati din formatie{mai exact aleg bonusul si pierderile date de formatie}.
Research Administrative sunt libere, nu freesi necesita timp mare de research
cele militare sunt legate de experienta{nu nivel}.
_________________
n
=> ?
(k!)
k=0
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Wed Jan 11, 2006 11:05 pm    Post subject: Reply with quote

ok super multe idei foarte greu de implementat(ne-ar lua o vesnicie)

2 lucruri vreau neaparat sa le fac din ideile tale

1.hunting lodge-urile(mai putin important)

2. chestia cu taxele la oameni si cu salariile si cu mood-ul oamenilor
si sa fie si cu employment, unemployment si in functie de toate acestea sa se stabileasca mood-ul la oameni(ca in cezar, zeus)

si sa mai ai posibilitatea sa inchizi portile orasului sa nu mai dai voie la oameni sa vina

si atunci daca toate sunt echilibrate nu o sa mai fie nevoie de extra houses sau de limita la case pe nivel pt ca va fi greu sa ai grija de tot si populatie foarte mare va aduce cu siguranta multe nemultumiri
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
dorazdu



Joined: 17 May 2005
Posts: 193
Location: Bucuresti

PostPosted: Thu Jan 12, 2006 1:03 pm    Post subject: Reply with quote

eu pun doar posibilitati si ceva cifre si formule [orientativ].
Daca gasesti ceva care sa poate fi pus aici cu atat mai bine.

Sincer mie imi place la nebunie ideea cu Tactics {mai ales ca ea poate fi implementata}. In sensul ca fiecare din ele trebuie cercetata si apoi sa aleg sub ce forma sa lupte armata.
Am omis {de fapt nici nu m-am gandit} trecerea de la o formatie la alta sa se faca in timp.
Daca vreau sa schimb din def-legiune in atac-legiune sa trebuiasca sa astept x turnuri si dupa aceea sa fie valabila noua structura, daca vreau sa revin pe def-legiune iar sa stau x turnuri. Asta pt a nu putea sa schimb cand atac pe atack si cand ma apar pe def.

Io zic ca e interesant. Mai ales ca unele rase pot avea mai multe tipuri de formatiuni_numar si altele mai putine sau unele din formatiuni_forma pot lipsi.
Ex: sa zicem ca exista 5 formatiuni care definesc forma {am mai visat azi-noapte 2}:
1. Circle Formation : o formatiune super defensiva => +20def 0 atac.
2. Square Formation : o formatiune defensiva =>+15def +5atac.
3. Normal Fomation : o formatiune normala =>+10def +10atac.
4. Triangle Formation : o formatiune ofensiva =>+5 def +15atac.
5 Line Formation Surprised formatiune superofensiva=> 0def +20 atac.
ps. ai putea folosi un iterval[-10, +10];

iar sa zicem elfi nu pot folosi LineFormation, demonii nu pot folosi CircleFormation .....
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
turboshadow



Joined: 10 Feb 2005
Posts: 55
Location: I am the Shadow beneath you! I will allways follow you!

PostPosted: Fri Jan 13, 2006 3:36 pm    Post subject: Reply with quote

si ar mai trebui facut ceva in legatura cu noul online/offline status. Nu zic ca nu-i bun, dar cred ar trebui pus deasupra avatarului fiindca asa cum ii pus acuma parca nu-i prea estetic si daca se poate in loc de online/offline si patratica de rigoare sa scrie "status" + daca ii online sa fie un gif cu o torta in flacari si daca ii offline torta sa fie stinsa. sau daca nu torta sa fie ceva mai placut ca un cerc, sau altceva in afara de patratul ala Razz
_________________
From beyond the grave I shall watch you my little minions!!!!! Muahahahahah!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
bashar
Forum Admin


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 1442
Location: Bucharest

PostPosted: Sat Jan 14, 2006 2:55 pm    Post subject: Reply with quote

ok de acord cu tine
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    raceconflicts.com Forum Index -> Suggestion Report All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group